Godziny pracy: Pon.-Pt.: 07:30 - 21.00, Sob-Ndz.: 09.00 - 17.00

Potrzebujesz pomocy?
Sprawdź odpowiedzi na Twoje pytania

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:

RRSO – Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania daje klientowi informację o całkowitym koszcie pożyczki jaki poniesie. Dzięki temu klient nie musi zastanawiać się i porównywać wysokość prowizji i odsetek przy różnych ofertach, a całkowity koszt wyrażony jest jedną wartością procentową. Im jest ona niższa, tym niższy jest koszt kredytu. RRSO jest liczony w stosunku rocznym.

Sposób wyliczenia RRSO dokładnie określa załącznik nr 4 do ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim (Dz. U. z 2011 r. nr 126, poz. 715 ze zm.).
Jesteśmy odpowiedzialnym pożyczkodawcą i udzielamy pożyczek online jedynie osobom zdolnym regulować swoje zobowiązania finansowe. Zadłużenie w banku nie jest przeszkodą jeśli tylko otrzymasz pozytywną ocenę zdolności kredytowej.
Przy udzieleniu pożyczek kierujemy się zasadą odpowiedzialności. Nie chcemy, by nasza pożyczka była dla Ciebie zobowiązaniem, którego nie udźwigniesz. Każdorazowo dokonujemy oceny zdolności kredytowej. Złożenie wniosku nie gwarantuje otrzymania pożyczki.
Kierujemy się zasadą pożyczania odpowiedzialnego i nie gwarantujemy, że będąc naszym Klientem zawsze otrzymasz pożyczkę. Za każdym razem, kiedy rozpatrujemy wniosek Klienta dokonujemy analizy zdolności kredytowej. Chcemy być pewni, że pożyczka nie będzie dla Ciebie obciążeniem, które przerośnie Twoje możliwości finansowe.
Dla wygody procesu udzielania kolejnych pożyczek okres obowiązywania umowy nie został oznaczony (umowa na czas nieokreślony).
Tak! Procedura weryfikacji tożsamości służy przede wszystkim Tobie. Chcemy zapobiec sytuacjom, w których osoby niepowołane posłużą się Twoimi danymi osobowymi.
Pożyczki wypłacamy w godzinach 07.30 – 21.00 w dni powszechne i 09:00-17:00 w soboty i niedzielę.
Pieniądze możesz otrzymać nawet w kilka minut liczonych od momentu wydania decyzji kredytowej pod warunkiem, że:
- decyzja zostanie wydana w godzinach pracy naszej firmy;
- posiadasz konto w jednym z banków, z któymi współpracujemy: Alior Bank, Bank Pekao S.A., PKO Bank Polski SA, Millennium Bank, Bank Zachodni WBK SA.

W innym przypadku, czas wypłaty pożyczki zależy od sesji międzybankowych - nie dłużej niż w terminie 24 godzin od momentu podjęcia przez Pożyczkodawcę pozytywnej decyzji o udzieleniu Pożyczki.

Tabela sesji międzybankowych - sprawdź
To zależy, czy pożyczka jest pierwszą, czy kolejną. W pierwszym przypadku kwota pożyczki to przedział 200 – 2000 zł. Kolejne pożyczki mogą być na większe kwoty nawet do 5000 zł. Okres udzielenia pożyczki również wybierasz na 15, 30 czy 45 dni.
Sprawdź i dopasuj do siebie kwotę pożyczki i termin spłaty na suwaku.
Nie, w tym samym czasie nie możesz zaciągnąć więcej pożyczek w pozyczkaplus.pl.
Masz prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia. Jeśli będziesz chciał skorzystać z możliwości odstąpienia od umowy musisz wysłać na adres naszej siedziby oświadczenie w tej sprawie przed upływem 14 dni od zawarcia umowy.
Pożyczkę możesz otrzymać jeżeli:

• Jesteś w wieku od 19 do 73 lat.

