- Pożyczki przez internet
- Chwilówka online
- Pożyczka przez internet na konto
- Pożyczka krótkoterminowa online
- Bezpieczna pożyczka
- Pozyczka na już
- Pożyczki pozabankowe
- Pożyczka dla bezrobotnych
- Pilna pożyczka na dzisiaj
- Pożyczki od 18 lat
- Chwilówka na dowód
- Pożyczki bez baz
- Pożyczka na święta
- Pożyczka na wakacje
- Pożyczka na mechanika
- Pożyczka bez zaświadczeń
- Pożyczki z komornikiem
- Pożyczki w domu klienta
- Pożyczka dla zadłużonych
- Chwilówka dla zadłużonych
- Pożyczka online dla Ukraińców
- Pożyczki online dla Białorusinów
- Pożyczka na czek GIRO z odbiorem na poczcie
- Pierwsza pożyczka za darmo – jak działa darmowa chwilówka
- Pożyczka w 15 minut przez internet bez zaświadczeń – czy to możliwe?
- Pożyczka
- Pytania i odpowiedzi
Pytania i odpowiedzi
- Wszystkie
- ZASTRZEŻONY PESEL
- WARUNKI PRZYZNANIA POŻYCZKI
- JAK WZIĄĆ POŻYCZKĘ?
- POTWIERDZENIE/ZMIANA RACHUNKU BANKOWEGO
- DECYZJA
- WYPŁATA POŻYCZKI
- SPŁATA POŻYCZKI ONLINE
- REFINANSOWANIE
- INNE
Twój wniosek o pożyczkę będzie automatycznie odrzucany, dopóki nie cofniesz zastrzeżenia numeru PESEL. Możesz zrobić to na kilka sposobów:
- Dokonując zmiany w urzędzie pocztowym, w placówce bankowej lub w urzędzie gminy/miasta,
- Logując się na swój profil zaufany na stronie mobywatel.gov.pl,
- Używając aplikacji mObywatel.
Twój wniosek o pożyczkę refinansującą będzie automatycznie odrzucany, dopóki nie cofniesz zastrzeżenia numeru PESEL.
Możesz zrobić to na kilka sposobów:
- Dokonując zmiany w urzędzie pocztowym, w placówce bankowej lub w urzędzie gminy/miasta,
- Logując się na swój profil zaufany na stronie mobywatel.gov.pl,
- Używając aplikacji mObywatel.
Wprowadzenie możliwości bezpłatnego zastrzeżenia numeru PESEL miało na celu ochronę obywateli przed kradzieżą tożsamości. Na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie niektórych ustaw, mającej na celu ograniczenie skutków kradzieży tożsamości, od 17 listopada 2023 r. rozpoczęto wdrażanie systemu umożliwiającego zastrzeganie numerów PESEL w celu zwiększenia bezpieczeństwa danych obywateli.
Od 1 czerwca 2024 r. wszystkie instytucje finansowe są zobowiązane do sprawdzania numeru PESEL przy rozpatrywaniu wniosków o kredyty lub pożyczki. Jeśli numer PESEL figuruje w bazie numerów zastrzeżonych, pożyczkodawca jest zobligowany do wydania decyzji odmownej względem takiego wniosku.
Twój numer PESEL zostanie zweryfikowany:
– W trakcie weryfikacji złożonego przez Ciebie wniosku o zawarcie umowy pożyczki,
– W trakcie weryfikacji złożonego przez Ciebie wniosku o zawarcie umowy pożyczki refinansującej,
– W trakcie ewentualnej zmiany warunków istniejącej umowy pożyczki.
W przypadku wystąpienia numeru PESEL w bazie numerów zastrzeżonych pożyczkodawca zobligowany jest do wydania decyzji odmownej względem złożonego wniosku. Zostaniesz wtedy poproszony o odblokowanie numeru PESEL i ponowne złożenie wniosku o pożyczkę.
W takiej sytuacji poprosimy Cię o cofnięcie zastrzeżenia numeru PESEL i o złożenie wniosku o pożyczkę ponownie.
Jeśli Twój numer PESEL jest zastrzeżony, dokonaj jego odblokowania przed złożeniem wniosku o pożyczkę i nie zmieniaj jego statusu przez co najmniej 3 dni. W innym przypadku Twój wniosek zostanie automatycznie odrzucony.
Zastrzeżenia numeru PESEL możesz dokonać na kilka sposobów:
- Dokonując zmiany w urzędzie pocztowym, w placówce bankowej lub w urzędzie gminy/miasta
- Logując się na swój profil zaufany na stronie mobywatel.gov.pl
- Używając aplikacji mObywatel
W każdej chwili możesz zastrzec PESEL lub cofnąć zastrzeżenie, ale między kolejnymi zmianami statusu zastrzeżenia musi upłynąć minimum 30 minut.
Jeżeli Pożyczkodawca przygotuje dla Ciebie ofertę refinansowania zostanie ona przedstawiona na Twoim Profilu Klienta w zakładce “Twoja pożyczka”. O ofercie możesz dowiedzieć się także telefonicznie.
