Вопросы и ответы

Temat:
  • Wszystkie
  • JAK WZIĄĆ POŻYCZKĘ?
  • REFINANSOWANIE
  • REJESTRACJA
  • SPŁATA POŻYCZKI ONLINE

W momencie zaksięgowania wpłaty za refinansowanie prześlemy wiadomość SMS potwierdzającą zawarcie umowy pożyczki refinansującej.

Jeżeli oferta pożyczki refinansującej została udostępniona, będzie widoczna w profilu Klienta, po zalogowaniu, w zakładce Twoja pożyczka.

Po zaznaczeniu wniosku o refinansowanie zostaną wyświetlone wszystkie niezbędne dane do wpłaty.

Oferta pożyczki refinansującej może zostać zgłoszona przez partnera przy każdej umowie pożyczkowej.

Klient znajdzie ją po zalogowaniu na swój profil, w zakładce «Twoja pożyczka».

W momencie zaksięgowania wpłaty za refinansowanie prześlemy wiadomość SMS potwierdzającą zawarcie umowy pożyczki refinansującej.

Jeżeli oferta pożyczki refinansującej została udostępniona, będzie widoczna w profilu Klienta, po zalogowaniu, w zakładce Twoja pożyczka.

Po zaznaczeniu wniosku o refinansowanie zostaną wyświetlone wszystkie niezbędne dane do wpłaty.

Oferta pożyczki refinansującej może zostać zgłoszona przez partnera przy każdej umowie pożyczkowej.

Klient znajdzie ją po zalogowaniu na swój profil, w zakładce «Twoja pożyczka».

Jest to usługa, z której może skorzystać Klient posiadający pożyczkę. W przypadku trudności w zgromadzeniu całej kwoty do spłaty przy zbliżającym się terminie, partner współpracujący składa ofertę spłaty obecnej pożyczki, za opłatą.

Jeżeli taka oferta jest dostępna, Klient znajdzie ją w zakładce «Twoja pożyczka», po zalogowaniu na swój profil.

Stawiamy na transparentność naszych działań!

Koszt pożyczki widoczny jest na suwaku podczas składania wniosku. Szczegółowe informacje dotyczące planowanej pożyczki są zamieszczone w Formularzu Informacyjnym dostępnym przed zawarciem umowy pożyczki.

Tabela opłat i prowizji – KLIKNIJ

Jeżeli Twoja pożyczka została zawarta na warunkach promocyjnych oznacza to, że warunki promocyjne obowiązują wyłącznie w przypadku terminowej spłaty Twojego zobowiązania.

Jeśli nie jesteś w stanie spłacić pożyczki w terminie – naliczane zostają standardowe koszty pożyczki, a warunki promocyjne zostają anulowane. Mogą zostać również naliczone odsetki karne w wysokości 11,2% w skali roku.

W przypadku trudności ze spłacą pożyczki prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Doradca przedstawi dostępne rozwiązania umożliwiające spłatę.

Jeżeli płatność została wykonana:

* z tego samego banku (z PKO BP na PKO BP) zaksięgujemy przelew do godziny zegarowej, w godzinach pracy firmy.

* przelewem ekspresowym to zaksięgujemy ją do godziny zegarowej, w godzinach pracy firmy

* z innego konta niż PKO BP, to otrzymamy ją w sesji księgowań międzybankowych:

wpłata do godziny 8:00 — zaksięgujemy w sesji koło 12:00
wpłata między 8:00 a 10:00 — zaksięgujemy w sesji koło 14:30
wpłata między 10:00 a 12:00 — zaksięgujemy w sesji koło 17:30
wpłata po 12:00 — zaksięgujemy w pierwszej sesji międzybankowej w najbliższy dzień roboczy.

W momencie zaksięgowania prześlemy smsa z informacją o rozliczeniu pożyczki.

Platforma wymiany informacji kredytowej to miejsce, w którym firmy pożyczkowe konsultują informacje na temat Twojej historii kredytowej. Jeśli byłeś klientem którejś z firm pożyczkowych należących do platformy to informacje te zostały zapisane.