• Jesteś obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej.

• Jesteś aktualnie zatrudniony.

• Nie zostałeś wpisany do jakiegokolwiek rejestru dłużników naruszających obowiązki terminowego regulowania należności finansowych.
Nie wymagamy zastawów i poręczeń. Jedynie w tym samym czasie nie możesz zaciągnąć więcej niż jedną pożyczkę w pozyczkaplus.pl
Rejestrację możesz potwierdzić:
• standardowo – dokonując opłaty rejestracyjnej w wysokości 0,01 zł (1 grosz) z Twojego rachunku bankowego,
• ekspresowo – wybierając weryfikację natychmiastową Twojego indywidualnego rachunku bankowego. Bez żadnych dodatkowych opłat.
Aby zarejestrować się na stronie internetowej www.pozyczkaplus.pl i otrzymać szybką pożyczkę należy:
• zarejestrować się wypełniając formularz rejestracyjny,

• potwierdzić Indywidualne Konto Bankowe przez weryfikację natychmiastową lub dokonanie opłaty rejestracyjnej,

• po potwierdzeniu konta otrzymasz hasło tymczasowe z możliwością logowania się na naszej stronie www.pozyczkaplus.pl. Twoim ID Użytkownika jest zawsze Twój PESEL.
Tytuł przelewu: Potwierdzam kod rejestracji .... (proszę o wpisanie w wykropkowanym miejscu wysłanego mailem kodu) i akceptuję warunki umowy.
Przelew potwierdzający Rejestrację musi być wykonany wyłącznie z Indywidualnego Konta Bankowego Klienta, które zostało wpisane w Formularzu Rejestracji. W innym wypadku Rejestracja nie zostanie potwierdzona!
Hasło tymczasowe otrzymasz automatycznie w momencie, gdy:
• potwierdzisz Indywidualny Rachunek Bankowy weryfikacją natychmiastową lub
• zostanie zaksięgowana opłata rejestracyjna 0,01 zł
Hasło tymczasowe wyślemy na numer telefonu komórkowego oraz e-mail podany w Formularzu Rejestracyjnym.
Po zalogowaniu się na swój profil w Profilu Użytkownika znajdują się wszystkie niezbędne informacje o rozliczeniach i pożyczkach Klienta.
W przypadku utraty hasła, wyślij z numeru telefonu, który podałeś w Formularzu Rejestracyjnym wiadomość o treści: ZGUBIL na numer 730 775 418.
Tymczasowe hasło otrzymasz w wiadomości SMS oraz e-mail.
Twój numer PESEL jest dla nas bardzo ważny i nie ma możliwości zmiany numeru PESEL. Jedynym rozwiązaniem jest kontakt telefoniczny z biurem obsługi pod nr +48 871 00 52, a następnie ponowna rejestracja w systemie.
Rozwiązanie jest bardzo proste i wymaga tylko ponownego przelewu 1 grosza (0,01zł) potwierdzającego rejestrację z właściwego rachunku bankowego. W tytule przelewu proszę wpisać: zmiana rachunku bankowego i numer PESEL.
Po zaksięgowaniu opłaty nowy rachunek zostanie dodany do profilu i będzie możliwy do wyboru podczas składania wniosku o pożyczkę. Numery kont do przelewu dostępne są na nasze stronie w zakładce "Kontakt", jak również w Panelu Klienta po zalogowaniu się.
Kontakt z nami jest możliwy na wiele sposobów. Wejdź na stronę główną www.pozyczkaplus.pl. Znajdziesz tam telefony, adresy email. Skontaktuj się z nami również za pośrednictwem usługi chat dostępnej ze strony głównej (na dole strony pomarańczowa zakładka „ Jesteśmy online, skontaktuj się z nami”).
Aby dokonać zmiany danych tj. adres email, nr telefonu oraz nr rachunku bankowego skontaktuj się z Infolinią
tel: 85 871 00 52 lub e-mail: info@pozyczkaplus.pl
Zawsze! Stawiamy na uczciwość i przejrzystość relacji z Klientem. Każdy Klient otrzymuje odpowiedź do swojego wniosku niezależnie od decyzji.
Wniesienie opłaty rejestracyjnej służy tylko i wyłącznie weryfikacji Twojego numeru konta. Chcemy być pewni, że pożyczka trafi na Twój rachunek. Opłata podlega zwrotowi.
Pamiętaj, aby przelew z tytułu opłaty identyfikacyjnej został zlecony z Twojego konta wg wskazówek od nas otrzymanych. W przeciwnym razie nie będziemy mogli udzielić Ci pożyczki (nawet mimo wstępnej decyzji pozytywnej).
Wnioski są rozpatrywane na bieżąco, zgodnie z kolejnością zgłoszeń. Po weryfikacji wniosku zostanie wysłany sms i email z decyzją. Wniosek trafi do weryfikacji w momencie potwierdzenia poprawności Indywidualnego Rachunku Bankowego.

