Godziny pracy: Pon - Pt. 08:00 - 21:00 Sob. 08:00 - 18:00 Ndz. 9:00 - 17:00

Potrzebujesz pomocy?
Sprawdź odpowiedzi na Twoje pytania

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:

RRSO – Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania daje Klientowi informację o całkowitym koszcie pożyczki jaki poniesie. Dzięki temu Klient nie musi zastanawiać się i porównywać wysokości prowizji i odsetek przy różnych ofertach, a całkowity koszt wyrażony jest jedną wartością procentową. Im jest ona niższa, tym niższy jest koszt kredytu. RRSO jest liczone w stosunku rocznym.

Sposób wyliczenia RRSO dokładnie określa załącznik nr 4 do ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim – KLIKNIJ I SPRAWDŹ
Jesteśmy odpowiedzialnym pożyczkodawcą i udzielamy pożyczek online jedynie osobom zdolnym regulować swoje zobowiązania finansowe. Zadłużenie w banku nie jest przeszkodą, jeśli tylko Klient otrzyma pozytywną ocenę zdolności kredytowej.
Jeżeli poprzedni rachunek został zamknięty w pierwszej kolejności należy zgłosić zmianę do Biura Obsługi Klienta.

Dane kontaktowe – KLIKNIJ I ZGŁOŚ

Aby dodać nowe konto bankowe wystarczy zalogować się na swój profil Klienta i wpisać nowy rachunek bankowy w zakładce BANKI a następnie zalogować się do banku w celu sprawdzenia jego poprawności.

Jeżeli bank Klienta nie umożliwia ekspresowego logowania można wpłacić 1 grosz:

Aventus Group Sp. z o.o.

Kwota: 0,01zł

Konto w PKO BP: 73 1020 1332 0000 1302 0775 5145

Tytuł przelewu: Zmiana konta bankowego PESEL (proszę wpisać swój numer PESEL)

Po zaksięgowaniu wpłaty nowy rachunek będzie dostępny do wyboru podczas składania wniosku o pożyczkę.
Przy udzieleniu pożyczek kierujemy się zasadą odpowiedzialności. Nie chcemy, by nasza pożyczka była dla Klienta zobowiązaniem, którego nie udźwignie. Każdorazowo dokonujemy oceny zdolności kredytowej dlatego samo złożenie wniosku nie gwarantuje otrzymania pożyczki.
Kierujemy się zasadą pożyczania odpowiedzialnego i nie gwarantujemy, że będąc naszym Klientem zawsze otrzymasz pożyczkę. Za każdym razem, kiedy rozpatrujemy wniosek Klienta dokonujemy analizy zdolności kredytowej. Chcemy być pewni, że pożyczka nie będzie obciążeniem, które przerośnie możliwości finansowe Klienta.
Dla wygody procesu udzielania kolejnych pożyczek okres obowiązywania umowy nie został oznaczony (umowa na czas nieokreślony).
Tak! Procedura weryfikacji tożsamości służy przede wszystkim trosce o dobro Klienta. Chcemy zapobiec sytuacjom, w których osoby niepowołane posłużą się cudzymi danymi osobowymi.
Wnioski są rozpatrywane całodobowo.

Potrzebujesz pieniędzy? Nie zwlekaj, złóż wniosek o pożyczkę
Współpracujemy z pośrednikiem przelewów szybkich obsługującym szereg banków także środki mogą być dostarczone w trybie ekspresowym w godzinach zamieszczonych w tabeli poniżej. Wyjątkiem jest przerwa techniczna banku.

Lista banków w których otrzymasz przelew natychmiastowy – KLIKNIJ I SPRAWDŹ

Jeśli Klient posiada konto w innym banku lub gdy bank ogłasza przerwę techniczną, czas wypłaty pożyczki zależy od sesji międzybankowych – jednak nie dłużej niż w terminie 24 godzin od momentu podjęcia przez Pożyczkodawcę pozytywnej decyzji o udzieleniu Pożyczki.

Tabela sesji międzybankowych - sprawdź
To zależy, czy pożyczka jest pierwszą, czy kolejną.

W pierwszym przypadku kwota pożyczki to przedział 200 – 3000 zł.

W przypadku kolejnych pożyczek Klient może wnioskować nawet o 10000 zł. Czas spłaty pożyczki wynosi 5, 10, 15, 30, 35, 40 lub 45 dni – w zależności od wyboru Klienta.
Nie, w tym samym czasie nie można zaciągnąć więcej pożyczek w pozyczkaplus.pl.
Tak, czas na odstąpienie od umowy pożyczki zawartej przez serwis www.pozyczkaplus.pl wynosi 14 dni.

W tym celu należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 858710052.
Wystarczy potwierdzić dane kontaktowe które widnieją w profilu Klienta.

Aby otrzymać nowe hasło - KLIKNIJ TUTAJ
Wszystkie informacje dotyczące trwającej pożyczki oraz poprzednich są dostępne po zalogowaniu w zakładce Twój status .

