Pytania i odpowiedzi

Temat:
  • Wszystkie
  • WARUNKI PRZYZNANIA POŻYCZKI
  • JAK WZIĄĆ POŻYCZKĘ?
  • WYPŁATA POŻYCZKI
  • SPŁATA POŻYCZKI ONLINE
  • INNE
  • ZASTRZEŻONY PESEL

Rejestracja na naszej stronie jest bardzo prosta. Jeżeli chcesz wnioskować o szybkie finansowanie przez Internet, wystarczy, że wykonasz trzy proste kroki.

1. Wybierzesz kwotę finansowania online

2. Wypełnisz prosty formularz rejestracyjny

3. Zweryfikujesz swoje konto bankowe

Jeżeli wcześniej już wnioskowałeś o pożyczkę za pośrednictwem Pożyczki PLUS wystarczy, że się zalogujesz i złożysz kolejny wniosek.

Twój wniosek o pożyczkę refinansującą będzie automatycznie odrzucany przez Pożyczkodawcę, dopóki nie cofniesz zastrzeżenia numeru PESEL.

Możesz zrobić to na kilka sposobów: 

  • Dokonując zmiany w urzędzie pocztowym, w placówce bankowej lub w urzędzie gminy/miasta,
  • Logując się na swój profil zaufany na stronie mobywatel.gov.pl,
  • Używając aplikacji mObywatel.

Wprowadzenie możliwości bezpłatnego zastrzeżenia numeru PESEL miało na celu ochronę obywateli przed kradzieżą tożsamości. Na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie niektórych ustaw, mającej na celu ograniczenie skutków kradzieży tożsamości, od 17 listopada 2023 r. rozpoczęto wdrażanie systemu umożliwiającego zastrzeganie numerów PESEL w celu zwiększenia bezpieczeństwa danych obywateli.

Od 1 czerwca 2024 r. wszystkie instytucje finansowe są zobowiązane do sprawdzania numeru PESEL przy rozpatrywaniu wniosków o kredyty lub pożyczki. Jeśli numer PESEL figuruje w bazie numerów zastrzeżonych, pożyczkodawca jest zobligowany do wydania decyzji odmownej względem takiego wniosku.

Twój numer PESEL zostanie zweryfikowany przez Pożyczkodawcę: 
– W trakcie weryfikacji złożonego przez Ciebie wniosku o zawarcie umowy pożyczki, 
– W trakcie weryfikacji złożonego przez Ciebie wniosku o zawarcie umowy pożyczki refinansującej, 
– W trakcie ewentualnej zmiany warunków istniejącej umowy pożyczki.  
 
W przypadku wystąpienia numeru PESEL w bazie numerów zastrzeżonych pożyczkodawca zobligowany jest do wydania decyzji odmownej względem złożonego wniosku. Zostaniesz wtedy poproszony o odblokowanie numeru PESEL i ponowne złożenie wniosku o pożyczkę. 

W takiej sytuacji zostaniesz poproszony o cofnięcie zastrzeżenia numeru PESEL i o złożenie wniosku o pożyczkę ponownie.

Jeśli Twój numer PESEL jest zastrzeżony, dokonaj jego odblokowania przed złożeniem wniosku o pożyczkę.

Konieczne jest, aby pesel w momencie wnioskowanie o pożyczkę nie był zastrzeżony. Sugerujemy, aby nie zastrzegać ponownie numeru PESEL przez co najmniej 3 dni.

Jeśli numer PESEL podczas składania wniosku o pożyczkę pozostanie zastrzeżony Twój wniosek zostanie automatycznie odrzucony przez Pożyczkodawcę.

Zastrzeżenia numeru PESEL możesz dokonać na kilka sposobów:

  • Dokonując zmiany w urzędzie pocztowym, w placówce bankowej lub w urzędzie gminy/miasta
  • Logując się na swój profil zaufany na stronie mobywatel.gov.pl
  • Używając aplikacji mObywatel

W każdej chwili możesz zastrzec PESEL lub cofnąć zastrzeżenie, ale między kolejnymi zmianami statusu zastrzeżenia musi upłynąć minimum 30 minut.

Jeżeli Pożyczkodawca przygotuje dla Ciebie ofertę refinansowania, zostanie ona przedstawiona na Twoim Profilu Klienta w zakładce „Twoja pożyczka”. O ofercie możesz dowiedzieć się także telefonicznie.

Pamiętaj! Aby refinansować pożyczkę, konieczne jest złożenie wniosku o refinansowanie. W chwili złożenia wniosku szczegółowe informacje o warunkach otrzymasz w wiadomości e-mail  w formularzu informacyjnym.