Przy użyciu weryfikacji ekspresowej, konto zostanie potwierdzone natychmiastowo. W przypadku opłaty 0,01zł czas oczekiwania jest zgodny z terminarzem księgowań bankowych.
Każdy nowy Klient, który skorzysta z promocji „Pierwsza pożyczka za 0 zł”, w razie problemów ze spłatą pożyczki może skorzystać z możliwości przesunięcia (refinansowania) spłaty na ten sam okres, na który otrzymał pożyczkę. I tak, jeśli pożyczka udzielona została na 30 dni, to po uiszczeniu stosownej opłaty można dokonać przesunięcia spłaty o kolejne 30 dni. Więcej informacji znajduje się w regulaminie promocji.

Z kolei stali Klienci, którym po raz kolejny została przyznana pożyczka, w celu odroczenia terminu spłaty mogą skorzystać z tzw. pożyczki refinansującej, którą udzieli Pożyczkodawca współpracujący z Pożyczka Plus. Refinansowanie zostanie dokonane na okres, na który została zaciągnięta pożyczka. Więcej informacji na temat refinansowania oraz wysokości opłat znajdują się w Umowie Ramowej oraz Tabeli Opłat i Prowizji.
Tak. Możesz spłacić pożyczkę w dowolnym czasie.
Spłatę pożyczki możesz przedłużyć 1 raz w ramach promocji "Pierwsza pożyczka za 10 zł".

Kolejne odroczenia terminu spłaty mogą być dokonane w ramach refinansowania prowadzonego przez spółkę współpracującą z pozyczkaplus.pl
Tak. Większą kwotę nawet w tym samym dniu możesz otrzymać po spłaceniu poprzedniej pożyczki.
W przypadku braku lub opóźnienia płatności mogą zostać naliczone następujące opłaty:

- podjęcie działań windykacyjnych przez Pożyczkodawcę lub zlecenie tych działań osobom trzecim.
Stawiamy na przejrzystość! U nas koszty są stałe i niezmienne jeśli spłacasz w terminie. Przed udzieleniem pierwszej pożyczki dokonujesz przelewu w wysokości 1 grosza (0,01 zł) na nasze konto, a jedynym kosztem pożyczki jest całkowity koszt pożyczki widoczny na suwaku podczas składania wniosku.
Jest to bardzo prosty proces. Wykorzystując Profil Użytkownika złóż wniosek o pożyczkę na interesującą Cię kwotę.
O kolejną pożyczkę możesz wnioskować po spłacie bieżącej pożyczki bezpośrednio w Twoim Profilu.
Pamiętaj! Spłacona pożyczka to taka, która została zaksięgowana na naszym koncie.
Jeśli zabrakło Ci pieniędzy na spłatę naszej pożyczki skorzystaj z możliwości przedłużenia pożyczki (dotyczy to wyłącznie pierwszej pożyczki). W tym celu przelej na nasze konto całkowity koszt przedłużenia korzystają z opcji przedłużenia lub refinansowania w profilu użytkownika. Koszt przedłużenia należy uiścić przed terminem spłaty pożyczki. Koszt przedłużenia jest zgodny z Tabelą Opłat i Prowizji załączoną do Umowy Ramowej.

