Godziny pracy: Pon.-Pt.: 08:00 - 21.00, Sob-Ndz.: 09.00 - 17.00

Potrzebujesz pomocy?
Sprawdź odpowiedzi na Twoje pytania

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:

RRSO – Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania daje klientowi informację o całkowitym koszcie pożyczki jaki poniesie. Dzięki temu klient nie musi zastanawiać się i porównywać wysokość prowizji i odsetek przy różnych ofertach, a całkowity koszt wyrażony jest jedną wartością procentową. Im jest ona niższa, tym niższy jest koszt kredytu. RRSO jest liczony w stosunku rocznym.

Sposób wyliczenia RRSO dokładnie określa załącznik nr 4 do ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim (Dz. U. z 2011 r. nr 126, poz. 715 ze zm.).
Jesteśmy odpowiedzialnym pożyczkodawcą i udzielamy pożyczek online jedynie osobom zdolnym regulować swoje zobowiązania finansowe. Zadłużenie w banku nie jest przeszkodą jeśli tylko otrzymasz pozytywną ocenę zdolności kredytowej.
Przy udzieleniu pożyczek kierujemy się zasadą odpowiedzialności. Nie chcemy, by nasza pożyczka była dla Ciebie zobowiązaniem, którego nie udźwigniesz. Każdorazowo dokonujemy oceny zdolności kredytowej. Złożenie wniosku nie gwarantuje otrzymania pożyczki.
Kierujemy się zasadą pożyczania odpowiedzialnego i nie gwarantujemy, że będąc naszym Klientem zawsze otrzymasz pożyczkę. Za każdym razem, kiedy rozpatrujemy wniosek Klienta dokonujemy analizy zdolności kredytowej. Chcemy być pewni, że pożyczka nie będzie dla Ciebie obciążeniem, które przerośnie Twoje możliwości finansowe.
Dla wygody procesu udzielania kolejnych pożyczek okres obowiązywania umowy nie został oznaczony (umowa na czas nieokreślony).
Tak! Procedura weryfikacji tożsamości służy przede wszystkim Tobie. Chcemy zapobiec sytuacjom, w których osoby niepowołane posłużą się Twoimi danymi osobowymi.
Pożyczki wypłacamy w godzinach 07.30 – 21.00 w dni powszechne i 09:00-17:00 w soboty i niedzielę.
Współpracujemy z pośrednikiem przelewów szybkich obsługującym szereg banków także środki mogą być dostarczone w trybie ekspresowym.

W innym przypadku, czas wypłaty pożyczki zależy od sesji międzybankowych - nie dłużej niż w terminie 24 godzin od momentu podjęcia przez Pożyczkodawcę pozytywnej decyzji o udzieleniu Pożyczki.

Tabela sesji międzybankowych - sprawdź
To zależy, czy pożyczka jest pierwszą, czy kolejną. W pierwszym przypadku kwota pożyczki to przedział 200 – 2000 zł. Kolejne pożyczki mogą być na większe kwoty nawet do 5000 zł. Okres udzielenia pożyczki również wybierasz na 15, 30 czy 45 dni.
Sprawdź i dopasuj do siebie kwotę pożyczki i termin spłaty na suwaku.
Nie, w tym samym czasie nie możesz zaciągnąć więcej pożyczek w pozyczkaplus.pl.
Tak, masz 14 dni na odstąpienie od umowy pożyczki zawartej przez serwis www.pozyczkaplus.pl.

Dostarcz nam w tym czasie wypełniony wzór formularza odstąpienia drogą korespondencyjną. Zanim wyślesz dokument skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 858710052.
Pożyczkę możesz otrzymać jeżeli:

• Jesteś w wieku od 19 do 73 lat.

• Jesteś obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej.

• Jesteś aktualnie zatrudniony.

• Nie zostałeś wpisany do jakiegokolwiek rejestru dłużników naruszających obowiązki terminowego regulowania należności finansowych.
Nie wymagamy zastawów i poręczeń. Jedynie w tym samym czasie nie możesz zaciągnąć więcej niż jedną pożyczkę w pozyczkaplus.pl
Rejestrację możesz potwierdzić:
• standardowo – dokonując opłaty rejestracyjnej w wysokości 0,01 zł (1 grosz) z Twojego rachunku bankowego,
• ekspresowo – wybierając weryfikację natychmiastową Twojego indywidualnego rachunku bankowego. Bez żadnych dodatkowych opłat.
Aby zarejestrować się na stronie internetowej www.pozyczkaplus.pl i otrzymać szybką pożyczkę należy:
• zarejestrować się wypełniając formularz rejestracyjny,

