Godziny pracy: Pon - Pt. 08:00 - 20:00 Sob. 09:00 - 17:00 Ndz. 09:00 - 17:00

Potrzebujesz pomocy?
Sprawdź odpowiedzi na Twoje pytania

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:

Jest to platforma, przy użyciu której, firmy pożyczkowe wymieniają się informacjami o historii pożyczkowej Klienta, którą Klient w tych firmach posiada. Firma pożyczkowa udostępnia te informacje tylko i wyłącznie za zgodą Klienta.

Korzystamy z informacji zamieszczonych za pośrednictwem tej platformy, aby poprawnie ocenić zdolność kredytową osoby ubiegającej się o pożyczkę i uniknąć ryzyka przekredytowania Klienta, czy też wyłudzenia pożyczki (zastrzeżenie dokumentu tożsamości).

Lista firm pożyczkowych współpracujących z platformą - KLIKNIJ I SPRAWDŹ
RRSO – Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania daje Klientowi informację o całkowitym koszcie pożyczki jaki poniesie. Dzięki temu Klient nie musi zastanawiać się i porównywać wysokości prowizji i odsetek przy różnych ofertach, a całkowity koszt wyrażony jest jedną wartością procentową. Im jest ona niższa, tym niższy jest koszt kredytu. RRSO jest liczone w stosunku rocznym.

Sposób wyliczenia RRSO dokładnie określa załącznik nr 4 do ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim – KLIKNIJ I SPRAWDŹ
Jesteśmy odpowiedzialnym pożyczkodawcą i udzielamy pożyczek online jedynie osobom zdolnym regulować swoje zobowiązania finansowe. Zadłużenie w banku nie jest przeszkodą, jeśli tylko Klient otrzyma pozytywną ocenę zdolności kredytowej.
Jeżeli poprzedni rachunek został zamknięty w pierwszej kolejności należy zgłosić zmianę do Biura Obsługi Klienta.

Dane kontaktowe – KLIKNIJ I ZGŁOŚ

Aby dodać nowe konto bankowe można:
- spłacić pożyczkę z nowego (własnego) rachunku
- zalogować się do bankowości internetowej (usługa kontomatik)
- wpłacić 1 grosz:

Aventus Group Sp. z o.o.
Kwota: 0,01zł
Konto w PKO BP: 73 1020 1332 0000 1302 0775 5145

Tytuł przelewu: Zmiana konta bankowego PESEL (proszę wpisać swój numer PESEL)

Proszę nie składać wniosku o pożyczkę bez otrzymania smsa o tym że nowe konto zostało potwierdzone lub do czasu gdy nowy rachunek bankowy został aktywowoany. Sprawdź dostępność nowego konta w zakładce "Banki". O dodaniu nowego rachunku przez przelew 0,01zł powiadomimy smsem.

Po zaksięgowaniu wpłaty nowy rachunek będzie dostępny do wyboru podczas składania wniosku o pożyczkę.
Przy udzieleniu pożyczek kierujemy się zasadą odpowiedzialności. Nie chcemy, by nasza pożyczka była dla Klienta zobowiązaniem, którego nie udźwignie. Każdorazowo dokonujemy oceny zdolności kredytowej dlatego samo złożenie wniosku nie gwarantuje otrzymania pożyczki.
Kierujemy się zasadą pożyczania odpowiedzialnego i nie gwarantujemy, że będąc naszym Klientem zawsze otrzymasz pożyczkę. Za każdym razem, kiedy rozpatrujemy wniosek Klienta dokonujemy analizy zdolności kredytowej. Chcemy być pewni, że pożyczka nie będzie obciążeniem, które przerośnie możliwości finansowe Klienta.
Dla wygody procesu udzielania kolejnych pożyczek okres obowiązywania umowy nie został oznaczony (umowa na czas nieokreślony).
Podczas składania wniosku o pożyczkę określany jest Twój limit pożyczkowy, czyli kwota o jaką na dany moment możesz zawnioskować.

Jeśli zawnioskujesz o kwotę mniejszą niż proponowana, do połowy czasu trwania Twojej pożyczki, możesz ubiegać się o kwotę dodatkową - doładowanie pożyczki.