Pamiętaj! Aby refinansować pożyczkę konieczne jest złożenie wniosku o refinansowanie. W chwili złożenia wniosku szczegółowe informacje o warunkach otrzymasz w wiadomości e-mail w formularzu informacyjnym .
Po ukończeniu procesu wnioskowania oraz pozytywnym rozpatrzeniu Twojego wniosku należy dokonać opłaty na refinansowanie. Dane do wpłaty wyświetlą się na profilu Klienta.
Po dokonaniu wpłaty i jej zaksięgowaniu pożyczka zostanie refinansowana zgodnie z terminem zawartym w umowie, o czym poinformujemy Cię w wiadomości sms oraz e-mail.
Dane do wpłaty na refinansowanie pożyczki będą dostępne na profilu Klienta po złożeniu wniosku o pożyczkę refinansującą.
Oferta pożyczki refinansującej może zostać zgłoszona przez partnera przy każdej umowie pożyczkowej.
Klient znajdzie ją po zalogowaniu na swój profil, w zakładce “Twoja pożyczka”.
Aby otrzymać pożyczkę w portalu Pożyczka Plus wystarczy, że:
– posiadasz dowód osobisty,
– posiadasz osobiste konto bankowe
– pozytywnie przejdziesz proces weryfikacji danych
– jesteś osobą w przedziale wiekowym 18-73
– posiadasz nr telefonu i adres e-mail
– ukończysz rejestrację
Jeśli spełniasz powyższe warunki – nie zwlekaj i złóż wniosek o swoją pożyczkę w Pożyczka Plus już dziś!
Jeśli jesteś nowym klientem i korzystasz z usług Pożyczka Plus po raz pierwszy możesz otrzymać aż do 3000 zł za DARMO (RRSO 0%) lub nawet 5000 zł z RABATEM 50% (RRSO 107%) na okres 30 dni.
Przy każdej kolejnej pożyczce oferowana dostępna kwota wzrasta! Nasi stali klienci mogą wziąć pożyczkę nawet do 15 000 zł (RRSO 312%) z okresem spłaty na 30 dni.
To proste, wystarczy, że suwakiem ustawisz interesującą Cię kwotę i złożysz wniosek.
Tak! Chcemy mieć pewność, że to właśnie Ty ubiegasz się o pożyczkę i że to na Twój rachunek bankowy zostaną wypłacone środki z udzielonej pożyczki. Troszczymy się o dobro naszych Klientów i bezpieczeństwo danych. Weryfikując Twoją tożsamość zapobiegamy sytuacjom, w którym osoby niepowołane posłużą się Twoimi danymi osobowymi.
By wspólnie budować pozytywną historię kredytową sprawdzamy następujące bazy:
– Krajowy Rejestr Długów Biura Informacji Gospodarczej S.A
– Krajowe Biuro Informacji Gospodarczej S.A.
– Platforma Wymiany Informacji pożyczkowej (CRIF) Lista uczestników platformy – KLIKNIJ I SPRAWDŹ
– ERIF Biura Informacji Gospodarczej S.A
– historia kredytowa, jeśli ją posiadasz u Pożyczkodawcy
Ocena Twojej zdolności finansowej przy procesie weryfikacji w portalu Pożyczka Plus nie uwzględnia analizy wpisów zamieszczonych w Biurze Informacji Kredytowej.
Jednakże, z uwagi na nowelizacje ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim i wejściem w życie art. 9a ust 8 niniejszej ustawy Pożyczkodawca ma obowiązek przekazywania informacji o udzielonych po 17 maja 2023 roku kredytach do Biura Informacji Kredytowej.
Pożyczki online udzielane są jedynie osobom zdolnym regulować swoje zobowiązania finansowe. Zadłużenie w banku nie jest przeszkodą, jeśli tylko otrzymasz pozytywną ocenę zdolności finansowej.
RRSO – Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania informuje o całkowitym koszcie pożyczki jaki poniesiesz. Dzięki temu nie musisz zastanawiać się i porównywać wysokości prowizji i odsetek przy różnych ofertach, a całkowity koszt wyrażony jest jedną wartością procentową. Im jest ona niższa, tym niższy jest koszt kredytu. RRSO jest liczone w stosunku rocznym.
Sposób wyliczenia RRSO dokładnie określa załącznik nr 4 do ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim – KLIKNIJ I SPRAWDŹ
Platforma wymiany informacji kredytowej to miejsce, w którym firmy pożyczkowe konsultują informacje na temat Twojej historii pożyczkowej. Jeśli byłeś klientem którejś z firm pożyczkowych należących do platformy to informacje te zostały zapisane.
Pamiętaj, że firma pożyczkowa udostępnia informacje na temat historii pożyczkowej wyłącznie za Twoją zgodą!
W Pożyczce Plus korzystamy z informacji zamieszczonych za pośrednictwem tej platformy, aby poprawnie ocenić Twoją zdolność finansową, w celu uniknięcia przekredytowania, czy też wyłudzenia pożyczki.
Poniżej znajdziesz listę firm współpracujących z platformą wymiany informacji pożyczkowej:
Lista firm pożyczkowych współpracujących z platformą – KLIKNIJ I SPRAWDŹ
Wystarczy:
• Wybrać kwotę pożyczki
• Wypełnić krótki formularz rejestracyjny
• Przejść proces weryfikacji tożsamości, podczas którego potwierdzimy również Twój rachunek bankowy.
