Godziny pracy: Pon - Pt. 08:00 - 20:00 Sob. 09:00 - 17:00 Ndz. 09:00 - 17:00

Potrzebujesz pomocy?
Sprawdź odpowiedzi na Twoje pytania

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:

Dane do wpłaty są udostępnione po zalogowaniu na profil Klienta. Do spłaty służy rachunek pośrednika kredytowego:

Aventus Group Sp.zo.o.
Kard. St. Wyszyńskiego 2B, 15-888 Białystok
Tytuł przelewu: Kard. St. Wyszyńskiego 2B, 15-888 Białystok
Konto w PKO BP: 73 1020 1332 0000 1302 0775 5145

Spłaty można dokonać: 

• z własnego rachunku bankowego,
• z rachunku bankowego osoby trzeciej, 
• w oddziale banku lub na poczcie.

Ważne! Pamiętaj by wpisać dane do przelewu zgodnie z instrukcją w profilu Klienta.
Tak. Pożyczkę można spłacić w dowolnym czasie.
Jeżeli płatność została wykonana:

* z tego samego banku (z PKO BP na PKO BP) zaksięgujemy przelew do godziny zegarowej, w godzinach pracy firmy.

* przelewem ekspresowym to zaksięgujemy ją do godziny zegarowej, w godzinach pracy firmy

* z innego konta niż PKO BP, to otrzymamy ją w sesji księgowań międzybankowych:

wpłata do godziny 8:00 - zaksięgujemy w sesji koło 12:00
wpłata między 8:00 a 10:00 - zaksięgujemy w sesji koło 14:30
wpłata między 10:00 a 12:00 - zaksięgujemy w sesji koło 17:30
wpłata po 12:00 - zaksięgujemy w pierwszej sesji międzybankowej w najbliższy dzień roboczy.

W momencie zaksięgowania prześlemy smsa z informacją o rozliczeniu pożyczki.
W przypadku trudności ze spłacą pożyczki proszę o kontakt z Biurem Obsługi Klienta, doradca przedstawi dostępne rozwiązania umożliwiające spłatę.
Obecnie nie posiadamy w ofercie przedłużenia terminu spłaty.

Jednak partner współpracujący może złożyć ofertę pożyczki refinansującej, która spłaca obecne zobowiązanie przy czym umożliwia zyskanie dodatkowego czasu na zebranie pieniędzy na spłatę. Jeżeli taka oferta jest dostępna, jest prezentowana w profilu Klienta, w zakładce "Refinansowanie".
Tak. Większą kwotę można otrzymać nawet w tym samym dniu, w którym została spłacona poprzednia pożyczka.
Jeżeli pożyczka jest zawarta na warunkach promocyjnych to obowiązują one tylko przy spłacie w terminie.

W przypadku zaległości w spłacie obowiązuje standardowy koszt pożyczki, mogą być również naliczone odsetki karne w wysokości 13% w skali roku.
Stawiamy na przejrzystość!

Koszt pożyczki widoczny jest na suwaku podczas składania wniosku. Szczegółowe informacje dotyczące planowanej pożyczki są zamieszczone w Formularzu Informacyjnym dostępnym przed zawarciem umowy pożyczki

Tabela opłat i prowizji – KLIKNIJ I SPRAWDŹ
O kolejną pożyczkę można wnioskować po spłacie bieżącej pożyczki bezpośrednio w Profilu Klienta.

Pamiętaj! Spłacona pożyczka to taka, która została zaksięgowana na naszym koncie. O zaksięgowaniu informujemy smsem.
Wybierz kwotę:
Wybierz TERMIN:
WYBRANA POŻYCZKA:
Wnioskowana kwota:
Okres:
Koszt pożyczki:
Kwota do spłaty:
Data spłaty:
RRSO:
Potrzebujesz pomocy?

Infolinia:

Tel. 85 871 00 52

Godziny pracy:.

Pon.-Pt.:

od 8:00 do 20:00

Sob.:

od 09:00 do 17:00

Ndz.:

od 09:00 do 17:00


Wnioski rozpatrywane są 24h/7