Informacja o tym, czy jest możliwość doładowania pożyczki, jest dostępna w Twoim profilu Klienta, po zalogowaniu lub podczas kontaktu z konsultantem.
Tak! Procedura weryfikacji tożsamości służy przede wszystkim trosce o dobro Klienta. Chcemy zapobiec sytuacjom, w których osoby niepowołane posłużą się cudzymi danymi osobowymi.
Wnioski są rozpatrywane całodobowo.

Potrzebujesz pieniędzy? Nie zwlekaj, złóż wniosek o pożyczkę
Przelewy pożyczek wypłacamy z banku PKO BP. Jeśli masz konto w innym banku czas wypłaty pożyczki zależy od sesji międzybankowych – jednak nie dłużej niż w terminie 24 godzin od momentu podjęcia przez Pożyczkodawcę pozytywnej decyzji o udzieleniu Pożyczki.

Tabela sesji międzybankowych - sprawdź
To zależy, czy pożyczka jest pierwszą, czy kolejną.

W pierwszym przypadku kwota pożyczki to przedział 600 – 3000 zł, na 30dni.

W przypadku kolejnych pożyczek Klient może wnioskować nawet o 10000 zł. Czas spłaty pożyczki wynosi 30, 35, 40 lub 45 dni – w zależności od wyboru Klienta.
Nie, w tym samym czasie nie można zaciągnąć więcej pożyczek w pozyczkaplus.pl.
Tak, czas na odstąpienie od umowy pożyczki zawartej przez serwis www.pozyczkaplus.pl wynosi 14 dni.

W tym celu należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 858710052.
Wystarczy potwierdzić dane kontaktowe które widnieją w profilu Klienta.

Aby otrzymać nowe hasło - KLIKNIJ TUTAJ
Wszystkie informacje dotyczące trwającej pożyczki oraz poprzednich są dostępne po zalogowaniu w zakładce Twój status .

Pełną historię pożyczkową znajdziesz w tym samym miejscu, tylko nieco niżej.
Klient może otrzymać pożyczkę, jeżeli:

• Jest w wieku od 19 do 73 lat

• Posiada stały, udokumentowany dochód

• Nie został wpisany do rejestru dłużników naruszających obowiązki terminowego regulowania należności finansowych (tj. BIG, Kaczmarski Group, Platforma Wymiany Informacji pożyczkowej (CRIF)
• Otrzyma pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej
Nie wymagamy zastawów i poręczeń. Warto jednak pamiętać, że w tym samym czasie można zaciągnąć tylko jedną PożyczkęPlus.
Podczas oceny kredytowej nie sprawdzamy wpisów zamieszczonych w Biurze Informacji Kredytowej.
By wspólnie budować pozytywną historię kredytową sprawdzane są takie bazy jak:

- Krajowy Rejestr Długów Biura Informacji Gospodarczej S.A

- Kaczmarski Group

- Platforma Wymiany Informacji pożyczkowej (CRIF) Lista uczestników platformy - KLIKNIJ I SPRAWDŹ

- historia kredytowa, jeśli ją posiadasz u Pożyczkodawcy


Nie współpracujemy z Biurem Informacji Kredytowej (BIK)
Wystarczy:

• Wybrać kwotę pożyczki oraz czas na jaki potrzebne są środki
• Wypełnić krótki formularz rejestracyjny
• Potwierdzić poprawność swojego konta bankowego

Podczas rejestracji zostanie utworzony profil Klienta zawierający informacje o zawartych umowach, dane do spłaty, historię pożyczkową oraz dostęp do całej dokumentacji pożyczkowej.
• ekspresowo – poprzez zalogowanie do bankowości internetowej bez konieczności dokonywania opłaty weryfikacyjnej i czekania na księgowanie. Szczegółowa informacja wyświetli się podczas rejestracji

• standardowo - dokonując jednorazowej opłaty rejestracyjnej w wysokości 0,01 zł z własnego rachunku bankowego.
Tak.Dane do przelewu opłaty rejestracyjnej 0,01zł zostaną wysłane w trakcie rejestracji na adres e-mail Klienta.