Podczas procesu rejestracji w systemie zostanie utworzony Profil Klienta zawierający informacje o Twojej pożyczce. Znajdziesz w nim również informacje jak spłacić swoje zobowiązanie oraz całą dokumentację pożyczkową.
Zostaniesz poproszony o ustawienie swojego hasła do Profilu Klienta oraz jego potwierdzenia na samym początku procesu rejestracji. Tym hasłem będziesz się w przyszłości logować do swojego Profilu Klienta.
W tym samym czasie nie możesz posiadać więcej niż jednej umowy pożyczki w Pożyczka Plus. Jednakże, jeśli Twój limit pożyczkowy na to pozwala, to w profilu klienta pojawi się informacja o możliwości dobrania dodatkowej kwoty dla Twojej pożyczki. W celu uzyskania konkretnych informacji odnośnie doładowania pożyczki zachęcamy do kontaktu z naszymi konsultantami.
Podczas składania wniosku o pożyczkę określany jest Twój limit pożyczkowy, czyli kwota o jaką na dany moment możesz zawnioskować.
Jeśli zawnioskujesz o kwotę mniejszą niż proponowana, do połowy czasu trwania Twojej pożyczki, możesz ubiegać się o kwotę dodatkową – doładowanie pożyczki.
Informacja o tym, czy możesz dobrać kwotę do obecnej pożyczki, będzie dostępna w Twoim Profilu Klienta, po zalogowaniu lub możesz uzyskać tę informację kontaktując się z naszym konsultantem.
Masz dwie możliwości dokonanie weryfikacji Twojego rachunku bankowego
– Ekspresową weryfikację
– Weryfikację standardową
Wybierając weryfikację ekspresową wystarczy, że zalogujesz się do swojej bankowości internetowej podczas procesu rejestracji. Standardowa weryfikacja wymaga dokonanie jednorazowej opłaty w wysokości 0,01 zł z własnego rachunku bankowego na rachunek pożyczkodawcy. Dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku pożyczkodawca będzie w stanie procedować wniosek pożyczkowy i wypłacić środki.
Weryfikacja ekspresowa umożliwi Ci natychmiastowe sprawdzenie Twojego rachunku bankowego. Dzięki temu nie będziesz musiał wykonywać przelewu weryfikacyjnego.
Pamiętaj, że taka metoda wymaga Twojej zgody – bez tego nie będziemy mogli ekspresowo rozpatrzeć Twojego wniosku. Więcej informacji o usłudze Kontomatik znajdziesz na naszym blogu Kliknij tutaj i sprawdź
Tak. Dane do przelewu opłaty rejestracyjnej 0,01zł zostaną wysłane w trakcie rejestracji na adres e-mail Klienta.
Prosimy dokonać wpłaty zgodnie z przesłaną instrukcją zwracając uwagę na tytuł przelewu, który zostaje nadany indywidualnie dla każdego Klienta
W przypadku błędnego tytułu przelewu rejestracja nie zostanie zatwierdzona.
Jeżeli poprzedni rachunek został zamknięty w pierwszej kolejności należy zgłosić zmianę do Biura Obsługi Klienta.
Dane kontaktowe – KLIKNIJ I ZGŁOŚ
Aby dodać nowe konto bankowe można:
– zalogować się do bankowości internetowej (usługa kontomatik)
– wpłacić 1 grosz:
Aventus Group Sp. z o.o.
Kwota: 0,01zł
Konto w PKO BP: 73 1020 1332 0000 1302 0775 5145
Tytuł przelewu: Zmiana konta bankowego PESEL (proszę wpisać swój numer PESEL)
Prosimy nie składać wniosku o pożyczkę bez otrzymania smsa o tym że nowe konto zostało potwierdzone lub do czasu gdy nowy rachunek bankowy został aktywowany. Sprawdź dostępność nowego konta w zakładce “Banki”. O dodaniu nowego rachunku przez przelew 0,01zł powiadomimy smsem.
Po zaksięgowaniu wpłaty nowy rachunek będzie dostępny do wyboru podczas składania wniosku o pożyczkę.
Pożyczka Plus to platforma, która jest w 100% online. Co za tym idzie, wnioski o pożyczkę są rozpatrywane całodobowo. Dlatego wnioskować możesz kiedy chcesz, z dowolnego miejsca – jedyne czego potrzebujesz to dostęp do urządzenia z dostępem do internetu.
Więc jeśli potrzebujesz pieniędzy na dowolny cel, nie zwlekaj, złóż wniosek o pożyczkę już dziś!
Wnioski rozpatrywane są na bieżąco, zgodnie z kolejnością zgłoszeń.
Im szybciej dokonasz weryfikacji swojej tożsamości poprzez potwierdzenie rachunku bankowego, tym szybciej otrzymasz decyzję pożyczkową.
Oczywiście! Informację o decyzji pożyczkowej otrzymasz poprzez wiadomość SMS. Niezależnie od tego czy decyzja jest pozytywna czy negatywna – każdy klient otrzyma odpowiedź na swój wniosek.
