Pytania i odpowiedzi

Temat:
  • Wszystkie
  • WARUNKI PRZYZNANIA POŻYCZKI
  • JAK WZIĄĆ POŻYCZKĘ?
  • POTWIERDZENIE/ZMIANA RACHUNKU BANKOWEGO
  • DECYZJA
  • WYPŁATA POŻYCZKI
  • SPŁATA POŻYCZKI ONLINE
  • REFINANSOWANIE
  • INNE

Aby otrzymać pożyczkę w portalu Pożyczka Plus wystarczy, że:

– posiadasz dowód osobisty,

– posiadasz osobiste konto bankowe

– pozytywnie przejdziesz proces weryfikacji danych

– jesteś osobą w przedziale wiekowym 18-73

– nie zajmujesz eksponowanego stanowiska politycznego PEP

– posiadasz nr telefonu i adres e-mail

– ukończysz rejestrację

Jeśli spełniasz powyższe warunki – nie zwlekaj i złóż wniosek o swoją pożyczkę w Pożyczka Plus już dziś!

Jeśli jesteś nowym klientem i korzystasz z usług Pożyczka Plus po raz pierwszy możesz otrzymać aż do 3000 zł za DARMO lub nawet 5000 zł z RABATEM 50% na okres do 30 dni.

Przy każdej kolejnej pożyczce oferowana dostępna kwota wzrasta! Nasi stali klienci mogą wziąć pożyczkę nawet do 15 000zł z okresem spłat do 35 dni.

To proste, wystarczy, że suwakiem ustawisz interesującą Cię kwotę, po czym określisz okres spłaty.

Tak! Chcemy mieć pewność, że to właśnie Ty ubiegasz się o pożyczkę i, że to na Twój rachunek bankowy zostaną wypłacone środki z udzielonej pożyczki. Troszczymy się o dobro naszych Klientów i bezpieczeństwo danych. Weryfikując Twoją tożsamość zapobiegamy sytuacjom, w którym osoby niepowołane posłużą się Twoimi danymi osobowymi.

By wspólnie budować pozytywną historię kredytową sprawdzamy następujące bazy:

– Krajowy Rejestr Długów Biura Informacji Gospodarczej S.A

– Kaczmarski Group

– Krajowe Biuro Informacji Gospodarczej S.A.

– Platforma Wymiany Informacji pożyczkowej (CRIF) Lista uczestników platformy – KLIKNIJ I SPRAWDŹ

– historia kredytowa, jeśli ją posiadasz u Pożyczkodawcy


Nie współpracujemy z Biurem Informacji Kredytowej (BIK)

Ocena Twojej zdolności kredytowej przy procesie weryfikacji w portalu Pożyczka Plus nie uwzględnia analizy wpisów zamieszczonych w Biurze Informacji Kredytowej.

Jesteśmy odpowiedzialnym pożyczkodawcą i udzielamy pożyczek online jedynie osobom zdolnym regulować swoje zobowiązania finansowe. Zadłużenie w banku nie jest przeszkodą, jeśli tylko otrzymasz pozytywną ocenę zdolności kredytowej.

RRSO – Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania informuje  o całkowitym koszcie pożyczki jaki poniesiesz. Dzięki temu nie musisz zastanawiać się i porównywać wysokości prowizji i odsetek przy różnych ofertach, a całkowity koszt wyrażony jest jedną wartością procentową. Im jest ona niższa, tym niższy jest koszt kredytu. RRSO jest liczone w stosunku rocznym.

Sposób wyliczenia RRSO dokładnie określa załącznik nr 4 do ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim – KLIKNIJ I SPRAWDŹ

Platforma wymiany informacji kredytowej to miejsce, w którym firmy pożyczkowe konsultują informacje na temat Twojej historii kredytowej. Jeśli byłeś klientem którejś z firm pożyczkowych należących do platformy to informacje te zostały zapisane.

Pamiętaj, że firma pożyczkowa udostępnia informacje na temat historii kredytowej wyłącznie za Twoją zgodą!

W Pożyczce Plus korzystamy z informacji zamieszczonych za pośrednictwem tej platformy, aby poprawnie ocenić Twoją zdolność kredytową, w celu uniknięcia przekredytowania, czy też wyłudzenia pożyczki.

