Godziny pracy: Pon.-Pt.: 08:00 - 21.00, Sob-Ndz.: 09.00 - 17.00

Potrzebujesz pomocy?
Sprawdź odpowiedzi na Twoje pytania

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:

Każdy nowy Klient, który skorzysta z promocji „Pierwsza pożyczka za 0 zł”, w razie problemów ze spłatą pożyczki może skorzystać z możliwości przesunięcia (refinansowania) spłaty na ten sam okres, na który otrzymał pożyczkę. I tak, jeśli pożyczka udzielona została na 30 dni, to po uiszczeniu stosownej opłaty można dokonać przesunięcia spłaty o kolejne 30 dni. Więcej informacji znajduje się w regulaminie promocji.

Z kolei stali Klienci, którym po raz kolejny została przyznana pożyczka, w celu odroczenia terminu spłaty mogą skorzystać z tzw. pożyczki refinansującej, którą udzieli Pożyczkodawca współpracujący z Pożyczka Plus. Refinansowanie zostanie dokonane na okres, na który została zaciągnięta pożyczka. Więcej informacji na temat refinansowania oraz wysokości opłat znajdują się w Umowie Ramowej oraz Tabeli Opłat i Prowizji.
Tak. Możesz spłacić pożyczkę w dowolnym czasie.
Masz trudność ze spłatą pożyczki? Przygotowaliśmy możliwość refinansowania.

W tym celu wystarczy wypełnić wniosek o refinansowanie po zalogowaniu na swój profil Klienta. Wszystkie niezbędne informacje są zamieszczone po zalogowaniu, w zakładce "Refinansowanie". W momencie zaksięgowania wpłaty prześlemy wiadomość sms z potwierdzeniem.

W ten sposób zyskasz dodatkowy czas na zgromadzenie potrzebnych funduszy, budując przy tym dobrą historię kredytową. Nie zwlekaj, zaloguj się i refinansuj pożyczkę.
Tak. Większą kwotę nawet w tym samym dniu możesz otrzymać po spłaceniu poprzedniej pożyczki.
W przypadku braku lub opóźnienia płatności mogą zostać naliczone następujące opłaty:

- podjęcie działań windykacyjnych przez Pożyczkodawcę lub zlecenie tych działań osobom trzecim.
Stawiamy na przejrzystość! U nas koszty są stałe i niezmienne jeśli spłacasz w terminie. Przed udzieleniem pierwszej pożyczki dokonujesz przelewu w wysokości 1 grosza (0,01 zł) na nasze konto, a jedynym kosztem pożyczki jest całkowity koszt pożyczki widoczny na suwaku podczas składania wniosku.
Jest to bardzo prosty proces. Wykorzystując Profil Użytkownika złóż wniosek o pożyczkę na interesującą Cię kwotę.
O kolejną pożyczkę możesz wnioskować po spłacie bieżącej pożyczki bezpośrednio w Twoim Profilu.
Pamiętaj! Spłacona pożyczka to taka, która została zaksięgowana na naszym koncie.
Dane do wpłaty są udostępnione po zalogowaniu na profil Klienta. Możesz nadać przelew ekspresowy korzystając z usług pośrednika przelewów szybkich lub nadać przelew tradycyjny.
Wybrana pożyczka:
Wybierz kwotę:
Wybierz TERMIN:
WYBRANA POŻYCZKA:
Koszt pożyczki
Kwota do spłaty::
Data spłaty:
RRSO:
Potrzebujesz pomocy?

Infolinia:

85 871 00 52

Godziny pracy:

Pon.-Pt.:

od 8:00 do 21:00

Sob.-Ndz.:

od 9:00 do 17:00