Godziny pracy: Sob. 8.00-15.00 nd.-pon.: nieczynne

Potrzebujesz pomocy?
Sprawdź odpowiedzi na Twoje pytania

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:

Każdy nowy Klient, który skorzysta z promocji „Pierwsza pożyczka za 0 zł”, w razie problemów ze spłatą pożyczki może skorzystać z możliwości przesunięcia (refinansowania) spłaty na ten sam okres, na który otrzymał pożyczkę. I tak, jeśli pożyczka udzielona została na 30 dni, to po uiszczeniu stosownej opłaty można dokonać przesunięcia spłaty o kolejne 30 dni. Więcej informacji znajduje się w regulaminie promocji.

Z kolei stali Klienci, którym po raz kolejny została przyznana pożyczka, w celu odroczenia terminu spłaty mogą skorzystać z tzw. pożyczki refinansującej, którą udzieli Pożyczkodawca współpracujący z Pożyczka Plus. Refinansowanie zostanie dokonane na okres, na który została zaciągnięta pożyczka. Więcej informacji na temat refinansowania oraz wysokości opłat znajdują się w Umowie Ramowej oraz Tabeli Opłat i Prowizji.
Tak. Możesz spłacić pożyczkę w dowolnym czasie.
Masz trudność ze spłatą pożyczki? Przygotowaliśmy możliwość refinansowania.

W tym celu wystarczy wypełnić wniosek o refinansowanie po zalogowaniu na swój profil Klienta. Wszystkie niezbędne informacje są zamieszczone po zalogowaniu, w zakładce "Refinansowanie". W momencie zaksięgowania wpłaty prześlemy wiadomość sms z potwierdzeniem.

W ten sposób zyskasz dodatkowy czas na zgromadzenie potrzebnych funduszy, budując przy tym dobrą historię kredytową. Nie zwlekaj, zaloguj się i refinansuj pożyczkę.
Tak. Większą kwotę nawet w tym samym dniu możesz otrzymać po spłaceniu poprzedniej pożyczki.
W przypadku braku lub opóźnienia płatności mogą zostać naliczone następujące opłaty:

- podjęcie działań windykacyjnych przez Pożyczkodawcę lub zlecenie tych działań osobom trzecim.
Stawiamy na przejrzystość! U nas koszty są stałe i niezmienne jeśli spłacasz w terminie. Przed udzieleniem pierwszej pożyczki dokonujesz przelewu w wysokości 1 grosza (0,01 zł) na nasze konto, a jedynym kosztem pożyczki jest całkowity koszt pożyczki widoczny na suwaku podczas składania wniosku.
Jest to bardzo prosty proces. Wykorzystując Profil Użytkownika złóż wniosek o pożyczkę na interesującą Cię kwotę.
O kolejną pożyczkę możesz wnioskować po spłacie bieżącej pożyczki bezpośrednio w Twoim Profilu.
Pamiętaj! Spłacona pożyczka to taka, która została zaksięgowana na naszym koncie.
Dane do wpłaty są udostępnione po zalogowaniu na profil Klienta. Możesz nadać przelew ekspresowy aby natychmiast otrzymać potwierdzenie rozliczenia pozyczki lub nadać przelew tradycyjny.
W tym celu wybierz jeden z rachunków:

PKO Bank Polski SA 73 1020 1332 0000 1302 0775 5145

Alior Bank S.A. 42 2490 0005 0000 4500 1155 2904

Bank Millennium SA 07 1160 2202 0000 0002 5013 4772

Santander Bank 34 1090 2587 0000 0001 1902 8271

Spłaty możesz dokonać:
• ze swojego własnego rachunku bankowego,
• z rachunku bankowego osoby trzeciej,
• w oddziale banku lub na poczcie.

Pamiętaj! W tytule przelewu wpisz swój PESEL oraz numer umowy pożyczki. W ten sposób środki zostaną poprawnie zaksięgowane na spłatę Twojej pożyczki.
Wybrana pożyczka:
Wybierz kwotę:
Wybierz TERMIN:
WYBRANA POŻYCZKA:
Koszt pożyczki
Kwota do spłaty::
Data spłaty:
RRSO:
Potrzebujesz pomocy?

Infolinia:

Zapraszamy do kontaktu za pośrednictwem czatu.

Godziny pracy:.

Pon.-Pt.:

od 8:00 do 21:00

Sob.-Ndz.:

od 9:00 do 17:00
W okresie świątecznym:
20.04 sob. 8.00-15.00
21-22.04 nd.-pon.: nieczynne
Wnioski rozpatrywane są 24h/7