Po ukończeniu procesu wnioskowania oraz pozytywnym rozpatrzeniu Twojego wniosku przez Pożyczkodawcę należy dokonać opłaty na refinansowanie. Dane do wpłaty wyświetlą się na profilu Klienta.

Po dokonaniu wpłaty i jej zaksięgowaniu pożyczka zostanie refinansowana zgodnie z terminem zawartym w umowie, o czym poinformujemy Cię w wiadomości sms oraz e-mail.

Dane do wpłaty na refinansowanie pożyczki będą dostępne na Profilu Klienta po pozytywnym rozpatrzeniu przez Pożyczkodawcę złożonego wniosku o pożyczkę refinansującą.

Aby złożyć wniosek o pożyczkę w portalu Pożyczka Plus wystarczy, że:

– posiadasz dowód osobisty,

– posiadasz osobiste konto bankowe,

– pozytywnie przejdziesz proces weryfikacji danych,

– jesteś osobą, która ukończyła 18 lat,

– posiadasz nr telefonu i adres e-mail,

– ukończysz rejestrację.

Jeśli spełniasz powyższe warunki – nie zwlekaj i złóż wniosek o swoją pożyczkę na Pożyczka Plus już dziś!

Jeśli jesteś nowym klientem na portalu Pożyczka Plus możesz wnioskować o pierwszą pożyczkę w kwocie od 300 zł do 8000zł na 30 dni. Pożyczka do 1000 zł jest płatna i jej RRSO wynosi 299%. Pożyczka zaś z przedziału od 1100 zł do 8000 zł objęta jest promocją dla nowych klientów i jest całkowicie za DARMO z RRSO 0%. 

Przy każdym kolejnym wniosku możesz wnioskować o wyższą kwotę! Stali klienci na Pożyczka PLUS mogą wnioskować o pożyczkę nawet do 20 000 zł (RRSO 299%) z okresem spłaty na 30 dni.

To proste, wystarczy, że suwakiem ustawisz interesującą Cię kwotę i złożysz wniosek.

Tak! Chcemy mieć pewność, że to właśnie Ty składasz wniosek o pożyczkę i że to na Twój rachunek bankowy zostaną wypłacone środki z udzielonej przez Pożyczkodawcę pożyczki. Troszczymy się o dobro naszych Klientów i bezpieczeństwo danych. Weryfikując Twoją tożsamość zapobiegamy sytuacjom, w którym osoby niepowołane posłużą się Twoimi danymi osobowymi.

By wspólnie budować pozytywną historię kredytową, Pożyczkodawca sprawdza następujące bazy:
– Krajowy Rejestr Długów Biura Informacji Gospodarczej S.A.
– Krajowe Biuro Informacji Gospodarczej S.A.
– Platforma Wymiany Informacji pożyczkowej (CRIF) Lista uczestników platformy – KLIKNIJ I SPRAWDŹ
– ERIF Biura Informacji Gospodarczej S.A.
– Historia kredytowa, jeśli ją posiadasz u Pożyczkodawcy


Pożyczkodawcy udzielający finansowania za pośrednictwem portalu Pożyczka PLUS nie uwzględniają analizy wpisów zamieszczonych w Biurze Informacji Kredytowej przy ocenie zdolności kredytowej .

Jednakże, z uwagi na nowelizacje ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim i wejściem w życie art. 9a ust 8 niniejszej ustawy Pożyczkodawca ma obowiązek przekazywania informacji o udzielonych po 17 maja 2023 roku kredytach do Biura Informacji Kredytowej.

Pożyczki online udzielane są jedynie osobom zdolnym regulować swoje zobowiązania finansowe.

Wszystko zależy od oceny zdolności kredytowej przeprowadzonej przez Pożyczkodawcę.

RRSO – Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania informuje o całkowitym koszcie pożyczki, jaki poniesiesz. Dzięki temu nie musisz zastanawiać się i porównywać wysokości prowizji i odsetek przy różnych ofertach, a całkowity koszt wyrażony jest jedną wartością procentową. Im jest ona niższa, tym niższy jest koszt kredytu. RRSO jest liczone w stosunku rocznym.

Sposób wyliczenia RRSO dokładnie określa załącznik nr 4 do ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim – KLIKNIJ I SPRAWDŹ

Platforma wymiany informacji kredytowej to miejsce, w którym firmy pożyczkowe konsultują informacje na temat Twojej historii pożyczkowej. Jeśli byłeś klientem którejś z firm pożyczkowych należących do platformy to informacje te zostały zapisane.