Pamiętaj, że firma pożyczkowa udostępnia informacje na temat historii kredytowej wyłącznie za Twoją zgodą!

W Pożyczce Plus korzystamy z informacji zamieszczonych za pośrednictwem tej platformy, aby poprawnie ocenić Twoją zdolność kredytową, w celu uniknięcia przekredytowania, czy też wyłudzenia pożyczki.

Poniżej znajdziesz listę firm współpracujących z platformą wymiany informacji pożyczkowej:
Lista firm pożyczkowych współpracujących z platformą — KLIKNIJ I SPRAWDŹ

RRSO – Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania informuje  o całkowitym koszcie pożyczki jaki poniesiesz. Dzięki temu nie musisz zastanawiać się i porównywać wysokości prowizji i odsetek przy różnych ofertach, a całkowity koszt wyrażony jest jedną wartością procentową. Im jest ona niższa, tym niższy jest koszt kredytu. RRSO jest liczone w stosunku rocznym.

Sposób wyliczenia RRSO dokładnie określa załącznik nr 4 do ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim – KLIKNIJ I SPRAWDŹ

Jesteśmy odpowiedzialnym pożyczkodawcą i udzielamy pożyczek online jedynie osobom zdolnym regulować swoje zobowiązania finansowe. Zadłużenie w banku nie jest przeszkodą, jeśli tylko otrzymasz pozytywną ocenę zdolności kredytowej.

Jeżeli poprzedni rachunek został zamknięty w pierwszej kolejności należy zgłosić zmianę do Biura Obsługi Klienta.

Dane kontaktowe – KLIKNIJ I ZGŁOŚ

Aby dodać nowe konto bankowe można:
— spłacić pożyczkę z nowego (własnego) rachunku
— zalogować się do bankowości internetowej (usługa kontomatik)
— wpłacić 1 grosz:

Aventus Group Sp. z o.o.
Kwota: 0,01zł
Konto w PKO BP: 73 1020 1332 0000 1302 0775 5145

Tytuł przelewu: Zmiana konta bankowego PESEL (proszę wpisać swój numer PESEL)

Prosimy nie składać wniosku o pożyczkę bez otrzymania smsa o tym że nowe konto zostało potwierdzone lub do czasu gdy nowy rachunek bankowy został aktywowany. Sprawdź dostępność nowego konta w zakładce «Banki». O dodaniu nowego rachunku przez przelew 0,01zł powiadomimy smsem.

Po zaksięgowaniu wpłaty nowy rachunek będzie dostępny do wyboru podczas składania wniosku o pożyczkę.

Przy udzieleniu pożyczek kierujemy się zasadą odpowiedzialności. Nie chcemy, by nasza pożyczka była dla Ciebie zobowiązaniem, którego nie jesteś w stanie pokryć. Każdorazowo dokonujemy oceny zdolności kredytowej dlatego samo złożenie wniosku nie gwarantuje otrzymania pożyczki.

Kierujemy się zasadą pożyczania odpowiedzialnego i nie gwarantujemy, że będąc naszym Klientem zawsze otrzymasz pożyczkę. Za każdym razem, kiedy rozpatrujemy Twój wniosek dokonujemy analizy zdolności kredytowej. Chcemy być pewni, że pożyczka nie będzie obciążeniem, które przerośnie Twoje możliwości finansowe.

Podczas składania wniosku o pożyczkę określany jest Twój limit pożyczkowy, czyli kwota o jaką na dany moment możesz zawnioskować.

Jeśli zawnioskujesz o kwotę mniejszą niż proponowana, do połowy czasu trwania Twojej pożyczki, możesz ubiegać się o kwotę dodatkową — doładowanie pożyczki.

Informacja o tym, czy możesz dobrać kwotę do obecnej pożyczki, jest dostępna w Twoim Profilu Klienta, po zalogowaniu lub możesz uzyskać tę informację kontaktując się z naszym konsultantem.