Przelewy pożyczek wypłacamy z banku PKO BP. Jeśli masz konto w innym banku czas wypłaty pożyczki zależy od sesji międzybankowych – jednak nie dłużej niż w terminie 24 godzin od momentu podjęcia przez Pożyczkodawcę pozytywnej decyzji o udzieleniu Pożyczki.
Tabela sesji międzybankowych – sprawdź!
Jest to usługa, z której może skorzystać Klient posiadający aktywną pożyczkę. W przypadku trudności w zgromadzeniu całej kwoty do spłaty przy zbliżającym się terminie, partner współpracujący składa ofertę spłaty obecnej pożyczki, za opłatą.
Jeżeli taka oferta jest dostępna, Klient znajdzie ją w zakładce “Twoja pożyczka”, po zalogowaniu na swój Profil Klienta.
Jeżeli oferta pożyczki refinansującej została udostępniona, będzie widoczna w profilu Klienta, po zalogowaniu, w zakładce Twoja pożyczka.
Aby refinansować pożyczkę należy uprzednio złożyć wniosek. Po zaakceptowaniu wniosku przez Pożyczkodawcę otrzymasz dane do wpłaty.
W momencie zaksięgowania wpłaty za refinansowanie zostanie wysłana wiadomość SMS potwierdzającą zawarcie umowy pożyczki refinansującej.
Oferta pożyczki refinansującej może zostać zgłoszona przez partnera przy każdej umowie pożyczkowej.
Klient znajdzie ją po zalogowaniu na swój profil, w zakładce “Twoja pożyczka”.
Tak, przypominamy o dacie spłaty w wiadomościach SMS oraz email.
Z nami nigdy nie umknie Ci data spłaty Twojej pożyczki.
Dodatkowo tę informację możesz sprawdzić logując się na swój Profil Klienta. Znajdziesz ją w zakładce Twoja pożyczka.
Nasi konsultanci również starają się podejmować kontakt, aby pomóc w przypadku pytań, bądź doradzić w przypadku problemów ze spłatą pożyczki.
Dane do wpłaty są udostępnione po zalogowaniu na Profil Klienta. Do spłaty służy rachunek pośrednika kredytowego:
Aventus Group Sp.zo.o.
Al. 1000-lecia Państwa Polskiego 6,
15-111 Białystok
Spłata pożyczki: Spłata Pożyczki (PESEL)
Konto w PKO BP: 73 1020 1332 0000 1302 0775 5145
Spłaty możesz dokonać:
• z własnego rachunku bankowego,
• z rachunku bankowego osoby trzeciej,
• w oddziale banku lub na poczcie.
Ważne! Pamiętaj by wpisać dane do przelewu zgodnie z instrukcją w Profilu Klienta.
Jeżeli płatność została wykonana:
* z tego samego banku (z PKO BP na PKO BP) zaksięgujemy przelew do godziny zegarowej, w godzinach pracy firmy.
* przelewem ekspresowym to zaksięgujemy ją do godziny zegarowej, w godzinach pracy firmy
* z innego konta niż PKO BP, to otrzymamy ją w sesji księgowań międzybankowych:
wpłata do godziny 8:00 – zaksięgujemy w sesji koło 12:00
wpłata między 8:00 a 10:00 – zaksięgujemy w sesji koło 14:30
wpłata między 10:00 a 12:00 – zaksięgujemy w sesji koło 17:30
wpłata po 12:00 – zaksięgujemy w pierwszej sesji międzybankowej w najbliższy dzień roboczy.
W momencie zaksięgowania prześlemy smsa z informacją o rozliczeniu pożyczki.
W przypadku trudności ze spłacą pożyczki prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Doradca przedstawi dostępne rozwiązania umożliwiające spłatę.
Jeżeli Twoja pożyczka została zawarta na warunkach promocyjnych oznacza to, że warunki promocyjne obowiązują wyłącznie w przypadku terminowej spłaty Twojego zobowiązania.
Jeśli nie jesteś w stanie spłacić pożyczki w terminie – naliczane zostają standardowe koszty pożyczki, a warunki promocyjne zostają anulowane. Mogą zostać również naliczone odsetki za opóźnienie w wysokości 22,5 % w stosunku rocznym (RSO).
Wszystkie informacje dotyczące trwającej pożyczki są dostępne po zalogowaniu się do swojego profilu Klienta w zakładce “Twoja pożyczka”. Dokumentację dotyczącą obecnego zobowiązania, oraz poprzednich pożyczek znajdziesz w zakładce “Dokumenty”.
Jeśli chcesz uzyskać dostęp do historii pożyczkowej starszej niż 3 lata skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 85 871 00 52.
Po zalogowaniu na profil Klienta, w zakładce “Dane osobowe ” znajdują się informacje wypełnione podczas rejestracji. Część informacji można zmienić samodzielnie np. adres zamieszkania i zameldowania ( jedynie w przypadku braku aktywnej pożyczki) czy też dane dotyczące zatrudnienia.