Pamiętaj, że firma pożyczkowa udostępnia informacje na temat historii pożyczkowej wyłącznie za Twoją zgodą!

Pożyczkodawcy udzielający pożyczek za pośrednictwem platformy Pożyczka Plus korzystają z informacji zamieszczonych za pośrednictwem platformy wymiany informacji pożyczkowej, aby poprawnie ocenić Twoją zdolność finansową, w celu uniknięcia przekredytowania, czy też wyłudzenia pożyczki.

Poniżej znajdziesz listę firm współpracujących z platformą wymiany informacji pożyczkowej:
Lista firm pożyczkowych współpracujących z platformą – KLIKNIJ I SPRAWDŹ

Wystarczy:

• Wybrać kwotę pożyczki
• Wypełnić krótki formularz rejestracyjny
• Przejść proces weryfikacji tożsamości, podczas którego potwierdzimy również Twój rachunek bankowy.

Podczas procesu rejestracji w systemie zostanie utworzony Profil Klienta zawierający informacje o Twojej pożyczce u Pożyczkodawcy. Znajdziesz w nim również informacje jak spłacić swoje zobowiązanie oraz całą dokumentację pożyczkową.

Zostaniesz poproszony o ustawienie swojego hasła do Profilu Klienta oraz jego potwierdzenia na samym początku procesu rejestracji. Tym hasłem będziesz się w przyszłości logować do swojego Profilu Klienta.

Podczas składania wniosku o pożyczkę, Pożyczkodawca określa jaki jest Twój limit pożyczkowy, czyli kwota o jaką na dany moment możesz zawnioskować.

Jeśli zawnioskujesz o kwotę mniejszą niż proponowana, do połowy czasu trwania Twojej pożyczki, możesz ubiegać się o kwotę dodatkową – doładowanie pożyczki.

Informacja o tym, czy możesz dobrać kwotę do obecnej pożyczki, będzie dostępna w Twoim Profilu Klienta, po zalogowaniu lub możesz uzyskać tę informację kontaktując się z naszym konsultantem.

Masz dwie możliwości dokonanie weryfikacji Twojego rachunku bankowego:
– Ekspresową weryfikację,
– Weryfikację standardową.

Wybierając weryfikację ekspresową, wystarczy, że zalogujesz się do swojej bankowości internetowej podczas procesu rejestracji. Standardowa weryfikacja wymaga dokonania jednorazowej opłaty w wysokości 0,01 zł z własnego rachunku bankowego. Dopiero po zaksięgowaniu wpłaty pożyczkodawca będzie w stanie procedować wniosek pożyczkowy i wypłacić środki.

Weryfikacja ekspresowa umożliwia natychmiastowe sprawdzenie Twojego rachunku bankowego. Dzięki temu nie będziesz musiał wykonywać przelewu weryfikacyjnego.

Pamiętaj, że taka metoda wymaga Twojej zgody – bez tego Pożyczkodawca nie będzie mógł ekspresowo rozpatrzeć Twojego wniosku. Więcej informacji odnośnie usługi Kontomatik na naszym blogu.

Tak. Dane do przelewu 0,01zł w celu potwierdzenia konta zostaną wysłane w trakcie rejestracji na adres e-mail Klienta.

Prosimy dokonać wpłaty zgodnie z przesłaną instrukcją zwracając uwagę na tytuł przelewu, który zostaje nadany indywidualnie dla każdego Klienta

W przypadku błędnego tytułu przelewu rejestracja nie zostanie zatwierdzona.

Jeżeli poprzedni rachunek został zamknięty lub zmieniony zaloguj się na swój Profil Klienta.
Polecaną metodą zmiany rachunku bankowego jest metoda szybkiej weryfikacji (usługa kontomatik)

Istnieje również możliwość potwierdzenia rachunku bankowego wpłatą 1 gr. Jednakże wiąże się to z wydłużeniem czasu weryfikacji rachunku bankowego.

Dane do przelewu będą dostępne po zalogowaniu się na swój Profil Klienta.

Prosimy nie składać wniosku o pożyczkę bez otrzymania smsa o tym że nowe konto zostało potwierdzone lub do czasu gdy nowy rachunek bankowy został aktywowany. Sprawdź dostępność nowego konta w zakładce „Banki”. O dodaniu nowego rachunku przez przelew 0,01zł powiadomimy smsem.

Po zaksięgowaniu wpłaty nowy rachunek będzie dostępny do wyboru podczas składania wniosku o pożyczkę.