Tak! Chcemy mieć pewność, że to właśnie Ty ubiegasz się o pożyczkę i, że to na Twój rachunek bankowy zostaną wypłacone środki z udzielonej pożyczki. Troszczymy się o dobro naszych Klientów i bezpieczeństwo danych. Weryfikując Twoją tożsamość zapobiegamy sytuacjom, w którym osoby niepowołane posłużą się Twoimi danymi osobowymi.

Pożyczka Plus to platforma, która jest w 100% online. Co za tym idzie, wnioski o pożyczkę są rozpatrywane całodobowo. Dlatego wnioskować możesz kiedy chcesz, z dowolnego miejsca – jedyne czego potrzebujesz to dostęp do urządzenia z dostępem do internetu.

Więc jeśli potrzebujesz pieniędzy na dowolny cel, nie zwlekaj, złóż wniosek o pożyczkę już dziś!

Przelewy pożyczek wypłacamy z banku PKO BP. Jeśli masz konto w innym banku czas wypłaty pożyczki zależy od sesji międzybankowych – jednak nie dłużej niż w terminie 24 godzin od momentu podjęcia przez Pożyczkodawcę pozytywnej decyzji o udzieleniu Pożyczki.
Tabela sesji międzybankowych — sprawdź!

Jeśli chcesz, aby pieniądze szybciej pojawiły się na Twoim koncie – zostań naszym Klientem Premium!

Profil Premium oferuje cały wachlarz udogodnień, między innymi – system szybkich płatności, dzięki któremu pieniądze po chwili od otrzymania SMS’a o przyznaniu pożyczki, pojawią się na Twoim koncie. Nie czekaj na sesję księgowań międzybankowych!

Jeśli jesteś nowym klientem i korzystasz z usług Pożyczka Plus po raz pierwszy możesz otrzymać aż do 3000 zł za DARMO lub nawet 5000 zł z RABATEM 50% na okres do 30 dni.

Przy każdej kolejnej pożyczce oferowana dostępna kwota wzrasta! Nasi stali klienci mogą wziąć pożyczkę nawet do 15 000zł z okresem spłat do 35 dni.

To proste, wystarczy, że suwakiem ustawisz interesującą Cię kwotę, po czym określisz okres spłaty.

W tym samym czasie nie możesz posiadać więcej niż jednej umowy pożyczki w Pożyczka Plus. Jednakże, jeśli Twój limit pożyczkowy na to pozwala, to w profilu klienta pojawi się informacja o możliwości dobrania dodatkowej kwoty dla Twojej pożyczki. W celu uzyskania konkretnych informacji odnośnie doładowania pożyczki zachęcamy do kontaktu z naszymi konsultantami.

Tak, czas na odstąpienie od umowy pożyczki zawartej przez serwis www.pozyczkaplus.pl wynosi 14 dni.

W tym celu należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 85 871 00 52.

Dla wygody procesu udzielania kolejnych pożyczek pozabankowych okres obowiązywania Ramowej Umowy Pożyczki nie został oznaczony (umowa na czas nieokreślony). Zawierając konkretną Umowę Pożyczki Klient zawiera ją na czas określony.

Wszystkie informacje dotyczące trwającej pożyczki znajdziesz po zalogowaniu się do swojego Profilu Klienta. Wystarczy, że klikniesz w zakładkę „Twoja pożyczka”. Całą dokumentację dotyczącą zarówno obecnego zobowiązania, jak i pożyczek historycznych znajdziesz również w zakładce „Dokumenty”.

Aby otrzymać pożyczkę w portalu Pożyczka Plus musisz spełnić następujące warunki:

— posiadać dowód osobisty,

— posiadać osobiste konto bankowe

— pozytywnie przejść proces weryfikacji danych

— być osobą w przedziale wiekowym 18-73

— nie zajmować eksponowanego stanowiska politycznego PEP

— posiadać nr telefonu i adres e-mail

— ukończyć rejestrację

Jeśli spełniasz powyższe warunki – nie zwlekaj i złóż wniosek o swoją pożyczkę w Pożyczka Plus już dziś!