Poniżej znajdziesz listę firm współpracujących z platformą wymiany informacji pożyczkowej:
Lista firm pożyczkowych współpracujących z platformą – KLIKNIJ I SPRAWDŹ

Wystarczy:

• Wybrać kwotę pożyczki oraz czas na jaki potrzebne są środki
• Wypełnić krótki formularz rejestracyjny
• Przejść proces weryfikacji tożsamości, podczas którego potwierdzimy również Twój rachunek bankowy.

Podczas procesu rejestracji w systemie zostanie utworzony Profil Klienta zawierający informacje o Twojej pożyczce. Znajdziesz w nim również informacje jak spłacić swoje zobowiązanie oraz całą dokumentację pożyczkową.

Hasło tymczasowe otrzymasz w wiadomości SMS podczas dokonywania rejestracji w serwisie Pożyczka Plus. Po zalogowaniu do Profilu Klienta, będziesz mógł/mogła zmienić hasło na własne.

W tym samym czasie nie możesz posiadać więcej niż jednej umowy pożyczki w Pożyczka Plus. Jednakże, jeśli Twój limit pożyczkowy na to pozwala, to w profilu klienta pojawi się informacja o możliwości dobrania dodatkowej kwoty dla Twojej pożyczki. W celu uzyskania konkretnych informacji odnośnie doładowania pożyczki zachęcamy do kontaktu z naszymi konsultantami.

Podczas składania wniosku o pożyczkę określany jest Twój limit pożyczkowy, czyli kwota o jaką na dany moment możesz zawnioskować.

Jeśli zawnioskujesz o kwotę mniejszą niż proponowana, do połowy czasu trwania Twojej pożyczki, możesz ubiegać się o kwotę dodatkową – doładowanie pożyczki.

Informacja o tym, czy możesz dobrać kwotę do obecnej pożyczki, jest dostępna w Twoim Profilu Klienta, po zalogowaniu lub możesz uzyskać tę informację kontaktując się z naszym konsultantem.

Masz dwie możliwości dokonanie weryfikacji twojego rachunku bankowego

– Ekspresową weryfikację

– Weryfikację standardową

Wybierając weryfikację ekspresową wystarczy, że zalogujesz się do swojej bankowości internetowej podczas procesu rejestracji. Standardowa weryfikacja wymaga dokonanie jednorazowej opłaty w wysokości 0,01 zł z własnego rachunku bankowego na rachunek pożyczkodawcy. Dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku pożyczkodawca będzie w stanie procedować wniosek pożyczkowy i wypłacić środki.

Weryfikacja ekspresowa umożliwi Ci natychmiastowe sprawdzenie Twojego rachunku bankowego. Dzięki temu nie będziesz musiał wykonywać przelewu weryfikacyjnego.

Pamiętaj, że taka metoda wymaga Twojej zgody – bez tego nie będziemy mogli ekspresowo rozpatrzeć Twojego wniosku. Więcej informacji o usłudze Kontomatik znajdziesz na naszym blogu Kliknij tutaj i sprawdź

Tak. Dane do przelewu opłaty rejestracyjnej 0,01zł zostaną wysłane w trakcie rejestracji na adres e-mail Klienta.

Prosimy dokonać wpłaty zgodnie z przesłaną instrukcją zwracając uwagę na tytuł przelewu, który zostaje nadany indywidualnie dla każdego Klienta

W przypadku błędnego tytułu przelewu rejestracja nie zostanie zatwierdzona.

Jeżeli poprzedni rachunek został zamknięty w pierwszej kolejności należy zgłosić zmianę do Biura Obsługi Klienta.

Dane kontaktowe – KLIKNIJ I ZGŁOŚ

Aby dodać nowe konto bankowe można:
– spłacić pożyczkę z nowego (własnego) rachunku
– zalogować się do bankowości internetowej (usługa kontomatik)
– wpłacić 1 grosz:

Aventus Group Sp. z o.o.
Kwota: 0,01zł
Konto w PKO BP: 73 1020 1332 0000 1302 0775 5145

Tytuł przelewu: Zmiana konta bankowego PESEL (proszę wpisać swój numer PESEL)

Prosimy nie składać wniosku o pożyczkę bez otrzymania smsa o tym że nowe konto zostało potwierdzone lub do czasu gdy nowy rachunek bankowy został aktywowany. Sprawdź dostępność nowego konta w zakładce „Banki”. O dodaniu nowego rachunku przez przelew 0,01zł powiadomimy smsem.