Pożyczka Plus to platforma pośrednicząca w udzielaniu pożyczek, która jest w 100% online. Co za tym idzie, wnioski o pożyczkę są rozpatrywane u Pożyczkodawcy całodobowo. Dlatego wnioskować możesz kiedy chcesz, z dowolnego miejsca – jedyne czego potrzebujesz to urządzenie z dostępem do internetu.

Więc jeśli potrzebujesz pieniędzy na dowolny cel, nie zwlekaj, złóż wniosek o pożyczkę już dziś!

Wnioski rozpatrywane są przez Pożyczkodawcę na bieżąco, zgodnie z kolejnością zgłoszeń.

Im szybciej dokonasz weryfikacji swojej tożsamości poprzez potwierdzenie rachunku bankowego, tym szybciej otrzymasz decyzję pożyczkową.

Oczywiście! Informację o decyzji pożyczkowej otrzymasz poprzez wiadomość SMS. Niezależnie od tego czy decyzja jest pozytywna czy negatywna – każdy klient otrzyma odpowiedź na swój wniosek.

Pieniądze możesz otrzymać nawet kilka minut po otrzymaniu decyzji kredytowej. Obecnie wypłacamy je przelewem tradycyjnym z banku PKO BP. To, jak szybko pieniądze znajdą się na Twoim koncie zależy od tego, czy: – posiadasz konto w banku PKO BP.

Jeśli posiadasz konto w innym banku to pieniądze otrzymasz w trakcie najbliższej sesji księgowań międzybankowych, następującej po wypłacie pożyczki.

Tabela sesji międzybankowych – sprawdź!

Jest to usługa polegająca na tym, że nowy Pożyczkodawca, udostępnia ofertę z której może skorzystać Klient posiadający aktywną pożyczkę. W przypadku trudności w zgromadzeniu całej kwoty do spłaty przy zbliżającym się terminie, nowy Pożyczkodawca składa ofertę spłaty obecnej pożyczki, za opłatą.

To czy oferta refinansowania zostanie złożona zależy wyłącznie od Pożyczkodawcy. Jeśli taka oferta będzie dostępna, klient znajdzie ją w zakładce „Twoja pożyczka” po zalogowaniu na swój Profil Klienta.

Jeżeli Pożyczkodawca udostępnił ofertę pożyczki refinansującej, będzie ona widoczna w Profilu Klienta, po zalogowaniu, w zakładce Twoja pożyczka.

Aby refinansować pożyczkę należy uprzednio złożyć wniosek na PożyczkaPLUS. Po zaakceptowaniu wniosku przez Pożyczkodawcę otrzymasz dane do wpłaty na refinansowanie.

W momencie zaksięgowania wpłaty za refinansowanie zostanie wysłana wiadomość SMS potwierdzającą zawarcie umowy pożyczki refinansującej z Pożyczkodawcą.

Tak, przypominamy o dacie spłaty w wiadomościach SMS oraz email.

Z nami nigdy nie umknie Ci data spłaty Twojej pożyczki.

Dodatkowo tę informację możesz sprawdzić logując się na swój Profil Klienta. Znajdziesz ją w zakładce Twoja pożyczka.

Nasi konsultanci również starają się podejmować kontakt, aby pomóc w przypadku pytań, bądź doradzić w przypadku problemów ze spłatą pożyczki.

Dane do wpłaty są udostępnione po zalogowaniu na Profil Klienta. Do spłaty służy rachunek pośrednika kredytowego:

Aventus Group Sp. z o.o.
Al. 1000-lecia Państwa Polskiego 6,

15-111 Białystok
Spłata pożyczki: Spłata Pożyczki (PESEL)
Konto w PKO BP: 73 1020 1332 0000 1302 0775 5145

Spłaty możesz dokonać: 

• z własnego rachunku bankowego,
• z rachunku bankowego osoby trzeciej, 
• w oddziale banku lub na poczcie.

Ważne! Pamiętaj by wpisać dane do przelewu zgodnie z instrukcją w Profilu Klienta.

Jeżeli płatność została wykonana:

* z tego samego banku (z PKO BP na PKO BP) zaksięgujemy przelew w około godzinę, w godzinach pracy firmy.

* przelewem ekspresowym to zaksięgujemy ją w około godzinę, w godzinach pracy firmy

* z innego konta niż PKO BP, to otrzymamy ją w sesji księgowań międzybankowych:

wpłata do godziny 8:00 – zaksięgujemy w sesji koło 12:00
wpłata między 8:00 a 10:00 – zaksięgujemy w sesji koło 14:30
wpłata między 10:00 a 12:00 – zaksięgujemy w sesji koło 17:30
wpłata po 12:00 – zaksięgujemy w pierwszej sesji międzybankowej w najbliższy dzień roboczy.