Ocena Twojej zdolności kredytowej przy procesie weryfikacji w portalu Pożyczka Plus nie uwzględnia analizy wpisów zamieszczonych w Biurze Informacji Kredytowej.

By wspólnie budować pozytywną historię kredytową sprawdzamy następujące bazy:

— Krajowy Rejestr Długów Biura Informacji Gospodarczej S.A

— Kaczmarski Group

— Krajowe Biuro Informacji Gospodarczej S.A.

— Platforma Wymiany Informacji pożyczkowej (CRIF) Lista uczestników platformy — KLIKNIJ I SPRAWDŹ

— historia kredytowa, jeśli ją posiadasz u Pożyczkodawcy


Nie współpracujemy z Biurem Informacji Kredytowej (BIK)

Wystarczy:

• Wybrać kwotę pożyczki oraz czas na jaki potrzebne są środki
• Wypełnić krótki formularz rejestracyjny
• Przejść proces weryfikacji tożsamości, podczas którego potwierdzimy również Twój rachunek bankowy.

Podczas procesu rejestracji w systemie zostanie utworzony Profil Klienta zawierający informacje o Twojej pożyczce. Znajdziesz w nim również informacje jak spłacić swoje zobowiązanie oraz całą dokumentację pożyczkową.

Masz dwie możliwości dokonanie weryfikacji twojego rachunku bankowego

— Ekspresową weryfikację

— Weryfikację standardową

Wybierając weryfikację ekspresową wystarczy, że zalogujesz się do swojej bankowości internetowej podczas procesu rejestracji. Standardowa weryfikacja wymaga dokonanie jednorazowej opłaty w wysokości 0,01 zł z własnego rachunku bankowego na rachunek pożyczkodawcy. Dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku pożyczkodawca będzie w stanie procedować wniosek pożyczkowy i wypłacić środki.

Tak. Dane do przelewu opłaty rejestracyjnej 0,01zł zostaną wysłane w trakcie rejestracji na adres e-mail Klienta.

Prosimy dokonać wpłaty zgodnie z przesłaną instrukcją zwracając uwagę na tytuł przelewu, który zostaje nadany indywidualnie dla każdego Klienta

W przypadku błędnego tytułu przelewu rejestracja nie zostanie zatwierdzona.

Weryfikacja ekspresowa umożliwi Ci natychmiastowe sprawdzenie Twojego rachunku bankowego. Dzięki temu nie będziesz musiał wykonywać przelewu weryfikacyjnego.

Pamiętaj, że taka metoda wymaga Twojej zgody – bez tego nie będziemy mogli ekspresowo rozpatrzeć Twojego wniosku. Więcej informacji o usłudze Kontomatik znajdziesz na naszym blogu Kliknij tutaj i sprawdź

Hasło tymczasowe otrzymasz w wiadomości SMS podczas dokonywania rejestracji w serwisie Pożyczka Plus. Po zalogowaniu do Profilu Klienta, będziesz mógł/mogła zmienić hasło na własne.

Numer PESEL to jedna z danych wrażliwych. Jest to bardzo ważna informacja, którą posługujemy się w czynnościach weryfikacyjnych. Dlatego, jeśli wiesz, że podany przez Ciebie pesel podczas rejestracji jest błędny niezwłocznie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 85 871 00 52

Jeżeli poprzedni rachunek został zamknięty w pierwszej kolejności należy zgłosić zmianę do Biura Obsługi Klienta.

Dane kontaktowe – KLIKNIJ I ZGŁOŚ

Aby dodać nowe konto bankowe można:
— spłacić pożyczkę z nowego (własnego) rachunku
— zalogować się do bankowości internetowej (usługa kontomatik)
— wpłacić 1 grosz:

Aventus Group Sp. z o.o.
Kwota: 0,01zł
Konto w PKO BP: 73 1020 1332 0000 1302 0775 5145

Tytuł przelewu: Zmiana konta bankowego PESEL (proszę wpisać swój numer PESEL)

Prosimy nie składać wniosku o pożyczkę bez otrzymania smsa o tym, że nowe konto zostało potwierdzone lub do czasu gdy nowy rachunek bankowy został aktywowany. Sprawdź dostępność nowego konta w zakładce «Banki». O dodaniu nowego rachunku przez przelew 0,01zł powiadomimy smsem.