W innym przypadku tj. zmiany numeru telefonu, nazwiska lub dokumentu tożsamości niezbędny jest kontakt z nami pod numer telefonu 85 871 00 52 lub przesłanie do nas informacji z aktualnymi danymi w wiadomości e-mail na nasz adres: [email protected]
Pierwszym krokiem do rozwiązania tego problemu powinno być sprawdzenie folderów w Twojej skrzynce pocztowej o nazwie „Spam” lub „Oferty” – jeśli nie widzisz maili w swojej głównej skrzynce.
Nadawcą wiadomości jest: [email protected]
Jeżeli w tych podfolderach nie znajdziesz wiadomości mailowych – sprawdź czy adres e-mail, który został podany w Twoim Profilu Klienta jest poprawny.
Jeśli żadna z powyższych opcji nie przyniesie rezultatu – skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 85 871 00 52 w celu wyjaśnienia zaistniałego problemu.
Numer PESEL to jedna z danych wrażliwych. Jest to bardzo ważna informacja, którą posługujemy się w czynnościach weryfikacyjnych. Dlatego, jeśli wiesz, że podany przez Ciebie pesel podczas rejestracji jest błędny niezwłocznie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 85 871 00 52
W celu odstąpienia od umowy pożyczki wyślij wiadomość e-mail na adres [email protected] z informacją o deklaracji odstąpienia od umowy pożyczki. W wiadomości podaj datę zawarcia umowy oraz podaniem numeru pożyczki. W przypadku wątpliwości skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 85 871 00 52.
Twój wniosek o pożyczkę będzie automatycznie odrzucany, dopóki nie cofniesz zastrzeżenia numeru PESEL. Możesz zrobić to na kilka sposobów:
- Dokonując zmiany w urzędzie pocztowym, w placówce bankowej lub w urzędzie gminy/miasta,
- Logując się na swój profil zaufany na stronie mobywatel.gov.pl,
- Używając aplikacji mObywatel.
Twój wniosek o pożyczkę refinansującą będzie automatycznie odrzucany, dopóki nie cofniesz zastrzeżenia numeru PESEL.
Możesz zrobić to na kilka sposobów:
- Dokonując zmiany w urzędzie pocztowym, w placówce bankowej lub w urzędzie gminy/miasta,
- Logując się na swój profil zaufany na stronie mobywatel.gov.pl,
- Używając aplikacji mObywatel.
Wprowadzenie możliwości bezpłatnego zastrzeżenia numeru PESEL miało na celu ochronę obywateli przed kradzieżą tożsamości. Na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie niektórych ustaw, mającej na celu ograniczenie skutków kradzieży tożsamości, od 17 listopada 2023 r. rozpoczęto wdrażanie systemu umożliwiającego zastrzeganie numerów PESEL w celu zwiększenia bezpieczeństwa danych obywateli.
Od 1 czerwca 2024 r. wszystkie instytucje finansowe są zobowiązane do sprawdzania numeru PESEL przy rozpatrywaniu wniosków o kredyty lub pożyczki. Jeśli numer PESEL figuruje w bazie numerów zastrzeżonych, pożyczkodawca jest zobligowany do wydania decyzji odmownej względem takiego wniosku.
Twój numer PESEL zostanie zweryfikowany:
– W trakcie weryfikacji złożonego przez Ciebie wniosku o zawarcie umowy pożyczki,
– W trakcie weryfikacji złożonego przez Ciebie wniosku o zawarcie umowy pożyczki refinansującej,
– W trakcie ewentualnej zmiany warunków istniejącej umowy pożyczki.
W przypadku wystąpienia numeru PESEL w bazie numerów zastrzeżonych pożyczkodawca zobligowany jest do wydania decyzji odmownej względem złożonego wniosku. Zostaniesz wtedy poproszony o odblokowanie numeru PESEL i ponowne złożenie wniosku o pożyczkę.
W takiej sytuacji poprosimy Cię o cofnięcie zastrzeżenia numeru PESEL i o złożenie wniosku o pożyczkę ponownie.
Jeśli Twój numer PESEL jest zastrzeżony, dokonaj jego odblokowania przed złożeniem wniosku o pożyczkę i nie zmieniaj jego statusu przez co najmniej 3 dni. W innym przypadku Twój wniosek zostanie automatycznie odrzucony.
Zastrzeżenia numeru PESEL możesz dokonać na kilka sposobów:
- Dokonując zmiany w urzędzie pocztowym, w placówce bankowej lub w urzędzie gminy/miasta
- Logując się na swój profil zaufany na stronie mobywatel.gov.pl
- Używając aplikacji mObywatel
W każdej chwili możesz zastrzec PESEL lub cofnąć zastrzeżenie, ale między kolejnymi zmianami statusu zastrzeżenia musi upłynąć minimum 30 minut.
Aby otrzymać pożyczkę w portalu Pożyczka Plus wystarczy, że:
– posiadasz dowód osobisty,
– posiadasz osobiste konto bankowe
– pozytywnie przejdziesz proces weryfikacji danych
– jesteś osobą w przedziale wiekowym 18-73
– posiadasz nr telefonu i adres e-mail
– ukończysz rejestrację
Jeśli spełniasz powyższe warunki – nie zwlekaj i złóż wniosek o swoją pożyczkę w Pożyczka Plus już dziś!