W momencie zaksięgowania prześlemy smsa z informacją o statusie rozliczenia Twojej pożyczki.

W przypadku trudności ze spłatą pożyczki prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Doradca przedstawi dostępne rozwiązania umożliwiające spłatę.

Jeżeli Twoja pożyczka została zawarta z Pożyczkodawcą na warunkach promocyjnych oznacza to, że warunki promocyjne obowiązują wyłącznie w przypadku terminowej spłaty Twojego zobowiązania.

Jeśli nie jesteś w stanie spłacić pożyczki w terminie – naliczane zostają standardowe koszty pożyczki, a warunki promocyjne zostają anulowane. Zostaną również naliczone odsetki maksymalne za opóźnienie.

Wszystkie informacje dotyczące trwającej pożyczki zawartej za pośrednictwem portalu Pożyczka PLUS są dostępne po zalogowaniu się do swojego profilu Klienta w zakładce “Twoja pożyczka”. Dokumentację dotyczącą obecnego zobowiązania, oraz poprzednich pożyczek znajdziesz w zakładce “Dokumenty”.

Jeśli chcesz uzyskać dostęp do historii pożyczek udzielonych za pośrednictwem platformy Pożyczka PLUS starszej niż 3 lata skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 85 871 00 52.

Po zalogowaniu na profil Klienta, w zakładce “Dane osobowe ” znajdują się informacje wypełnione podczas rejestracji. Część informacji można zmienić samodzielnie np. adres zamieszkania i zameldowania ( jedynie w przypadku braku aktywnej pożyczki) czy też dane dotyczące zatrudnienia.

W innym przypadku tj. zmiany numeru telefonu, nazwiska lub dokumentu tożsamości niezbędny jest kontakt z nami pod numer telefonu 85 871 00 52 lub przesłanie do nas informacji z aktualnymi danymi w wiadomości e-mail na nasz adres: [email protected]

Pierwszym krokiem do rozwiązania tego problemu powinno być sprawdzenie folderów w Twojej skrzynce pocztowej o nazwie „Spam” lub „Oferty” – jeśli nie widzisz maili w swojej głównej skrzynce.

Nadawcą wiadomości jest: [email protected]

Jeżeli w tych podfolderach nie znajdziesz wiadomości mailowych – sprawdź czy adres e-mail, który został podany w Twoim Profilu Klienta jest poprawny.

Jeśli żadna z powyższych opcji nie przyniesie rezultatu – skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 85 871 00 52 w celu wyjaśnienia zaistniałego problemu.

Numer PESEL to jedna z danych wrażliwych. Jest to bardzo ważna informacja, dlatego, jeśli wiesz, że podany przez Ciebie pesel podczas rejestracji jest błędny niezwłocznie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 85 871 00 52

W celu odstąpienia od umowy pożyczki wyślij wiadomość e-mail na adres [email protected] z informacją o deklaracji odstąpienia od umowy pożyczki. W wiadomości podaj datę zawarcia umowy oraz podaj numer pożyczki. W przypadku wątpliwości skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 85 871 00 52.  

Aby złożyć wniosek o pożyczkę w portalu Pożyczka Plus wystarczy, że:

– posiadasz dowód osobisty,

– posiadasz osobiste konto bankowe,

– pozytywnie przejdziesz proces weryfikacji danych,

– jesteś osobą, która ukończyła 18 lat,

– posiadasz nr telefonu i adres e-mail,

– ukończysz rejestrację.

Jeśli spełniasz powyższe warunki – nie zwlekaj i złóż wniosek o swoją pożyczkę na Pożyczka Plus już dziś!

Jeśli jesteś nowym klientem na portalu Pożyczka Plus możesz wnioskować o pierwszą pożyczkę w kwocie od 300 zł do 8000zł na 30 dni. Pożyczka do 1000 zł jest płatna i jej RRSO wynosi 299%. Pożyczka zaś z przedziału od 1100 zł do 8000 zł objęta jest promocją dla nowych klientów i jest całkowicie za DARMO z RRSO 0%. 

Przy każdym kolejnym wniosku możesz wnioskować o wyższą kwotę! Stali klienci na Pożyczka PLUS mogą wnioskować o pożyczkę nawet do 20 000 zł (RRSO 299%) z okresem spłaty na 30 dni.

To proste, wystarczy, że suwakiem ustawisz interesującą Cię kwotę i złożysz wniosek.