Po zaksięgowaniu wpłaty nowy rachunek będzie dostępny do wyboru podczas składania wniosku o pożyczkę.

Pożyczka Plus to platforma, która jest w 100% online. Co za tym idzie, wnioski o pożyczkę są rozpatrywane całodobowo. Dlatego wnioskować możesz kiedy chcesz, z dowolnego miejsca – jedyne czego potrzebujesz to dostęp do urządzenia z dostępem do internetu.

Więc jeśli potrzebujesz pieniędzy na dowolny cel, nie zwlekaj, złóż wniosek o pożyczkę już dziś!

Wnioski rozpatrujemy na bieżąco, zgodnie z kolejnością zgłoszeń.

Im szybciej dokonasz weryfikacji swojej tożsamości poprzez potwierdzenie rachunku bankowego, tym szybciej prześlemy decyzję pożyczkową.

Jeśli chcesz byśmy rozpatrzyli Twój wniosek priorytetowo – zostań klientem Premium!

Profil Premium oferuje Ci cały pakiet korzyści – jedną z nich jest ekspresowa obsługa Twojego wniosku. Rozpatrzymy go priorytetowo, poza kolejnością zgłoszeń, a Ty otrzymasz swoją decyzję pożyczkową szybko i sprawnie! Zostań klientem PREMIUM już dziś!

Oczywiście! Zawsze informujemy o podjętej decyzji pożyczkowej poprzez wiadomość SMS. Niezależnie od tego czy decyzja jest pozytywna czy negatywna – każdy klient otrzyma odpowiedź na swój wniosek.

Przelewy pożyczek wypłacamy z banku PKO BP. Jeśli masz konto w innym banku czas wypłaty pożyczki zależy od sesji międzybankowych – jednak nie dłużej niż w terminie 24 godzin od momentu podjęcia przez Pożyczkodawcę pozytywnej decyzji o udzieleniu Pożyczki.
Tabela sesji międzybankowych – sprawdź!

Jeśli chcesz, aby pieniądze szybciej pojawiły się na Twoim koncie – zostań naszym Klientem Premium!

Profil Premium oferuje cały wachlarz udogodnień, między innymi – system szybkich płatności, dzięki któremu pieniądze po chwili od otrzymania SMS’a o przyznaniu pożyczki, pojawią się na Twoim koncie. Nie czekaj na sesję księgowań międzybankowych!

Jest to usługa, z której może skorzystać Klient posiadający pożyczkę. W przypadku trudności w zgromadzeniu całej kwoty do spłaty przy zbliżającym się terminie, partner współpracujący składa ofertę spłaty obecnej pożyczki, za opłatą.

Jeżeli taka oferta jest dostępna, Klient znajdzie ją w zakładce „Twoja pożyczka”, po zalogowaniu na swój profil.

Jeżeli oferta pożyczki refinansującej została udostępniona, będzie widoczna w profilu Klienta, po zalogowaniu, w zakładce Twoja pożyczka.

Po zaznaczeniu wniosku o refinansowanie zostaną wyświetlone wszystkie niezbędne dane do wpłaty.

W momencie zaksięgowania wpłaty za refinansowanie prześlemy wiadomość SMS potwierdzającą zawarcie umowy pożyczki refinansującej.

Oferta pożyczki refinansującej może zostać zgłoszona przez partnera przy każdej umowie pożyczkowej.

Klient znajdzie ją po zalogowaniu na swój profil, w zakładce „Twoja pożyczka”.

Tak, przypominamy o dacie spłaty w wiadomościach SMS oraz email.

Z nami nigdy nie umknie Ci data spłaty Twojej pożyczki.

Dodatkowo tę informację możesz sprawdzić logując się na swój Profil Klienta. Znajdziesz ją w zakładce Twoja pożyczka.

Nasi konsultanci również starają się podejmować kontakt, aby pomóc w przypadku pytań, bądź doradzić w przypadku problemów ze spłatą pożyczki.

Dane do wpłaty są udostępnione po zalogowaniu na Profil Klienta. Do spłaty służy rachunek pośrednika kredytowego:

Aventus Group Sp.zo.o.
Kard. St. Wyszyńskiego 2B,

15-888 Białystok
Spłata pożyczki: Spłata Pożyczki (PESEL)
Konto w PKO BP: 73 1020 1332 0000 1302 0775 5145

Spłaty możesz dokonać: 

• z własnego rachunku bankowego,
• z rachunku bankowego osoby trzeciej, 
• w oddziale banku lub na poczcie.