Jeśli jesteś nowym klientem i korzystasz z usług Pożyczka Plus po raz pierwszy możesz otrzymać aż do 3000 zł za DARMO (RRSO 0%) lub nawet 5000 zł z RABATEM 50% (RRSO 107%) na okres 30 dni.
Przy każdej kolejnej pożyczce oferowana dostępna kwota wzrasta! Nasi stali klienci mogą wziąć pożyczkę nawet do 15 000 zł (RRSO 312%) z okresem spłaty na 30 dni.
To proste, wystarczy, że suwakiem ustawisz interesującą Cię kwotę i złożysz wniosek.
Tak! Chcemy mieć pewność, że to właśnie Ty ubiegasz się o pożyczkę i że to na Twój rachunek bankowy zostaną wypłacone środki z udzielonej pożyczki. Troszczymy się o dobro naszych Klientów i bezpieczeństwo danych. Weryfikując Twoją tożsamość zapobiegamy sytuacjom, w którym osoby niepowołane posłużą się Twoimi danymi osobowymi.
By wspólnie budować pozytywną historię kredytową sprawdzamy następujące bazy:
– Krajowy Rejestr Długów Biura Informacji Gospodarczej S.A
– Krajowe Biuro Informacji Gospodarczej S.A.
– Platforma Wymiany Informacji pożyczkowej (CRIF) Lista uczestników platformy – KLIKNIJ I SPRAWDŹ
– ERIF Biura Informacji Gospodarczej S.A
– historia kredytowa, jeśli ją posiadasz u Pożyczkodawcy
Ocena Twojej zdolności finansowej przy procesie weryfikacji w portalu Pożyczka Plus nie uwzględnia analizy wpisów zamieszczonych w Biurze Informacji Kredytowej.
Jednakże, z uwagi na nowelizacje ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim i wejściem w życie art. 9a ust 8 niniejszej ustawy Pożyczkodawca ma obowiązek przekazywania informacji o udzielonych po 17 maja 2023 roku kredytach do Biura Informacji Kredytowej.
Pożyczki online udzielane są jedynie osobom zdolnym regulować swoje zobowiązania finansowe. Zadłużenie w banku nie jest przeszkodą, jeśli tylko otrzymasz pozytywną ocenę zdolności finansowej.
RRSO – Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania informuje o całkowitym koszcie pożyczki jaki poniesiesz. Dzięki temu nie musisz zastanawiać się i porównywać wysokości prowizji i odsetek przy różnych ofertach, a całkowity koszt wyrażony jest jedną wartością procentową. Im jest ona niższa, tym niższy jest koszt kredytu. RRSO jest liczone w stosunku rocznym.
Sposób wyliczenia RRSO dokładnie określa załącznik nr 4 do ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim – KLIKNIJ I SPRAWDŹ
Platforma wymiany informacji kredytowej to miejsce, w którym firmy pożyczkowe konsultują informacje na temat Twojej historii pożyczkowej. Jeśli byłeś klientem którejś z firm pożyczkowych należących do platformy to informacje te zostały zapisane.
Pamiętaj, że firma pożyczkowa udostępnia informacje na temat historii pożyczkowej wyłącznie za Twoją zgodą!
W Pożyczce Plus korzystamy z informacji zamieszczonych za pośrednictwem tej platformy, aby poprawnie ocenić Twoją zdolność finansową, w celu uniknięcia przekredytowania, czy też wyłudzenia pożyczki.
Poniżej znajdziesz listę firm współpracujących z platformą wymiany informacji pożyczkowej:
Lista firm pożyczkowych współpracujących z platformą – KLIKNIJ I SPRAWDŹ
Wystarczy:
• Wybrać kwotę pożyczki
• Wypełnić krótki formularz rejestracyjny
• Przejść proces weryfikacji tożsamości, podczas którego potwierdzimy również Twój rachunek bankowy.
Podczas procesu rejestracji w systemie zostanie utworzony Profil Klienta zawierający informacje o Twojej pożyczce. Znajdziesz w nim również informacje jak spłacić swoje zobowiązanie oraz całą dokumentację pożyczkową.
Zostaniesz poproszony o ustawienie swojego hasła do Profilu Klienta oraz jego potwierdzenia na samym początku procesu rejestracji. Tym hasłem będziesz się w przyszłości logować do swojego Profilu Klienta.
W tym samym czasie nie możesz posiadać więcej niż jednej umowy pożyczki w Pożyczka Plus. Jednakże, jeśli Twój limit pożyczkowy na to pozwala, to w profilu klienta pojawi się informacja o możliwości dobrania dodatkowej kwoty dla Twojej pożyczki. W celu uzyskania konkretnych informacji odnośnie doładowania pożyczki zachęcamy do kontaktu z naszymi konsultantami.
Podczas składania wniosku o pożyczkę określany jest Twój limit pożyczkowy, czyli kwota o jaką na dany moment możesz zawnioskować.
Jeśli zawnioskujesz o kwotę mniejszą niż proponowana, do połowy czasu trwania Twojej pożyczki, możesz ubiegać się o kwotę dodatkową – doładowanie pożyczki.