Tak! Chcemy mieć pewność, że to właśnie Ty składasz wniosek o pożyczkę i że to na Twój rachunek bankowy zostaną wypłacone środki z udzielonej przez Pożyczkodawcę pożyczki. Troszczymy się o dobro naszych Klientów i bezpieczeństwo danych. Weryfikując Twoją tożsamość zapobiegamy sytuacjom, w którym osoby niepowołane posłużą się Twoimi danymi osobowymi.

By wspólnie budować pozytywną historię kredytową, Pożyczkodawca sprawdza następujące bazy:
– Krajowy Rejestr Długów Biura Informacji Gospodarczej S.A.
– Krajowe Biuro Informacji Gospodarczej S.A.
– Platforma Wymiany Informacji pożyczkowej (CRIF) Lista uczestników platformy – KLIKNIJ I SPRAWDŹ
– ERIF Biura Informacji Gospodarczej S.A.
– Historia kredytowa, jeśli ją posiadasz u Pożyczkodawcy


Pożyczkodawcy udzielający finansowania za pośrednictwem portalu Pożyczka PLUS nie uwzględniają analizy wpisów zamieszczonych w Biurze Informacji Kredytowej przy ocenie zdolności kredytowej .

Jednakże, z uwagi na nowelizacje ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim i wejściem w życie art. 9a ust 8 niniejszej ustawy Pożyczkodawca ma obowiązek przekazywania informacji o udzielonych po 17 maja 2023 roku kredytach do Biura Informacji Kredytowej.

Pożyczki online udzielane są jedynie osobom zdolnym regulować swoje zobowiązania finansowe.

Wszystko zależy od oceny zdolności kredytowej przeprowadzonej przez Pożyczkodawcę.

RRSO – Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania informuje o całkowitym koszcie pożyczki, jaki poniesiesz. Dzięki temu nie musisz zastanawiać się i porównywać wysokości prowizji i odsetek przy różnych ofertach, a całkowity koszt wyrażony jest jedną wartością procentową. Im jest ona niższa, tym niższy jest koszt kredytu. RRSO jest liczone w stosunku rocznym.

Sposób wyliczenia RRSO dokładnie określa załącznik nr 4 do ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim – KLIKNIJ I SPRAWDŹ

Platforma wymiany informacji kredytowej to miejsce, w którym firmy pożyczkowe konsultują informacje na temat Twojej historii pożyczkowej. Jeśli byłeś klientem którejś z firm pożyczkowych należących do platformy to informacje te zostały zapisane.

Pamiętaj, że firma pożyczkowa udostępnia informacje na temat historii pożyczkowej wyłącznie za Twoją zgodą!

Pożyczkodawcy udzielający pożyczek za pośrednictwem platformy Pożyczka Plus korzystają z informacji zamieszczonych za pośrednictwem platformy wymiany informacji pożyczkowej, aby poprawnie ocenić Twoją zdolność finansową, w celu uniknięcia przekredytowania, czy też wyłudzenia pożyczki.

Poniżej znajdziesz listę firm współpracujących z platformą wymiany informacji pożyczkowej:
Lista firm pożyczkowych współpracujących z platformą – KLIKNIJ I SPRAWDŹ

Wystarczy:

• Wybrać kwotę pożyczki
• Wypełnić krótki formularz rejestracyjny
• Przejść proces weryfikacji tożsamości, podczas którego potwierdzimy również Twój rachunek bankowy.

Podczas procesu rejestracji w systemie zostanie utworzony Profil Klienta zawierający informacje o Twojej pożyczce u Pożyczkodawcy. Znajdziesz w nim również informacje jak spłacić swoje zobowiązanie oraz całą dokumentację pożyczkową.

Zostaniesz poproszony o ustawienie swojego hasła do Profilu Klienta oraz jego potwierdzenia na samym początku procesu rejestracji. Tym hasłem będziesz się w przyszłości logować do swojego Profilu Klienta.

Podczas składania wniosku o pożyczkę, Pożyczkodawca określa jaki jest Twój limit pożyczkowy, czyli kwota o jaką na dany moment możesz zawnioskować.

Jeśli zawnioskujesz o kwotę mniejszą niż proponowana, do połowy czasu trwania Twojej pożyczki, możesz ubiegać się o kwotę dodatkową – doładowanie pożyczki.

Informacja o tym, czy możesz dobrać kwotę do obecnej pożyczki, będzie dostępna w Twoim Profilu Klienta, po zalogowaniu lub możesz uzyskać tę informację kontaktując się z naszym konsultantem.