Pełną historię pożyczkową znajdziesz w tym samym miejscu, tylko nieco niżej.
Klient może otrzymać pożyczkę, jeżeli:
• Jest w wieku od 19 do 73 lat

• Jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej.

• Posiada stały, udokumentowany dochód

• Nie został wpisany do rejestru dłużników naruszających obowiązki terminowego regulowania należności finansowych (tj. BIG, Kaczmarski Group, Platforma Wymiany Informacji pożyczkowej (CRIF)
Nie wymagamy zastawów i poręczeń. Warto jednak pamiętać, że w tym samym czasie można zaciągnąć tylko jedną PożyczkęPlus.
Podczas oceny kredytowej nie sprawdzamy wpisów zamieszczonych w Biurze Informacji Kredytowej.
By wspólnie budować pozytywną historię kredytową sprawdzane są takie bazy jak:

- Krajowy Rejestr Długów Biura Informacji Gospodarczej S.A

- Kaczmarski Group

- Platforma Wymiany Informacji pożyczkowej (CRIF) Lista uczestników platformy - KLIKNIJ I SPRAWDŹ

- historia kredytowa, jeśli ją posiadasz u Pożyczkodawcy


Nie współpracujemy z Biurem Informacji Kredytowej (BIK)
Wystarczy:

• Wybrać kwotę pożyczki oraz czas na jaki potrzebne są środki
• Wypełnić krótki formularz rejestracyjny
• Potwierdzić poprawność swojego konta bankowego

Podczas rejestracji zostanie utworzony profil Klienta zawierający informacje o zawartych umowach, dane do spłaty, historię pożyczkową oraz dostęp do całej dokumentacji pożyczkowej.
• ekspresowo – poprzez zalogowanie do bankowości internetowej bez konieczności dokonywania opłaty weryfikacyjnej i czekania na księgowanie. Szczegółowa informacja wyświetli się podczas rejestracji

• standardowo - dokonując jednorazowej opłaty rejestracyjnej w wysokości 0,01 zł z własnego rachunku bankowego.
Dane do przelewu opłaty rejestracyjnej 0,01zł zostaną wysłane w trakcie rejestracji na adres e-mail Klienta.

Proszę dokonać wpłaty zgodnie z przesłaną instrukcją zwracając uwagę na tytuł przelewu który jest nadany indywidualnie dla każdego Klienta

W przypadku błędnego tytułu przelewu rejestracja nie zostanie zatwierdzona.
Hasło wysyłamy smsem w czasie wypełnienia formularza rejestracyjnego na naszej stronie internetowej. 
Numer PESEL jest dla nas bardzo ważny dlatego nie udostępniamy samodzielnej zmiany tej informacji po utworzeniu profilu Klienta.

W przypadku nastąpienia takiej pomyłki niezbędny jest kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta pod nr +48 8710052
Jeżeli poprzedni rachunek został zamknięty w pierwszej kolejności należy zgłosić zmianę do Biura Obsługi Klienta.

Dane kontaktowe – KLIKNIJ I ZGŁOŚ

Aby dodać nowe konto bankowe wystarczy zalogować się na swój profil Klienta i wpisać nowy rachunek bankowy w zakładce BANKI a następnie zalogować się do banku w celu sprawdzenia jego poprawności.

Jeżeli bank Klienta nie umożliwia ekspresowego logowania można wpłacić 1 grosz:

Aventus Group Sp. z o.o.

Kwota: 0,01zł

Konto w PKO BP: 73 1020 1332 0000 1302 0775 5145


Tytuł przelewu: Zmiana konta bankowego PESEL (proszę wpisać swój numer PESEL)

Po zaksięgowaniu wpłaty nowy rachunek będzie dostępny do wyboru podczas składania wniosku o pożyczkę.
Po zalogowaniu na profil Klienta, w zakładce “Twoje dane” znajdują się informacje wypełnione podczas rejestracji. Część informacji można zmienić samodzielnie.

W przypadku zmiany nazwiska, numeru dowodu czy adresu zameldowania niezbędne będzie oświadczenie w postaci formularza zmiany danych. Jest on zamieszczony obok danych osobowych.

Po wydrukowaniu i wypełnieniu wystarczy przesłać zdjęcie lub skan na adres: info@pozyczkaplus.pl
Zawsze! Stawiamy na uczciwość i przejrzystość relacji z Klientem. Każdy Klient otrzymuje odpowiedź na swój wniosek, niezależnie od decyzji.
Wnioski rozpatrujemy na bieżąco, zgodnie z kolejnością zgłoszeń.

Im szybciej zostanie potwierdzone konto bankowe tym szybciej prześlemy decyzję pozyczkową.
Pierwszym krokiem w takiej sytuacji powinno być sprawdzenie folderów „Spam” i „Oferty”.

Nadawcą wiadomości jest info@pozyczkaplus.pl.