Proszę dokonać wpłaty zgodnie z przesłaną instrukcją zwracając uwagę na tytuł przelewu który jest nadany indywidualnie dla każdego Klienta

W przypadku błędnego tytułu przelewu rejestracja nie zostanie zatwierdzona.
Hasło wysyłamy smsem w czasie wypełnienia formularza rejestracyjnego na naszej stronie internetowej. 
Numer PESEL jest dla nas bardzo ważny dlatego nie udostępniamy samodzielnej zmiany tej informacji po utworzeniu profilu Klienta.

W przypadku nastąpienia takiej pomyłki niezbędny jest kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta pod nr +48 8710052
Jeżeli poprzedni rachunek został zamknięty w pierwszej kolejności należy zgłosić zmianę do Biura Obsługi Klienta.

Dane kontaktowe – KLIKNIJ I ZGŁOŚ

Aby dodać nowe konto bankowe można:
- spłacić pożyczkę z nowego (własnego) rachunku
- zalogować się do bankowości internetowej (usługa kontomatik)
- wpłacić 1 grosz:

Aventus Group Sp. z o.o.
Kwota: 0,01zł
Konto w PKO BP: 73 1020 1332 0000 1302 0775 5145

Tytuł przelewu: Zmiana konta bankowego PESEL (proszę wpisać swój numer PESEL)

Proszę nie składać wniosku o pożyczkę bez otrzymania smsa o tym że nowe konto zostało potwierdzone lub do czasu gdy nowy rachunek bankowy został aktywowany. Sprawdź dostępność nowego konta w zakładce "Banki". O dodaniu nowego rachunku przez przelew 0,01zł powiadomimy smsem.

Po zaksięgowaniu wpłaty nowy rachunek będzie dostępny do wyboru podczas składania wniosku o pożyczkę.
Po zalogowaniu na profil Klienta, w zakładce “Twoje dane” znajdują się informacje wypełnione podczas rejestracji. Część informacji można zmienić samodzielnie.

W przypadku zmiany nazwiska, numeru dowodu czy adresu zameldowania niezbędne będzie oświadczenie w postaci formularza zmiany danych. Jest on zamieszczony obok danych osobowych.

Po wydrukowaniu i wypełnieniu wystarczy przesłać zdjęcie lub skan na adres: info@pozyczkaplus.pl
Zawsze! Stawiamy na uczciwość i przejrzystość relacji z Klientem. Każdy Klient otrzymuje odpowiedź na swój wniosek, niezależnie od decyzji.
Wnioski rozpatrujemy na bieżąco, zgodnie z kolejnością zgłoszeń.

Im szybciej zostanie potwierdzone konto bankowe tym szybciej prześlemy decyzję pozyczkową.
Pierwszym krokiem w takiej sytuacji powinno być sprawdzenie folderów „Spam” i „Oferty”.

Nadawcą wiadomości jest info@pozyczkaplus.pl.

Jeżeli w nich również nie ma tych wiadomości, to należy się upewnić, czy adres email widoczny w zakładce „Twoje dane” po zalogowaniu na Profil Klienta jest wpisany poprawnie.
Dane do wpłaty są udostępnione po zalogowaniu na profil Klienta. Do spłaty służy rachunek pośrednika kredytowego:

Aventus Group Sp.zo.o.
Kard. St. Wyszyńskiego 2B, 15-888 Białystok
Tytuł przelewu: Kard. St. Wyszyńskiego 2B, 15-888 Białystok
Konto w PKO BP: 73 1020 1332 0000 1302 0775 5145

Spłaty można dokonać: 

• z własnego rachunku bankowego,
• z rachunku bankowego osoby trzeciej, 
• w oddziale banku lub na poczcie.

Ważne! Pamiętaj by wpisać dane do przelewu zgodnie z instrukcją w profilu Klienta.
Tak. Pożyczkę można spłacić w dowolnym czasie.
Jeżeli płatność została wykonana:

* z tego samego banku (z PKO BP na PKO BP) zaksięgujemy przelew do godziny zegarowej, w godzinach pracy firmy.