Pieniądze możesz otrzymać nawet kilka minut po otrzymaniu decyzji kredytowej. Obecnie wypłacamy je przelewem tradycyjnym z banku PKO BP. To, jak szybko pieniądze znajdą się na Twoim koncie zależy od tego, czy: – posiadasz konto w banku PKO BP.

Jeśli posiadasz konto w innym banku to pieniądze otrzymasz w trakcie najbliższej sesji księgowań międzybankowych, następującej po wypłacie pożyczki.

Tabela sesji międzybankowych – sprawdź!

Tak, przypominamy o dacie spłaty w wiadomościach SMS oraz email.

Z nami nigdy nie umknie Ci data spłaty Twojej pożyczki.

Dodatkowo tę informację możesz sprawdzić logując się na swój Profil Klienta. Znajdziesz ją w zakładce Twoja pożyczka.

Nasi konsultanci również starają się podejmować kontakt, aby pomóc w przypadku pytań, bądź doradzić w przypadku problemów ze spłatą pożyczki.

Dane do wpłaty są udostępnione po zalogowaniu na Profil Klienta. Do spłaty służy rachunek pośrednika kredytowego:

Aventus Group Sp. z o.o.
Al. 1000-lecia Państwa Polskiego 6,

15-111 Białystok
Spłata pożyczki: Spłata Pożyczki (PESEL)
Konto w PKO BP: 73 1020 1332 0000 1302 0775 5145

Spłaty możesz dokonać: 

• z własnego rachunku bankowego,
• z rachunku bankowego osoby trzeciej, 
• w oddziale banku lub na poczcie.

Ważne! Pamiętaj by wpisać dane do przelewu zgodnie z instrukcją w Profilu Klienta.

Jeżeli płatność została wykonana:

* z tego samego banku (z PKO BP na PKO BP) zaksięgujemy przelew w około godzinę, w godzinach pracy firmy.

* przelewem ekspresowym to zaksięgujemy ją w około godzinę, w godzinach pracy firmy

* z innego konta niż PKO BP, to otrzymamy ją w sesji księgowań międzybankowych:

wpłata do godziny 8:00 – zaksięgujemy w sesji koło 12:00
wpłata między 8:00 a 10:00 – zaksięgujemy w sesji koło 14:30
wpłata między 10:00 a 12:00 – zaksięgujemy w sesji koło 17:30
wpłata po 12:00 – zaksięgujemy w pierwszej sesji międzybankowej w najbliższy dzień roboczy.

W momencie zaksięgowania prześlemy smsa z informacją o statusie rozliczenia Twojej pożyczki.

W przypadku trudności ze spłatą pożyczki prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Doradca przedstawi dostępne rozwiązania umożliwiające spłatę.

Jeżeli Twoja pożyczka została zawarta z Pożyczkodawcą na warunkach promocyjnych oznacza to, że warunki promocyjne obowiązują wyłącznie w przypadku terminowej spłaty Twojego zobowiązania.

Jeśli nie jesteś w stanie spłacić pożyczki w terminie – naliczane zostają standardowe koszty pożyczki, a warunki promocyjne zostają anulowane. Zostaną również naliczone odsetki maksymalne za opóźnienie.

Wszystkie informacje dotyczące trwającej pożyczki zawartej za pośrednictwem portalu Pożyczka PLUS są dostępne po zalogowaniu się do swojego profilu Klienta w zakładce “Twoja pożyczka”. Dokumentację dotyczącą obecnego zobowiązania, oraz poprzednich pożyczek znajdziesz w zakładce “Dokumenty”.

Jeśli chcesz uzyskać dostęp do historii pożyczek udzielonych za pośrednictwem platformy Pożyczka PLUS starszej niż 3 lata skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 85 871 00 52.

Po zalogowaniu na profil Klienta, w zakładce “Dane osobowe ” znajdują się informacje wypełnione podczas rejestracji. Część informacji można zmienić samodzielnie np. adres zamieszkania i zameldowania ( jedynie w przypadku braku aktywnej pożyczki) czy też dane dotyczące zatrudnienia.

W innym przypadku tj. zmiany numeru telefonu, nazwiska lub dokumentu tożsamości niezbędny jest kontakt z nami pod numer telefonu 85 871 00 52 lub przesłanie do nas informacji z aktualnymi danymi w wiadomości e-mail na nasz adres: [email protected]

Pierwszym krokiem do rozwiązania tego problemu powinno być sprawdzenie folderów w Twojej skrzynce pocztowej o nazwie „Spam” lub „Oferty” – jeśli nie widzisz maili w swojej głównej skrzynce.