Informacja o tym, czy możesz dobrać kwotę do obecnej pożyczki, będzie dostępna w Twoim Profilu Klienta, po zalogowaniu lub możesz uzyskać tę informację kontaktując się z naszym konsultantem.
Masz dwie możliwości dokonanie weryfikacji Twojego rachunku bankowego
– Ekspresową weryfikację
– Weryfikację standardową
Wybierając weryfikację ekspresową wystarczy, że zalogujesz się do swojej bankowości internetowej podczas procesu rejestracji. Standardowa weryfikacja wymaga dokonanie jednorazowej opłaty w wysokości 0,01 zł z własnego rachunku bankowego na rachunek pożyczkodawcy. Dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku pożyczkodawca będzie w stanie procedować wniosek pożyczkowy i wypłacić środki.
Weryfikacja ekspresowa umożliwi Ci natychmiastowe sprawdzenie Twojego rachunku bankowego. Dzięki temu nie będziesz musiał wykonywać przelewu weryfikacyjnego.
Pamiętaj, że taka metoda wymaga Twojej zgody – bez tego nie będziemy mogli ekspresowo rozpatrzeć Twojego wniosku. Więcej informacji o usłudze Kontomatik znajdziesz na naszym blogu Kliknij tutaj i sprawdź
Tak. Dane do przelewu opłaty rejestracyjnej 0,01zł zostaną wysłane w trakcie rejestracji na adres e-mail Klienta.
Prosimy dokonać wpłaty zgodnie z przesłaną instrukcją zwracając uwagę na tytuł przelewu, który zostaje nadany indywidualnie dla każdego Klienta
W przypadku błędnego tytułu przelewu rejestracja nie zostanie zatwierdzona.
Jeżeli poprzedni rachunek został zamknięty w pierwszej kolejności należy zgłosić zmianę do Biura Obsługi Klienta.
Dane kontaktowe – KLIKNIJ I ZGŁOŚ
Aby dodać nowe konto bankowe można:
– zalogować się do bankowości internetowej (usługa kontomatik)
– wpłacić 1 grosz:
Aventus Group Sp. z o.o.
Kwota: 0,01zł
Konto w PKO BP: 73 1020 1332 0000 1302 0775 5145
Tytuł przelewu: Zmiana konta bankowego PESEL (proszę wpisać swój numer PESEL)
Prosimy nie składać wniosku o pożyczkę bez otrzymania smsa o tym że nowe konto zostało potwierdzone lub do czasu gdy nowy rachunek bankowy został aktywowany. Sprawdź dostępność nowego konta w zakładce “Banki”. O dodaniu nowego rachunku przez przelew 0,01zł powiadomimy smsem.
Po zaksięgowaniu wpłaty nowy rachunek będzie dostępny do wyboru podczas składania wniosku o pożyczkę.
Pożyczka Plus to platforma, która jest w 100% online. Co za tym idzie, wnioski o pożyczkę są rozpatrywane całodobowo. Dlatego wnioskować możesz kiedy chcesz, z dowolnego miejsca – jedyne czego potrzebujesz to dostęp do urządzenia z dostępem do internetu.
Więc jeśli potrzebujesz pieniędzy na dowolny cel, nie zwlekaj, złóż wniosek o pożyczkę już dziś!
Wnioski rozpatrywane są na bieżąco, zgodnie z kolejnością zgłoszeń.
Im szybciej dokonasz weryfikacji swojej tożsamości poprzez potwierdzenie rachunku bankowego, tym szybciej otrzymasz decyzję pożyczkową.
Oczywiście! Informację o decyzji pożyczkowej otrzymasz poprzez wiadomość SMS. Niezależnie od tego czy decyzja jest pozytywna czy negatywna – każdy klient otrzyma odpowiedź na swój wniosek.
Przelewy pożyczek wypłacamy z banku PKO BP. Jeśli masz konto w innym banku czas wypłaty pożyczki zależy od sesji międzybankowych – jednak nie dłużej niż w terminie 24 godzin od momentu podjęcia przez Pożyczkodawcę pozytywnej decyzji o udzieleniu Pożyczki.
Tabela sesji międzybankowych – sprawdź!
Tak, przypominamy o dacie spłaty w wiadomościach SMS oraz email.
Z nami nigdy nie umknie Ci data spłaty Twojej pożyczki.
Dodatkowo tę informację możesz sprawdzić logując się na swój Profil Klienta. Znajdziesz ją w zakładce Twoja pożyczka.
Nasi konsultanci również starają się podejmować kontakt, aby pomóc w przypadku pytań, bądź doradzić w przypadku problemów ze spłatą pożyczki.
Dane do wpłaty są udostępnione po zalogowaniu na Profil Klienta. Do spłaty służy rachunek pośrednika kredytowego:
Aventus Group Sp.zo.o.
Al. 1000-lecia Państwa Polskiego 6,
15-111 Białystok
Spłata pożyczki: Spłata Pożyczki (PESEL)
Konto w PKO BP: 73 1020 1332 0000 1302 0775 5145
Spłaty możesz dokonać:
• z własnego rachunku bankowego,
• z rachunku bankowego osoby trzeciej,
• w oddziale banku lub na poczcie.