Ważne! Pamiętaj by wpisać dane do przelewu zgodnie z instrukcją w Profilu Klienta.

Jeżeli płatność została wykonana:

* z tego samego banku (z PKO BP na PKO BP) zaksięgujemy przelew do godziny zegarowej, w godzinach pracy firmy.

* przelewem ekspresowym to zaksięgujemy ją do godziny zegarowej, w godzinach pracy firmy

* z innego konta niż PKO BP, to otrzymamy ją w sesji księgowań międzybankowych:

wpłata do godziny 8:00 – zaksięgujemy w sesji koło 12:00
wpłata między 8:00 a 10:00 – zaksięgujemy w sesji koło 14:30
wpłata między 10:00 a 12:00 – zaksięgujemy w sesji koło 17:30
wpłata po 12:00 – zaksięgujemy w pierwszej sesji międzybankowej w najbliższy dzień roboczy.

W momencie zaksięgowania prześlemy smsa z informacją o rozliczeniu pożyczki.

Tak, swoje zobowiązanie możesz spłacić w dowolnym momencie jego trwania. Przed upływem terminu spłaty.

W przypadku trudności ze spłacą pożyczki prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Doradca przedstawi dostępne rozwiązania umożliwiające spłatę.

Jeżeli Twoja pożyczka została zawarta na warunkach promocyjnych oznacza to, że warunki promocyjne obowiązują wyłącznie w przypadku terminowej spłaty Twojego zobowiązania.

Jeśli nie jesteś w stanie spłacić pożyczki w terminie – naliczane zostają standardowe koszty pożyczki, a warunki promocyjne zostają anulowane. Mogą zostać również naliczone odsetki karne w wysokości 11,2% w skali roku.

Wszystkie informacje dotyczące trwającej pożyczki znajdziesz po zalogowaniu się do swojego Profilu Klienta. Wystarczy, że klikniesz w zakładkę „Twoja pożyczka”. Całą dokumentację dotyczącą zarówno obecnego zobowiązania, jak i pożyczek historycznych znajdziesz również w zakładce „Dokumenty”.

Moje dane uległy zmianie. W jaki sposób mogę je zmienić?

Po zalogowaniu na profil Klienta, w zakładce “Dane osobowe ” znajdują się informacje wypełnione podczas rejestracji. Część informacji można zmienić samodzielnie np. adres zamieszkania i zameldowania ( jedynie w przypadku braku aktywnej pożyczki) czy też dane dotyczące zatrudnienia.

W innym przypadku tj. zmiany numeru telefonu, nazwiska lub dokumentu tożsamości niezbędny jest kontakt z nami pod numer telefonu 85 871 00 52 lub przesłanie do nas informacji z aktualnymi danymi w wiadomości e-mail na nasz adres: [email protected]

Pierwszym krokiem do rozwiązania tego problemu powinno być sprawdzenie folderów w Twojej skrzynce pocztowej o nazwie „Spam” lub „Oferty” – jeśli nie widzisz maili w swojej głównej skrzynce.

Nadawcą wiadomości jest: [email protected]

Jeżeli w tych podfolderach nie znajdziesz wiadomości mailowych – sprawdź czy adres e-mail, który został podany w Twoim Profilu Klienta jest poprawny.

Jeśli żadna z powyższych opcji nie przyniesie rezultatu – skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 85 871 00 52 w celu wyjaśnienia zaistniałego problemu.

Numer PESEL to jedna z danych wrażliwych. Jest to bardzo ważna informacja, którą posługujemy się w czynnościach weryfikacyjnych. Dlatego, jeśli wiesz, że podany przez Ciebie pesel podczas rejestracji jest błędny niezwłocznie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 85 871 00 52

Tak, czas na odstąpienie od umowy pożyczki zawartej przez serwis www.pozyczkaplus.pl wynosi 14 dni.

W tym celu należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 85 871 00 52.