Stali Klienci, którym po raz kolejny została przyznana pożyczka, w razie problemów ze spłatą zobowiązania, mogą skorzystać z tzw. pożyczki refinansującej, którą udzieli Pożyczkodawca współpracujący z Pożyczka Plus.

Stali Klienci, którym po raz kolejny została przyznana pożyczka, w celu odroczenia terminu spłaty mogą skorzystać z tzw. pożyczki refinansującej, którą udzieli Pożyczkodawca współpracujący z Pożyczka Plus. Refinansowanie zostanie dokonane na okres, na który została zaciągnięta pożyczka. Za refinansowanie będzie musiała zostać wniesiona opłata w wysokości, równej kosztowi pożyczki przedstawionemu w Tabeli opłat i prowizji.
Nazwa odbiorcy:
AVENTUS GROUP Sp. z.o.o.

Adres odbiorcy:
ul.Wyszyńskiego 2B, Białystok 15-888

Tytuł przelewu:
Spłata pożyczki
Nr PESEL lub "id pożyczki"

Wybierz jeden z rachunków bankowych do wpłaty:
PKO Bank Polski SA:
73 1020 1332 0000 1302 0775 5145
Bank Millennium:
07 1160 2202 0000 0002 5013 4772
Santander Bank:
34 1090 2587 0000 0001 1902 8271
Alior Bank SA:
42 2490 0005 0000 4500 1155 2904
- wybierz kwotę i okres pożyczki,
- wypełnij formularz rejestracyjny na stronie www.ratanaplus.pl,
- następnie dokonaj weryfikacji Twojego konta bankowego za pomocą opłaty rejestracyjnej 0,01 zł lub przy użyciu weryfikacji natychmiastowej.
- być w wieku 21-73 lat,
- mieć obywatelstwo Rzeczpospolitej Polskiej,
- być aktualnie zatrudnionym,
- nie być wpisanym w rejestrach dłużników,
- mieć indywidualne konto bankowe.
Możesz potwierdzić:
- klasycznie - dokonując opłaty rejestracyjnej w wysokości 0,01 zł z Indywidualnego Rachunku Bankowego,
- błyskawicznie - przy użyciu usługi weryfikacji natychmiastowej. Ekspresowo zweryfikujesz swoje konto bankowe bez konieczności dokonywania opłaty.
Weryfikacja natychmiastowa to usługa, za pomocą której ekspresowo zweryfikujesz swój rachunek bankowy. Bez żadnych kosztów w postaci opłaty rejestracyjnej. w mgnieniu oka potwierdzisz swoje konto. Z usługą możesz zapoznać się na stronie firmy Kontomierz.pl Sp. z o.o.
Przelewamy środki natychmiast, po wysłaniu do Ciebie informacji o przyznaniu pożyczki.
Wiadomość wyślemy za pośrednictwem sms lub e-mail na Twoje dane kontaktowe.

Pamiętaj! Wpływ środków na Twoim rachunku zależny jest od księgowań bankowych.
Pożyczkę możesz spłacić dokonując przelewu na jeden z dostępnych numerów kont bankowych.
Dane do przelewu otrzymasz w wiadomości e-mail.

Spłaty możesz dokonać:
- ze swojego Indywidualnego Rachunku Bankowego,
- z rachunku bankowego osoby trzeciej,
- w oddziale banku lub na poczcie.