• potwierdzić Indywidualne Konto Bankowe przez weryfikację natychmiastową lub dokonanie opłaty rejestracyjnej,

• po potwierdzeniu konta otrzymasz hasło tymczasowe z możliwością logowania się na naszej stronie www.pozyczkaplus.pl. Twoim ID Użytkownika jest zawsze Twój PESEL.
Tytuł przelewu: Potwierdzam kod rejestracji .... (proszę o wpisanie w wykropkowanym miejscu wysłanego mailem kodu) i akceptuję warunki umowy.
Przelew potwierdzający Rejestrację musi być wykonany wyłącznie z Indywidualnego Konta Bankowego Klienta, które zostało wpisane w Formularzu Rejestracji. W innym wypadku Rejestracja nie zostanie potwierdzona!
Hasło tymczasowe otrzymasz automatycznie w momencie wypełnienia formularza rejestracyjnego na naszej stronie internetowej.

Hasło otrzymasz smsem.
Po zalogowaniu się na swój profil w Profilu Użytkownika znajdują się wszystkie niezbędne informacje o rozliczeniach i pożyczkach Klienta.
W przypadku utraty hasła, wyślij z numeru telefonu, który podałeś w Formularzu Rejestracyjnym wiadomość o treści: ZGUBIL na numer 730 775 418.
Tymczasowe hasło otrzymasz w wiadomości SMS oraz e-mail.
Twój numer PESEL jest dla nas bardzo ważny i nie ma możliwości zmiany numeru PESEL. Jedynym rozwiązaniem jest kontakt telefoniczny z biurem obsługi pod nr +48 871 00 52, a następnie ponowna rejestracja w systemie.
Rozwiązanie jest bardzo proste i wymaga tylko ponownego przelewu 1 grosza (0,01zł) potwierdzającego rejestrację z właściwego rachunku bankowego. W tytule przelewu proszę wpisać: zmiana rachunku bankowego i numer PESEL.
Po zaksięgowaniu opłaty nowy rachunek zostanie dodany do profilu i będzie możliwy do wyboru podczas składania wniosku o pożyczkę. Numery kont do przelewu dostępne są na nasze stronie w zakładce "Kontakt", jak również w Panelu Klienta po zalogowaniu się.
Kontakt z nami jest możliwy na wiele sposobów. Wejdź na stronę główną www.pozyczkaplus.pl. Znajdziesz tam telefony, adresy email. Skontaktuj się z nami również za pośrednictwem usługi chat dostępnej ze strony głównej (na dole strony pomarańczowa zakładka „ Jesteśmy online, skontaktuj się z nami”).
W celu aktualizacji danych skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 858710052 lub zmień samodzielnie, po zalogowaniu na swój profil Klienta w zakładce "Moje Dane".
Zawsze! Stawiamy na uczciwość i przejrzystość relacji z Klientem. Każdy Klient otrzymuje odpowiedź do swojego wniosku niezależnie od decyzji.
Wniesienie opłaty rejestracyjnej służy tylko i wyłącznie weryfikacji Twojego numeru konta. Chcemy być pewni, że pożyczka trafi na Twój rachunek. Opłata podlega zwrotowi.
Pamiętaj, aby przelew z tytułu opłaty identyfikacyjnej został zlecony z Twojego konta wg wskazówek od nas otrzymanych. W przeciwnym razie nie będziemy mogli udzielić Ci pożyczki (nawet mimo wstępnej decyzji pozytywnej).
Wnioski są rozpatrywane na bieżąco, zgodnie z kolejnością zgłoszeń. Po weryfikacji wniosku zostanie wysłany sms i email z decyzją. Wniosek trafi do weryfikacji w momencie potwierdzenia poprawności Indywidualnego Rachunku Bankowego.

Przy użyciu weryfikacji ekspresowej, konto zostanie potwierdzone natychmiastowo. W przypadku opłaty 0,01zł czas oczekiwania jest zgodny z terminarzem księgowań bankowych.
27.
Każdy nowy Klient, który skorzysta z promocji „Pierwsza pożyczka za 0 zł”, w razie problemów ze spłatą pożyczki może skorzystać z możliwości przesunięcia (refinansowania) spłaty na ten sam okres, na który otrzymał pożyczkę. I tak, jeśli pożyczka udzielona została na 30 dni, to po uiszczeniu stosownej opłaty można dokonać przesunięcia spłaty o kolejne 30 dni. Więcej informacji znajduje się w regulaminie promocji.