Aby otrzymać pożyczkę w portalu Pożyczka Plus wystarczy, że:

– posiadasz dowód osobisty,

– posiadasz osobiste konto bankowe

– pozytywnie przejdziesz proces weryfikacji danych

– jesteś osobą w przedziale wiekowym 18-73

– nie zajmujesz eksponowanego stanowiska politycznego PEP

– posiadasz nr telefonu i adres e-mail

– ukończysz rejestrację

Jeśli spełniasz powyższe warunki – nie zwlekaj i złóż wniosek o swoją pożyczkę w Pożyczka Plus już dziś!

Jeśli jesteś nowym klientem i korzystasz z usług Pożyczka Plus po raz pierwszy możesz otrzymać aż do 3000 zł za DARMO lub nawet 5000 zł z RABATEM 50% na okres do 30 dni.

Przy każdej kolejnej pożyczce oferowana dostępna kwota wzrasta! Nasi stali klienci mogą wziąć pożyczkę nawet do 15 000zł z okresem spłat do 35 dni.

To proste, wystarczy, że suwakiem ustawisz interesującą Cię kwotę, po czym określisz okres spłaty.

Tak! Chcemy mieć pewność, że to właśnie Ty ubiegasz się o pożyczkę i, że to na Twój rachunek bankowy zostaną wypłacone środki z udzielonej pożyczki. Troszczymy się o dobro naszych Klientów i bezpieczeństwo danych. Weryfikując Twoją tożsamość zapobiegamy sytuacjom, w którym osoby niepowołane posłużą się Twoimi danymi osobowymi.

By wspólnie budować pozytywną historię kredytową sprawdzamy następujące bazy:

– Krajowy Rejestr Długów Biura Informacji Gospodarczej S.A

– Kaczmarski Group

– Krajowe Biuro Informacji Gospodarczej S.A.

– Platforma Wymiany Informacji pożyczkowej (CRIF) Lista uczestników platformy – KLIKNIJ I SPRAWDŹ

– historia kredytowa, jeśli ją posiadasz u Pożyczkodawcy


Nie współpracujemy z Biurem Informacji Kredytowej (BIK)

Ocena Twojej zdolności kredytowej przy procesie weryfikacji w portalu Pożyczka Plus nie uwzględnia analizy wpisów zamieszczonych w Biurze Informacji Kredytowej.

Jesteśmy odpowiedzialnym pożyczkodawcą i udzielamy pożyczek online jedynie osobom zdolnym regulować swoje zobowiązania finansowe. Zadłużenie w banku nie jest przeszkodą, jeśli tylko otrzymasz pozytywną ocenę zdolności kredytowej.

RRSO – Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania informuje  o całkowitym koszcie pożyczki jaki poniesiesz. Dzięki temu nie musisz zastanawiać się i porównywać wysokości prowizji i odsetek przy różnych ofertach, a całkowity koszt wyrażony jest jedną wartością procentową. Im jest ona niższa, tym niższy jest koszt kredytu. RRSO jest liczone w stosunku rocznym.

Sposób wyliczenia RRSO dokładnie określa załącznik nr 4 do ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim – KLIKNIJ I SPRAWDŹ

Platforma wymiany informacji kredytowej to miejsce, w którym firmy pożyczkowe konsultują informacje na temat Twojej historii kredytowej. Jeśli byłeś klientem którejś z firm pożyczkowych należących do platformy to informacje te zostały zapisane.

Pamiętaj, że firma pożyczkowa udostępnia informacje na temat historii kredytowej wyłącznie za Twoją zgodą!

W Pożyczce Plus korzystamy z informacji zamieszczonych za pośrednictwem tej platformy, aby poprawnie ocenić Twoją zdolność kredytową, w celu uniknięcia przekredytowania, czy też wyłudzenia pożyczki.

Poniżej znajdziesz listę firm współpracujących z platformą wymiany informacji pożyczkowej:
Lista firm pożyczkowych współpracujących z platformą – KLIKNIJ I SPRAWDŹ

Wystarczy:

• Wybrać kwotę pożyczki oraz czas na jaki potrzebne są środki
• Wypełnić krótki formularz rejestracyjny
• Przejść proces weryfikacji tożsamości, podczas którego potwierdzimy również Twój rachunek bankowy.

Podczas procesu rejestracji w systemie zostanie utworzony Profil Klienta zawierający informacje o Twojej pożyczce. Znajdziesz w nim również informacje jak spłacić swoje zobowiązanie oraz całą dokumentację pożyczkową.

Hasło tymczasowe otrzymasz w wiadomości SMS podczas dokonywania rejestracji w serwisie Pożyczka Plus. Po zalogowaniu do Profilu Klienta, będziesz mógł/mogła zmienić hasło na własne.