Pamiętaj! W tytule przelewu wpisz swój PESEL.
Będziesz miał gwarancję, iż środki zostaną poprawnie zaksięgowane na spłatę Twojej pożyczki.
Tak. Pożyczkę możesz spłacić w dowolnym momencie przed terminem spłaty.
Skontaktuj się z nami telefonicznie lub za pośrednictwem e-mail. Wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie.
Jesteśmy do Twojej dyspozycji, pomożemy Tobie gdziekolwiek jesteś.
Tak. Odstąpić od Umowy Pożyczki Ratalnej możesz w terminie 14 dni od jej zawarcia.
Wyślij oświadczenie w tej sprawie przed upływem terminu 14 dni od zawarcia umowy.
Wyślij wiadomość sms z numerem telefonu, który podałeś do kontaktu.

W treści sms wpisz tekst: ZGUBIL i wyślij na numer +48 730 775 418.
Wyślemy na Twój telefon oraz adres e-mail wiadomość z hasłem tymczasowym.

Pamiętaj! ID użytkownika to Twój PESEL.
Skontaktuj się z nami telefonicznie na numer infolinii 85 871 00 60 lub wyślij wiadomość e-mail na adres: info@ratanaplus.pl. Pomożemy zaktualizować Twoje dane.
Jest usługą, z której może skorzystać Klient posiadający pożyczkę. W przypadku trudności w zgromadzeniu całej kwoty do spłaty przy zbliżającym się terminie, możesz skorzystać z usługi refinansowania.

Polega to na zawarciu tzw. pożyczki refinansującej, którą udzieli Pożyczkodawca współpracujący z Pożyczka Plus. Oferta refinansowania jest indywidualna, dopasowana do wysokości pożyczonej kwoty oraz czasu na jaki została zawarta obecna pożyczka. Partner spłaci zobowiązanie względem firmy, u której jest aktualnie zaciągnięta pożyczka po uiszczeniu opłaty zgodnej z obowiązującą ofertą refinansowania.

Po zaksięgowaniu wpłaty prześlemy w smsie potwierdzenie refinansowania.


Nie martw się, przygotowaliśmy rozwiązanie! Skorzystaj z usługi refinansowania.

W tym celu wystarczy wypełnić wniosek o refinansowanie po zalogowaniu na swój profil Klienta. Wszystkie niezbędne informacje są zamieszczone po zalogowaniu, na ciemno niebieskim tle, w zakładce "Pożyczka". W momencie zaksięgowania wpłaty prześlemy wiadomość sms z potwierdzeniem.

W ten sposób zyskasz dodatkowy czas na zgromadzenie potrzebnych funduszy, budując przy tym dobrą historię kredytową. Nie zwlekaj, zaloguj się i refinansuj pożyczkę.

Dostosujemy tą możliwość do Twoich potrzeb.

Dlatego też, każdorazowo, w momencie zawarcia nowej umowy pożyczki, przygotowujemy ofertę refinansowania. Znajdziesz ją po zalogowaniu na profil, w zakładce "Pożyczka".

Oferta refinansowania jest dostępna w przypadku pożyczek terminowych.
Aby ułatwić wykonanie wpłaty, wszystkie informacje które są niezbędne do wykonania przelewu zamieściliśmy w zakładce "Pożyczka"(dostępna po zalogowaniu na Twój profil Klienta).

Ważne, by prawidłowo zatytułować przelew. Właściwy tytuł powinien brzmieć:

"refinansowanie (podaj swój numer PESEL)".
W momencie zaksięgowania wpłaty prześlemy wiadomość sms potwierdzającą że została zawarta umowa pożyczki refinansującej.
Wybrana pożyczka:
Wybierz kwotę:
Wybierz TERMIN:
WYBRANA POŻYCZKA:
Koszt pożyczki
Kwota do spłaty::
Data spłaty:
RRSO:
Potrzebujesz pomocy?

Infolinia:

85 871 00 52

Godziny pracy:

Pon.-Pt.:

od 7:30 do 21:00

Sob.-Ndz.:

od 9:00 do 17:00
Dnia 7.12 (piątek) 7:30-20:00
Dnia 14.12 (piątek) 7:30-19:00