Z kolei stali Klienci, którym po raz kolejny została przyznana pożyczka, w celu odroczenia terminu spłaty mogą skorzystać z tzw. pożyczki refinansującej, którą udzieli Pożyczkodawca współpracujący z Pożyczka Plus. Refinansowanie zostanie dokonane na okres, na który została zaciągnięta pożyczka. Więcej informacji na temat refinansowania oraz wysokości opłat znajdują się w Umowie Ramowej oraz Tabeli Opłat i Prowizji.
Tak. Możesz spłacić pożyczkę w dowolnym czasie.
Masz trudność ze spłatą pożyczki? Przygotowaliśmy możliwość refinansowania.

W tym celu wystarczy wypełnić wniosek o refinansowanie po zalogowaniu na swój profil Klienta. Wszystkie niezbędne informacje są zamieszczone po zalogowaniu, w zakładce "Refinansowanie". W momencie zaksięgowania wpłaty prześlemy wiadomość sms z potwierdzeniem.

W ten sposób zyskasz dodatkowy czas na zgromadzenie potrzebnych funduszy, budując przy tym dobrą historię kredytową. Nie zwlekaj, zaloguj się i refinansuj pożyczkę.
Tak. Większą kwotę nawet w tym samym dniu możesz otrzymać po spłaceniu poprzedniej pożyczki.
W przypadku braku lub opóźnienia płatności mogą zostać naliczone następujące opłaty:

- podjęcie działań windykacyjnych przez Pożyczkodawcę lub zlecenie tych działań osobom trzecim.
Stawiamy na przejrzystość! U nas koszty są stałe i niezmienne jeśli spłacasz w terminie. Przed udzieleniem pierwszej pożyczki dokonujesz przelewu w wysokości 1 grosza (0,01 zł) na nasze konto, a jedynym kosztem pożyczki jest całkowity koszt pożyczki widoczny na suwaku podczas składania wniosku.
Jest to bardzo prosty proces. Wykorzystując Profil Użytkownika złóż wniosek o pożyczkę na interesującą Cię kwotę.
O kolejną pożyczkę możesz wnioskować po spłacie bieżącej pożyczki bezpośrednio w Twoim Profilu.
Pamiętaj! Spłacona pożyczka to taka, która została zaksięgowana na naszym koncie.
Dane do wpłaty są udostępnione po zalogowaniu na profil Klienta. Możesz nadać przelew ekspresowy korzystając z usług pośrednika przelewów szybkich lub nadać przelew tradycyjny.
RRSO – Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania.

To informacja o całkowitym koszcie pożyczki jaki ponosisz w związku z umową pożyczkową. Wskaźnik jest liczony w stosunku rocznym.

Dzięki temu nie musisz się zastanawiać by porównywać wysokość prowizji i odsetek przy różnych ofertach. Całkowity koszt wyrażony jest jedną wartością procentową. Im jest ona niższa, tym niższy jest koszt kredytu.

Sposób wyliczenia RRSO dokładnie określa załącznik nr 4 do ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim (Dz. U. z 2011 r. nr 126, poz. 715 ze zm.).
Jeśli jesteś nowym Klientem:

• wejdź na stronę główną www.ratanaplus.pl
• wybierz suwakiem kwotę oraz okres pożyczki i kliknij w przycisk "weź pożyczkę"
• wypełnij krótki formularz rejestracyjny
• potwierdź poprawność rachunku bankowego

To takie proste! Pozostało oczekiwać na wiadomość sms z decyzją pożyczkową.

Jeśli to nie jest Twoja pierwsza pożyczka zaloguj się i złóż kolejny wniosek.


Wystarczy że:

• jesteś konsumentem w świetle obowiązującego prawa (art. 221 Kodeksu Cywilnego)
• posiadasz obywatelstwo Rzeczypospolitej Polskiej, ważny dowód osobisty
• jesteś w wieku od 19 do 73 lat
• dysponujesz własnym numerem telefonu komórkowego, e-mailem
• posiadasz indywidualny imienny rachunek bankowy
• założysz profil Klienta na naszej stronie internetowej (zarejestruj się)
• przejdziesz pozytywnie weryfikację oraz ocenę zdolności kredytowej
Oceniając Twoją zdolność kredytową bierzemy pod uwagę m.in.:

• posiadanie udokumentowanego dochodu,
• brak obciążenia komorniczego,
• brak wpisu w rejestrach dłużników naruszających obowiązki terminowego regulowania należności finansowych. Sprawdzane są informacje umieszczone w Biurach Informacji Gospodarczej, Platformie Wymiany Informacji Pożyczkowej (CRIF) oraz Kaczmarski Group.
• brak niespłaconych zobowiązań względem Pożyczkodawcy,
Współpracujemy z odpowiedzialnym pożyczkodawcą który udziela pożyczek osobom zdolnym regulować swoje zobowiązania finansowe.