W tym samym czasie nie możesz posiadać więcej niż jednej umowy pożyczki w Pożyczka Plus. Jednakże, jeśli Twój limit pożyczkowy na to pozwala, to w profilu klienta pojawi się informacja o możliwości dobrania dodatkowej kwoty dla Twojej pożyczki. W celu uzyskania konkretnych informacji odnośnie doładowania pożyczki zachęcamy do kontaktu z naszymi konsultantami.

Podczas składania wniosku o pożyczkę określany jest Twój limit pożyczkowy, czyli kwota o jaką na dany moment możesz zawnioskować.

Jeśli zawnioskujesz o kwotę mniejszą niż proponowana, do połowy czasu trwania Twojej pożyczki, możesz ubiegać się o kwotę dodatkową – doładowanie pożyczki.

Informacja o tym, czy możesz dobrać kwotę do obecnej pożyczki, jest dostępna w Twoim Profilu Klienta, po zalogowaniu lub możesz uzyskać tę informację kontaktując się z naszym konsultantem.

Masz dwie możliwości dokonanie weryfikacji twojego rachunku bankowego

– Ekspresową weryfikację

– Weryfikację standardową

Wybierając weryfikację ekspresową wystarczy, że zalogujesz się do swojej bankowości internetowej podczas procesu rejestracji. Standardowa weryfikacja wymaga dokonanie jednorazowej opłaty w wysokości 0,01 zł z własnego rachunku bankowego na rachunek pożyczkodawcy. Dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku pożyczkodawca będzie w stanie procedować wniosek pożyczkowy i wypłacić środki.

Weryfikacja ekspresowa umożliwi Ci natychmiastowe sprawdzenie Twojego rachunku bankowego. Dzięki temu nie będziesz musiał wykonywać przelewu weryfikacyjnego.

Pamiętaj, że taka metoda wymaga Twojej zgody – bez tego nie będziemy mogli ekspresowo rozpatrzeć Twojego wniosku. Więcej informacji o usłudze Kontomatik znajdziesz na naszym blogu Kliknij tutaj i sprawdź

Tak. Dane do przelewu opłaty rejestracyjnej 0,01zł zostaną wysłane w trakcie rejestracji na adres e-mail Klienta.

Prosimy dokonać wpłaty zgodnie z przesłaną instrukcją zwracając uwagę na tytuł przelewu, który zostaje nadany indywidualnie dla każdego Klienta

W przypadku błędnego tytułu przelewu rejestracja nie zostanie zatwierdzona.

Jeżeli poprzedni rachunek został zamknięty w pierwszej kolejności należy zgłosić zmianę do Biura Obsługi Klienta.

Dane kontaktowe – KLIKNIJ I ZGŁOŚ

Aby dodać nowe konto bankowe można:
– spłacić pożyczkę z nowego (własnego) rachunku
– zalogować się do bankowości internetowej (usługa kontomatik)
– wpłacić 1 grosz:

Aventus Group Sp. z o.o.
Kwota: 0,01zł
Konto w PKO BP: 73 1020 1332 0000 1302 0775 5145

Tytuł przelewu: Zmiana konta bankowego PESEL (proszę wpisać swój numer PESEL)

Prosimy nie składać wniosku o pożyczkę bez otrzymania smsa o tym że nowe konto zostało potwierdzone lub do czasu gdy nowy rachunek bankowy został aktywowany. Sprawdź dostępność nowego konta w zakładce „Banki”. O dodaniu nowego rachunku przez przelew 0,01zł powiadomimy smsem.

Po zaksięgowaniu wpłaty nowy rachunek będzie dostępny do wyboru podczas składania wniosku o pożyczkę.

Pożyczka Plus to platforma, która jest w 100% online. Co za tym idzie, wnioski o pożyczkę są rozpatrywane całodobowo. Dlatego wnioskować możesz kiedy chcesz, z dowolnego miejsca – jedyne czego potrzebujesz to dostęp do urządzenia z dostępem do internetu.

Więc jeśli potrzebujesz pieniędzy na dowolny cel, nie zwlekaj, złóż wniosek o pożyczkę już dziś!

Wnioski rozpatrujemy na bieżąco, zgodnie z kolejnością zgłoszeń.