Ważne! Pamiętaj by wpisać dane do przelewu zgodnie z instrukcją w Profilu Klienta.
Jeżeli płatność została wykonana:
* z tego samego banku (z PKO BP na PKO BP) zaksięgujemy przelew do godziny zegarowej, w godzinach pracy firmy.
* przelewem ekspresowym to zaksięgujemy ją do godziny zegarowej, w godzinach pracy firmy
* z innego konta niż PKO BP, to otrzymamy ją w sesji księgowań międzybankowych:
wpłata do godziny 8:00 – zaksięgujemy w sesji koło 12:00
wpłata między 8:00 a 10:00 – zaksięgujemy w sesji koło 14:30
wpłata między 10:00 a 12:00 – zaksięgujemy w sesji koło 17:30
wpłata po 12:00 – zaksięgujemy w pierwszej sesji międzybankowej w najbliższy dzień roboczy.
W momencie zaksięgowania prześlemy smsa z informacją o rozliczeniu pożyczki.
W przypadku trudności ze spłacą pożyczki prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Doradca przedstawi dostępne rozwiązania umożliwiające spłatę.
Jeżeli Twoja pożyczka została zawarta na warunkach promocyjnych oznacza to, że warunki promocyjne obowiązują wyłącznie w przypadku terminowej spłaty Twojego zobowiązania.
Jeśli nie jesteś w stanie spłacić pożyczki w terminie – naliczane zostają standardowe koszty pożyczki, a warunki promocyjne zostają anulowane. Mogą zostać również naliczone odsetki za opóźnienie w wysokości 22,5 % w stosunku rocznym (RSO).
Wszystkie informacje dotyczące trwającej pożyczki są dostępne po zalogowaniu się do swojego profilu Klienta w zakładce “Twoja pożyczka”. Dokumentację dotyczącą obecnego zobowiązania, oraz poprzednich pożyczek znajdziesz w zakładce “Dokumenty”.
Jeśli chcesz uzyskać dostęp do historii pożyczkowej starszej niż 3 lata skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 85 871 00 52.
Jest to usługa, z której może skorzystać Klient posiadający aktywną pożyczkę. W przypadku trudności w zgromadzeniu całej kwoty do spłaty przy zbliżającym się terminie, partner współpracujący składa ofertę spłaty obecnej pożyczki, za opłatą.
Jeżeli taka oferta jest dostępna, Klient znajdzie ją w zakładce “Twoja pożyczka”, po zalogowaniu na swój Profil Klienta.
Jeżeli oferta pożyczki refinansującej została udostępniona, będzie widoczna w profilu Klienta, po zalogowaniu, w zakładce Twoja pożyczka.
Aby refinansować pożyczkę należy uprzednio złożyć wniosek. Po zaakceptowaniu wniosku przez Pożyczkodawcę otrzymasz dane do wpłaty.
W momencie zaksięgowania wpłaty za refinansowanie zostanie wysłana wiadomość SMS potwierdzającą zawarcie umowy pożyczki refinansującej.
Oferta pożyczki refinansującej może zostać zgłoszona przez partnera przy każdej umowie pożyczkowej.
Klient znajdzie ją po zalogowaniu na swój profil, w zakładce “Twoja pożyczka”.
Po zalogowaniu na profil Klienta, w zakładce “Dane osobowe ” znajdują się informacje wypełnione podczas rejestracji. Część informacji można zmienić samodzielnie np. adres zamieszkania i zameldowania ( jedynie w przypadku braku aktywnej pożyczki) czy też dane dotyczące zatrudnienia.
W innym przypadku tj. zmiany numeru telefonu, nazwiska lub dokumentu tożsamości niezbędny jest kontakt z nami pod numer telefonu 85 871 00 52 lub przesłanie do nas informacji z aktualnymi danymi w wiadomości e-mail na nasz adres: [email protected]
Pierwszym krokiem do rozwiązania tego problemu powinno być sprawdzenie folderów w Twojej skrzynce pocztowej o nazwie „Spam” lub „Oferty” – jeśli nie widzisz maili w swojej głównej skrzynce.
Nadawcą wiadomości jest: [email protected]
Jeżeli w tych podfolderach nie znajdziesz wiadomości mailowych – sprawdź czy adres e-mail, który został podany w Twoim Profilu Klienta jest poprawny.
Jeśli żadna z powyższych opcji nie przyniesie rezultatu – skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 85 871 00 52 w celu wyjaśnienia zaistniałego problemu.
Numer PESEL to jedna z danych wrażliwych. Jest to bardzo ważna informacja, którą posługujemy się w czynnościach weryfikacyjnych. Dlatego, jeśli wiesz, że podany przez Ciebie pesel podczas rejestracji jest błędny niezwłocznie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 85 871 00 52
W celu odstąpienia od umowy pożyczki wyślij wiadomość e-mail na adres [email protected] z informacją o deklaracji odstąpienia od umowy pożyczki. W wiadomości podaj datę zawarcia umowy oraz podaniem numeru pożyczki. W przypadku wątpliwości skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 85 871 00 52.
- Pierwsza pożyczka
- Kolejna pożyczka