Posiadanie zaległego zobowiązania nie jest przeszkodą jeśli tylko otrzymasz pozytywną ocenę zdolności kredytowej.
Wnioski są rozpatrywane 24/7.

Potrzebujesz pieniędzy? Nie zwlekaj, złóż wniosek o pożyczkę.
Oczywiście.

Wdrożyliśmy dodatkowe mechanizmy weryfikacji zgodności Twoich danych osobowych z bankowymi już na etapie rejestracji.

Bardzo nam zależy aby zapobiegać sytuacjom, w których osoby niepowołane mogłyby posłużyć się Twoimi danymi osobowymi.
Jeśli podczas rejestracji zobaczysz taki komunikat, może to być spowodowane:

• Rejestracją na stronie www.ratanaplus.pl w przeszłości
• Jesteś Klientem www.pozyczkaplus.pl

Aby złożyć wniosek o pożyczkę wystarczy kliknąć na przycisk ZALOGUJ SIĘ.
• ekspresowo – dysponujemy natychmiastową metodą potwierdzenia poprawności konta bankowego bez konieczności dokonywania opłaty weryfikacyjnej. Wystarczy zalogować się do banku poprzez udostępniony link. Szczegółowa informacja wyświetli się podczas rejestracji

• klasycznie - dokonując jednorazowej opłaty rejestracyjnej w wysokości 0,01 zł z własnego rachunku bankowego,
Jest to usługa za pomocą której ekspresowo potwierdzisz poprawność swojego rachunku bankowego. Ma ona na celu dodatkową weryfikację Twoich danych osobowych przed zawarciem umowy pożyczki.

Stosując to rozwiązanie nie musisz posiadać żadnych środków na koncie, jest to metoda bezprzelewowa.

Z usługą możesz zapoznać się na stronie firmy Kontomierz.pl Sp. z o.o.
Masz do wyboru kilka rozwiązań:

1) Wyślij sms o treści: ZGUBIŁ na numer +48 730 775 418 z numeru telefonu jaki został podany podczas rejestracji

2) Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie pod numerem: 85 8710060 lub wyślij wiadomość e-mail na adres: info@ratanaplus.pl

Niezależnie od sposobu zgłoszenia wyślemy na Twój telefon oraz adres e-mail wiadomość z hasłem tymczasowym które umożliwi dostęp do profilu Klienta.
Zadbamy o to aby zasiliły Twoje konto jak najszybciej. Środki są wypłacane niezwłocznie po otrzymaniu smsa potwierdzającego pozytywną decyzję kredytową.

Możesz otrzymać pieniądze przelewem ekspresowym lub tradycyjnym, w zależności od banku w którym posiadasz konto.

W przypadku przelewu tradycyjnego czas oczekiwania na księgowanie jest zgodny czasem księgowań bankowych. Harmonogram sesji księgowań jest dostępny w linku https://pozyczkaplus.pl/tabela-sesji-miedzybankowych/
Dane do spłaty zamieściliśmy w Twoim profilu Klienta w zakładce “Spłata pożyczki”. Zaloguj się i spłać poprzez przelew ekspresowy by natychmiast otrzymać potwierdzenie rozliczenia pożyczki. W przypadku spłaty przelewem tradycyjnym wybierz jedno z kont:

PKO Bank Polski SA 73 1020 1332 0000 1302 0775 5145

Alior Bank S.A. 42 2490 0005 0000 4500 1155 2904

Bank Millennium SA 07 1160 2202 0000 0002 5013 4772

Santander Bank 34 1090 2587 0000 0001 1902 8271

Spłaty możesz dokonać:
• ze swojego własnego rachunku bankowego,
• z rachunku bankowego osoby trzeciej,
• w oddziale banku lub na poczcie.

Pamiętaj! W tytule przelewu wpisz swój PESEL oraz numer umowy pożyczki. Będziesz mieć gwarancję, iż środki zostaną poprawnie zaksięgowane na spłatę Twojej pożyczki.
Oczywiście. Masz prawo dokonać wcześniejszej wpłaty przed terminem wyznaczonym umową pożyczki.