Im szybciej dokonasz weryfikacji swojej tożsamości poprzez potwierdzenie rachunku bankowego, tym szybciej prześlemy decyzję pożyczkową.

Jeśli chcesz byśmy rozpatrzyli Twój wniosek priorytetowo – zostań klientem Premium!

Profil Premium oferuje Ci cały pakiet korzyści – jedną z nich jest ekspresowa obsługa Twojego wniosku. Rozpatrzymy go priorytetowo, poza kolejnością zgłoszeń, a Ty otrzymasz swoją decyzję pożyczkową szybko i sprawnie! Zostań klientem PREMIUM już dziś!

Oczywiście! Zawsze informujemy o podjętej decyzji pożyczkowej poprzez wiadomość SMS. Niezależnie od tego czy decyzja jest pozytywna czy negatywna – każdy klient otrzyma odpowiedź na swój wniosek.

Przelewy pożyczek wypłacamy z banku PKO BP. Jeśli masz konto w innym banku czas wypłaty pożyczki zależy od sesji międzybankowych – jednak nie dłużej niż w terminie 24 godzin od momentu podjęcia przez Pożyczkodawcę pozytywnej decyzji o udzieleniu Pożyczki.
Tabela sesji międzybankowych – sprawdź!

Jeśli chcesz, aby pieniądze szybciej pojawiły się na Twoim koncie – zostań naszym Klientem Premium!

Profil Premium oferuje cały wachlarz udogodnień, między innymi – system szybkich płatności, dzięki któremu pieniądze po chwili od otrzymania SMS’a o przyznaniu pożyczki, pojawią się na Twoim koncie. Nie czekaj na sesję księgowań międzybankowych!

Tak, przypominamy o dacie spłaty w wiadomościach SMS oraz email.

Z nami nigdy nie umknie Ci data spłaty Twojej pożyczki.

Dodatkowo tę informację możesz sprawdzić logując się na swój Profil Klienta. Znajdziesz ją w zakładce Twoja pożyczka.

Nasi konsultanci również starają się podejmować kontakt, aby pomóc w przypadku pytań, bądź doradzić w przypadku problemów ze spłatą pożyczki.

Dane do wpłaty są udostępnione po zalogowaniu na Profil Klienta. Do spłaty służy rachunek pośrednika kredytowego:

Aventus Group Sp.zo.o.
Kard. St. Wyszyńskiego 2B,

15-888 Białystok
Spłata pożyczki: Spłata Pożyczki (PESEL)
Konto w PKO BP: 73 1020 1332 0000 1302 0775 5145

Spłaty możesz dokonać: 

• z własnego rachunku bankowego,
• z rachunku bankowego osoby trzeciej, 
• w oddziale banku lub na poczcie.

Ważne! Pamiętaj by wpisać dane do przelewu zgodnie z instrukcją w Profilu Klienta.

Jeżeli płatność została wykonana:

* z tego samego banku (z PKO BP na PKO BP) zaksięgujemy przelew do godziny zegarowej, w godzinach pracy firmy.

* przelewem ekspresowym to zaksięgujemy ją do godziny zegarowej, w godzinach pracy firmy

* z innego konta niż PKO BP, to otrzymamy ją w sesji księgowań międzybankowych:

wpłata do godziny 8:00 – zaksięgujemy w sesji koło 12:00
wpłata między 8:00 a 10:00 – zaksięgujemy w sesji koło 14:30
wpłata między 10:00 a 12:00 – zaksięgujemy w sesji koło 17:30
wpłata po 12:00 – zaksięgujemy w pierwszej sesji międzybankowej w najbliższy dzień roboczy.

W momencie zaksięgowania prześlemy smsa z informacją o rozliczeniu pożyczki.

Tak, swoje zobowiązanie możesz spłacić w dowolnym momencie jego trwania. Przed upływem terminu spłaty.

W przypadku trudności ze spłacą pożyczki prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Doradca przedstawi dostępne rozwiązania umożliwiające spłatę.

Jeżeli Twoja pożyczka została zawarta na warunkach promocyjnych oznacza to, że warunki promocyjne obowiązują wyłącznie w przypadku terminowej spłaty Twojego zobowiązania.

Jeśli nie jesteś w stanie spłacić pożyczki w terminie – naliczane zostają standardowe koszty pożyczki, a warunki promocyjne zostają anulowane. Mogą zostać również naliczone odsetki karne w wysokości 11,2% w skali roku.