Nadawcą wiadomości jest: [email protected]

Jeżeli w tych podfolderach nie znajdziesz wiadomości mailowych – sprawdź czy adres e-mail, który został podany w Twoim Profilu Klienta jest poprawny.

Jeśli żadna z powyższych opcji nie przyniesie rezultatu – skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 85 871 00 52 w celu wyjaśnienia zaistniałego problemu.

Numer PESEL to jedna z danych wrażliwych. Jest to bardzo ważna informacja, dlatego, jeśli wiesz, że podany przez Ciebie pesel podczas rejestracji jest błędny niezwłocznie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 85 871 00 52

W celu odstąpienia od umowy pożyczki wyślij wiadomość e-mail na adres [email protected] z informacją o deklaracji odstąpienia od umowy pożyczki. W wiadomości podaj datę zawarcia umowy oraz podaj numer pożyczki. W przypadku wątpliwości skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 85 871 00 52.  

Rejestracja na naszej stronie jest bardzo prosta. Jeżeli chcesz wnioskować o szybkie finansowanie przez Internet, wystarczy, że wykonasz trzy proste kroki.

1. Wybierzesz kwotę finansowania online

2. Wypełnisz prosty formularz rejestracyjny

3. Zweryfikujesz swoje konto bankowe

Jeżeli wcześniej już wnioskowałeś o pożyczkę za pośrednictwem Pożyczki PLUS wystarczy, że się zalogujesz i złożysz kolejny wniosek.

Twój wniosek o pożyczkę refinansującą będzie automatycznie odrzucany przez Pożyczkodawcę, dopóki nie cofniesz zastrzeżenia numeru PESEL.

Możesz zrobić to na kilka sposobów: 

  • Dokonując zmiany w urzędzie pocztowym, w placówce bankowej lub w urzędzie gminy/miasta,
  • Logując się na swój profil zaufany na stronie mobywatel.gov.pl,
  • Używając aplikacji mObywatel.

Wprowadzenie możliwości bezpłatnego zastrzeżenia numeru PESEL miało na celu ochronę obywateli przed kradzieżą tożsamości. Na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie niektórych ustaw, mającej na celu ograniczenie skutków kradzieży tożsamości, od 17 listopada 2023 r. rozpoczęto wdrażanie systemu umożliwiającego zastrzeganie numerów PESEL w celu zwiększenia bezpieczeństwa danych obywateli.

Od 1 czerwca 2024 r. wszystkie instytucje finansowe są zobowiązane do sprawdzania numeru PESEL przy rozpatrywaniu wniosków o kredyty lub pożyczki. Jeśli numer PESEL figuruje w bazie numerów zastrzeżonych, pożyczkodawca jest zobligowany do wydania decyzji odmownej względem takiego wniosku.

Twój numer PESEL zostanie zweryfikowany przez Pożyczkodawcę: 
– W trakcie weryfikacji złożonego przez Ciebie wniosku o zawarcie umowy pożyczki, 
– W trakcie weryfikacji złożonego przez Ciebie wniosku o zawarcie umowy pożyczki refinansującej, 
– W trakcie ewentualnej zmiany warunków istniejącej umowy pożyczki.  
 
W przypadku wystąpienia numeru PESEL w bazie numerów zastrzeżonych pożyczkodawca zobligowany jest do wydania decyzji odmownej względem złożonego wniosku. Zostaniesz wtedy poproszony o odblokowanie numeru PESEL i ponowne złożenie wniosku o pożyczkę. 

W takiej sytuacji zostaniesz poproszony o cofnięcie zastrzeżenia numeru PESEL i o złożenie wniosku o pożyczkę ponownie.

Jeśli Twój numer PESEL jest zastrzeżony, dokonaj jego odblokowania przed złożeniem wniosku o pożyczkę.

Konieczne jest, aby pesel w momencie wnioskowanie o pożyczkę nie był zastrzeżony. Sugerujemy, aby nie zastrzegać ponownie numeru PESEL przez co najmniej 3 dni.

Jeśli numer PESEL podczas składania wniosku o pożyczkę pozostanie zastrzeżony Twój wniosek zostanie automatycznie odrzucony przez Pożyczkodawcę.

Zastrzeżenia numeru PESEL możesz dokonać na kilka sposobów:

  • Dokonując zmiany w urzędzie pocztowym, w placówce bankowej lub w urzędzie gminy/miasta
  • Logując się na swój profil zaufany na stronie mobywatel.gov.pl
  • Używając aplikacji mObywatel

W każdej chwili możesz zastrzec PESEL lub cofnąć zastrzeżenie, ale między kolejnymi zmianami statusu zastrzeżenia musi upłynąć minimum 30 minut.