* przelewem ekspresowym to zaksięgujemy ją do godziny zegarowej, w godzinach pracy firmy

* z innego konta niż PKO BP, to otrzymamy ją w sesji księgowań międzybankowych:

wpłata do godziny 8:00 - zaksięgujemy w sesji koło 12:00
wpłata między 8:00 a 10:00 - zaksięgujemy w sesji koło 14:30
wpłata między 10:00 a 12:00 - zaksięgujemy w sesji koło 17:30
wpłata po 12:00 - zaksięgujemy w pierwszej sesji międzybankowej w najbliższy dzień roboczy.

W momencie zaksięgowania prześlemy smsa z informacją o rozliczeniu pożyczki.
W przypadku trudności ze spłacą pożyczki proszę o kontakt z Biurem Obsługi Klienta, doradca przedstawi dostępne rozwiązania umożliwiające spłatę.
Obecnie nie posiadamy w ofercie przedłużenia terminu spłaty.

Jednak partner współpracujący może złożyć ofertę pożyczki refinansującej, która spłaca obecne zobowiązanie przy czym umożliwia zyskanie dodatkowego czasu na zebranie pieniędzy na spłatę. Jeżeli taka oferta jest dostępna, jest prezentowana w profilu Klienta, w zakładce "Refinansowanie".
Tak. Większą kwotę można otrzymać nawet w tym samym dniu, w którym została spłacona poprzednia pożyczka.
Jeżeli pożyczka jest zawarta na warunkach promocyjnych to obowiązują one tylko przy spłacie w terminie.

W przypadku zaległości w spłacie obowiązuje standardowy koszt pożyczki, mogą być również naliczone odsetki karne w wysokości 13% w skali roku.
Stawiamy na przejrzystość!

Koszt pożyczki widoczny jest na suwaku podczas składania wniosku. Szczegółowe informacje dotyczące planowanej pożyczki są zamieszczone w Formularzu Informacyjnym dostępnym przed zawarciem umowy pożyczki

Tabela opłat i prowizji – KLIKNIJ I SPRAWDŹ
O kolejną pożyczkę można wnioskować po spłacie bieżącej pożyczki bezpośrednio w Profilu Klienta.

Pamiętaj! Spłacona pożyczka to taka, która została zaksięgowana na naszym koncie. O zaksięgowaniu informujemy smsem.
Jest to usługa, z której może skorzystać Klient posiadający pożyczkę. W przypadku trudności w zgromadzeniu całej kwoty do spłaty przy zbliżającym się terminie, partner współpracujący składa ofertę spłaty obecnej pożyczki, za opłatą.

Jeżeli taka oferta jest dostępna, Klient znajdzie ją w zakładce "Refinansowanie", po zalogowaniu na swój profil.
Jeśli pojawiła się trudność w spłacie pożyczki proszę o sprawdzenie zakładki "Refinansowanie", po zalogowaniu na profil Klienta.

Partner może złożyć ofertę pożyczki refinansującej, która spłaci obecne zobowiązanie. W ten sposób można zyskać ekstra czas na zgromadzenie środków do spłaty.
Oferta pożyczki refinansującej może zostać zgłoszona przez partnera przy każdej umowie pożyczkowej.

Klient znajdzie ją po zalogowaniu na swój profil, w zakładce "Refinansowanie".
Jeżeli oferta pożyczki refinansującej została udostępniona, będzie widoczna w profilu Klienta, po zalogowaniu, w zakładce refinansowanie.

Po zaznaczeniu wniosku o refinansowanie zostaną wyświetlone wszystkie niezbędne dane do wpłaty.
W momencie zaksięgowania wpłaty za refinansowanie prześlemy wiadomość SMS potwierdzającą zawarcie umowy pożyczki refinansującej.
Wybierz kwotę:
Wybierz TERMIN:
WYBRANA POŻYCZKA:
Wnioskowana kwota:
Okres:
Koszt pożyczki:
Kwota do spłaty:
Data spłaty:
RRSO:
Potrzebujesz pomocy?

Infolinia:

Tel. 85 871 00 52

Godziny pracy:.

Pon.-Pt.:

od 8:00 do 20:00

Sob.:

od 09:00 do 17:00

Ndz.:

od 09:00 do 17:00


Wnioski rozpatrywane są 24h/7