Wszystkie informacje dotyczące trwającej pożyczki znajdziesz po zalogowaniu się do swojego Profilu Klienta. Wystarczy, że klikniesz w zakładkę „Twoja pożyczka”. Całą dokumentację dotyczącą zarówno obecnego zobowiązania, jak i pożyczek historycznych znajdziesz również w zakładce „Dokumenty”.

Jest to usługa, z której może skorzystać Klient posiadający pożyczkę. W przypadku trudności w zgromadzeniu całej kwoty do spłaty przy zbliżającym się terminie, partner współpracujący składa ofertę spłaty obecnej pożyczki, za opłatą.

Jeżeli taka oferta jest dostępna, Klient znajdzie ją w zakładce „Twoja pożyczka”, po zalogowaniu na swój profil.

Jeżeli oferta pożyczki refinansującej została udostępniona, będzie widoczna w profilu Klienta, po zalogowaniu, w zakładce Twoja pożyczka.

Po zaznaczeniu wniosku o refinansowanie zostaną wyświetlone wszystkie niezbędne dane do wpłaty.

W momencie zaksięgowania wpłaty za refinansowanie prześlemy wiadomość SMS potwierdzającą zawarcie umowy pożyczki refinansującej.

Oferta pożyczki refinansującej może zostać zgłoszona przez partnera przy każdej umowie pożyczkowej.

Klient znajdzie ją po zalogowaniu na swój profil, w zakładce „Twoja pożyczka”.

Moje dane uległy zmianie. W jaki sposób mogę je zmienić?

Po zalogowaniu na profil Klienta, w zakładce “Dane osobowe ” znajdują się informacje wypełnione podczas rejestracji. Część informacji można zmienić samodzielnie np. adres zamieszkania i zameldowania ( jedynie w przypadku braku aktywnej pożyczki) czy też dane dotyczące zatrudnienia.

W innym przypadku tj. zmiany numeru telefonu, nazwiska lub dokumentu tożsamości niezbędny jest kontakt z nami pod numer telefonu 85 871 00 52 lub przesłanie do nas informacji z aktualnymi danymi w wiadomości e-mail na nasz adres: [email protected]

Pierwszym krokiem do rozwiązania tego problemu powinno być sprawdzenie folderów w Twojej skrzynce pocztowej o nazwie „Spam” lub „Oferty” – jeśli nie widzisz maili w swojej głównej skrzynce.

Nadawcą wiadomości jest: [email protected]

Jeżeli w tych podfolderach nie znajdziesz wiadomości mailowych – sprawdź czy adres e-mail, który został podany w Twoim Profilu Klienta jest poprawny.

Jeśli żadna z powyższych opcji nie przyniesie rezultatu – skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 85 871 00 52 w celu wyjaśnienia zaistniałego problemu.

Numer PESEL to jedna z danych wrażliwych. Jest to bardzo ważna informacja, którą posługujemy się w czynnościach weryfikacyjnych. Dlatego, jeśli wiesz, że podany przez Ciebie pesel podczas rejestracji jest błędny niezwłocznie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 85 871 00 52

Tak, czas na odstąpienie od umowy pożyczki zawartej przez serwis www.pozyczkaplus.pl wynosi 14 dni.

W tym celu należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 85 871 00 52.

  • Pierwsza pożyczka
  • Kolejna pożyczka
Kwota pożyczki
Kwota pierwszej pożyczki to maksymalnie 5000 zł. Wyższa kwota dostępna przy kolejnej pożyczce.
100015000
Termin spłaty
Termin pierwszej pożyczki to maksymalnie 30 dni. Dłuższy termin dostępny przy kolejnej pożyczce
5 dni30 dni
  • Twój rabat będzie widoczny po zalogowaniu się do Profilu Klienta
    Weź do 3000 zł za 0 zł, nawet do 5000 zł
    z RABATEM 50%
  • Koszt pożyczki0 zł0 zł
  • RRSO0%0%
  • Kwota do zwrotu
    01.01.2021
    0 zł0 zł
Formularz informacyjny Reprezentatywny przykład
icon
PRZERWA TECHNICZNA
Obecnie prowadzone są prace serwisowe.

Wprowadzamy rozwiązania, które ułatwią korzystanie z naszego serwisu.

Przepraszamy za utrudnienia.