Jeżeli w nich również nie ma tych wiadomości, to należy się upewnić, czy adres email widoczny w zakładce „Twoje dane” po zalogowaniu na Profil Klienta jest wpisany poprawnie.
W przypadku wystąpienia trudności ze spłatą zaciągniętej pożyczki, przedstawiamy ofertę pożyczki refinansującej. 

Udzieli jej Pożyczkodawca współpracujący z PożyczkąPLUS. Refinansować można na taki sam okres czasu, na jaki została zaciągnięta pożyczka. 

Więcej informacji o pożyczce refinansującej można znaleźć tutaj REFINANSOWANIE – KLIKNIJ I SPRAWDŹ
Tak. Pożyczkę można spłacić w dowolnym czasie.
W przypadku trudności z terminową spłatą, przygotowaliśmy ofertę refinansowania dla każdej zaciągniętej pożyczki.

Więcej informacji o pożyczce refinansującej znajdziesz tutaj REFINANSOWANIE – KLIKNIJ I SPRAWDŹ
Tak. Większą kwotę można otrzymać nawet w tym samym dniu, w którym została spłacona poprzednia pożyczka.
Przekroczenie terminu spłaty może skutkować naliczeniem dodatkowych opłat.

Przygotowaliśmy rozwiązanie które pomoże zachować pozytywną historię kredytową.

REFINANSOWANIE – KLIKNIJ I SPRAWDŹ
Stawiamy na przejrzystość!

Koszt pożyczki widoczny jest na suwaku podczas składania wniosku. Szczegółowe informacje dotyczące planowanej pożyczki są zamieszczone w Formularzu Informacyjnym dostępnym przed zawarciem umowy pożyczki

Tabela opłat i prowizji – KLIKNIJ I SPRAWDŹ
O kolejną pożyczkę można wnioskować po spłacie bieżącej pożyczki bezpośrednio w Profilu Klienta.

Pamiętaj! Spłacona pożyczka to taka, która została zaksięgowana na naszym koncie. O zaksięgowaniu informujemy smsem.
Dane do wpłaty są udostępnione po zalogowaniu na profil Klienta. Można skorzystać z opcji przelewu ekspresowego, aby natychmiast otrzymać potwierdzenie rozliczenia pożyczki, lub nadać przelew tradycyjny. 

Spłaty można dokonać: 

• z własnego rachunku bankowego,
• z rachunku bankowego osoby trzeciej, 
• w oddziale banku lub na poczcie.

Ważne! Pamiętaj by wpisać dane do przelewu zgodnie z instrukcją w profilu Klienta.
Jest to usługa, z której może skorzystać Klient posiadający pożyczkę. W przypadku trudności w zgromadzeniu całej kwoty do spłaty przy zbliżającym się terminie, można złożyć wniosek o pożyczkę refinansującą.

Pożyczki refinansującej udziela Pożyczkodawca współpracujący z Pożyczka Plus. Oferta refinansowania jest indywidualna, dopasowana do wysokości pożyczonej kwoty oraz czasu na jaki została zawarta obecna pożyczka. Partner spłaci zobowiązanie względem firmy, u której jest aktualnie zaciągnięta pożyczka po uiszczeniu opłaty zgodnej z obowiązującą ofertą refinansowania.

Po zaksięgowaniu wpłaty prześlemy potwierdzenie refinansowania w wiadomości SMS
Rozwiązaniem jest skorzystanie z usługi refinansowania.

Wystarczy wypełnić wniosek o refinansowanie po zalogowaniu na swój profil Klienta. Wszystkie niezbędne informacje są zamieszczone w zakładce “Refinansowanie”. W momencie zaksięgowania wpłaty prześlemy wiadomość sms z potwierdzeniem. 

W ten sposób można zyskać dodatkowy czas na zgromadzenie pieniędzy, budując przy tym dobrą historię kredytową.
Dostosujemy tą możliwość do indywidualnych potrzeb Klienta. 

Dlatego też, każdorazowo, w momencie zawarcia nowej umowy pożyczki, przygotowujemy ofertę refinansowania. Można ją znaleźć po zalogowaniu na profil, w zakładce "Refinansowanie".
Aby ułatwić wykonanie płatności, przygotowaliśmy możliwość przelewu ekspresowego. Jest ona dostępna po zalogowaniu na profil Klienta, w zakładce “Refinansowanie”, po wypełnieniu wniosku o pożyczkę refinansującą.

W przypadku wpłaty tradycyjnej, dane do przelewu są dostępne w tym samym miejscu.
W momencie zaksięgowania wpłaty prześlemy wiadomość SMS potwierdzającą zawarcie umowy pożyczki refinansującej.
Wybrana pożyczka:
Wybierz kwotę:
Wybierz TERMIN:
WYBRANA POŻYCZKA:
Koszt pożyczki
Kwota do spłaty::
Data spłaty:
RRSO:
Potrzebujesz pomocy?

Infolinia:

Tel. 085 871 00 52

Godziny pracy:.

Pon.-Pt.:

od 8:00 do 21:00

Sob:

od 8:00 do 18:00

Ndz:

od 9:00 do 17:00
Wnioski rozpatrywane są 24h/7