Jeśli planujesz uregulować całą pożyczkę przed terminem skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 85 8710060 w celu sprawdzenia całkowitej kwoty do spłaty.
Możesz złożyć wniosek o kolejną pożyczkę od razu po spłacie poprzedniej.

Pamiętaj! Spłacona pożyczka to taka, która została zaksięgowana na naszym koncie. W momencie rozliczenia prześlemy wiadomość sms potwierdzającą spłatę.
Rozumiemy, iż w życiu zdarzają się różne sytuacje losowe. Poinformuj nas o możliwości opóźnienia w dostarczeniu wpłaty.

Skontaktuj się z nami telefonicznie lub za pośrednictwem e-mail. Dane do kontaktu znajdziesz w zakładce Kontakt. Pracownicy działu Zaległych Płatności służą doradztwem.
Tak, masz 14 dni na rezygnację z zawartej umowy pożyczkowej.

Dostarcz nam w tym czasie wypełniony formularz odstąpienia przed upływem terminu 14 dni od zawarcia umowy.
Zapis historii kredytowej wraz z wpłatami dla Twojej wygody udostępniamy w Twoim profilu Klienta w zakładce "Twój status". Zaloguj się i sprawdź.
Przed złożeniem wniosku o pożyczkę sprawdź czy dane w Twoim profilu Klienta są aktualne.

Informacje dotyczące danych osobowych oraz źródła dochodu znajdziesz w zakładce “Twoje dane”. Aktualne rachunki bankowe znajdują się w zakładce “Banki”. Znajdziesz tam wskazówki jak zaktualizować poszczególne dane.
Jest usługą, z której może skorzystać Klient posiadający pożyczkę. W przypadku trudności w zgromadzeniu całej kwoty do spłaty przy zbliżającym się terminie, możesz skorzystać z usługi refinansowania.

Polega to na zawarciu tzw. pożyczki refinansującej, którą udzieli Pożyczkodawca współpracujący z Pożyczka Plus. Oferta refinansowania jest indywidualna, dopasowana do wysokości pożyczonej kwoty oraz czasu na jaki została zawarta obecna pożyczka. Partner spłaci zobowiązanie względem firmy, u której jest aktualnie zaciągnięta pożyczka po uiszczeniu opłaty zgodnej z obowiązującą ofertą refinansowania.

Po zaksięgowaniu wpłaty prześlemy w smsie potwierdzenie refinansowania.


Nie martw się, przygotowaliśmy rozwiązanie! Skorzystaj z usługi refinansowania.

W tym celu wystarczy wypełnić wniosek o refinansowanie po zalogowaniu na swój profil Klienta. Wszystkie niezbędne informacje są zamieszczone po zalogowaniu, na ciemno niebieskim tle, w zakładce "Pożyczka". W momencie zaksięgowania wpłaty prześlemy wiadomość sms z potwierdzeniem.

W ten sposób zyskasz dodatkowy czas na zgromadzenie potrzebnych funduszy, budując przy tym dobrą historię kredytową. Nie zwlekaj, zaloguj się i refinansuj pożyczkę.

Dostosujemy tą możliwość do Twoich potrzeb.

Dlatego też, każdorazowo, w momencie zawarcia nowej umowy pożyczki, przygotowujemy ofertę refinansowania. Znajdziesz ją po zalogowaniu na profil, w zakładce "Refinansowanie".
Aby ułatwić wykonanie wpłaty, wszystkie informacje które są niezbędne do wykonania przelewu zamieściliśmy w zakładce "Pożyczka"(dostępna po zalogowaniu na Twój profil Klienta).

Ważne, by prawidłowo zatytułować przelew. Właściwy tytuł powinien brzmieć:

"refinansowanie (podaj swój numer PESEL)".
W momencie zaksięgowania wpłaty prześlemy wiadomość sms potwierdzającą że została zawarta umowa pożyczki refinansującej.
Wybrana pożyczka:
Wybierz kwotę:
Wybierz TERMIN:
WYBRANA POŻYCZKA:
Koszt pożyczki
Kwota do spłaty::
Data spłaty:
RRSO:
Potrzebujesz pomocy?

Infolinia:

85 871 00 52

Godziny pracy:

Pon.-Pt.:

od 8:00 do 21:00

Sob.-Ndz.:

od 9:00 do 17:00