Po zaksięgowaniu wpłaty nowy rachunek będzie dostępny do wyboru podczas składania wniosku o pożyczkę.

Moje dane uległy zmianie. W jaki sposób mogę je zmienić?

Po zalogowaniu na profil Klienta, w zakładce “Dane osobowe ” znajdują się informacje wypełnione podczas rejestracji. Część informacji można zmienić samodzielnie np. adres zamieszkania i zameldowania ( jedynie w przypadku braku aktywnej pożyczki) czy też dane dotyczące zatrudnienia.

W innym przypadku tj. zmiany numeru telefonu, nazwiska lub dokumentu tożsamości niezbędny jest kontakt z nami pod numer telefonu 85 871 00 52 lub przesłanie do nas informacji z aktualnymi danymi w wiadomości e-mail na nasz adres: info@pozyczkaplus.pl

Oczywiście! Zawsze informujemy o podjętej decyzji pożyczkowej poprzez wiadomość SMS. Niezależnie od tego czy decyzja jest pozytywna czy negatywna – każdy klient otrzyma odpowiedź na swój wniosek.

Wnioski rozpatrujemy na bieżąco, zgodnie z kolejnością zgłoszeń.

Im szybciej dokonasz weryfikacji swojej tożsamości poprzez potwierdzenie rachunku bankowego, tym szybciej prześlemy decyzję pożyczkową.

Jeśli chcesz byśmy rozpatrzyli Twój wniosek priorytetowo – zostań klientem Premium!

Profil Premium oferuje Ci cały pakiet korzyści – jedną z nich jest ekspresowa obsługa Twojego wniosku. Rozpatrzymy go priorytetowo, poza kolejnością zgłoszeń, a Ty otrzymasz swoją decyzję pożyczkową szybko i sprawnie! Zostań klientem PREMIUM już dziś!

Pierwszym krokiem do rozwiązania tego problemu powinno być sprawdzenie folderów w Twojej skrzynce pocztowej o nazwie „Spam” lub „Oferty” – jeśli nie widzisz maili w swojej głównej skrzynce.

Nadawcą wiadomości jest: info@pozyczkaplus.pl

Jeżeli w tych podfolderach nie znajdziesz wiadomości mailowych – sprawdź czy adres e-mail, który został podany w Twoim Profilu Klienta jest poprawny.

Jeśli żadna z powyższych opcji nie przyniesie rezultatu – skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 85 871 00 52 w celu wyjaśnienia zaistniałego problemu.

Dane do wpłaty są udostępnione po zalogowaniu na Profil Klienta. Do spłaty służy rachunek pośrednika kredytowego:

Aventus Group Sp.zo.o.
Kard. St. Wyszyńskiego 2B,

15-888 Białystok
Spłata pożyczki: Spłata Pożyczki (PESEL)
Konto w PKO BP: 73 1020 1332 0000 1302 0775 5145

Spłaty możesz dokonać: 

• z własnego rachunku bankowego,
• z rachunku bankowego osoby trzeciej, 
• w oddziale banku lub na poczcie.

Ważne! Pamiętaj by wpisać dane do przelewu zgodnie z instrukcją w Profilu Klienta.

Tak, swoje zobowiązanie możesz spłacić w dowolnym momencie jego trwania. Przed upływem terminu spłaty.

Сумма кредита
100015000
Дата погашения
5 дней30 дней
  • Первый кредит
  • Повторный кредит
  • Сумма кредита0 zł0 zł
  • RRSO0%0%
  • Сумма возврата
    01.01.2021
    0 zł0 zł
Информация Пример