Godziny pracy: Pon.-Pt.: 07:30 - 21.00, Sob-Ndz.: 09.00 - 17.00

Potrzebujesz pomocy?
Sprawdź odpowiedzi na Twoje pytania

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:

Każdy nowy Klient, który skorzysta z promocji „Pierwsza pożyczka za 0 zł”, w razie problemów ze spłatą pożyczki może skorzystać z możliwości przesunięcia (refinansowania) spłaty na ten sam okres, na który otrzymał pożyczkę. I tak, jeśli pożyczka udzielona została na 30 dni, to po uiszczeniu stosownej opłaty można dokonać przesunięcia spłaty o kolejne 30 dni. Więcej informacji znajduje się w regulaminie promocji.

Z kolei stali Klienci, którym po raz kolejny została przyznana pożyczka, w celu odroczenia terminu spłaty mogą skorzystać z tzw. pożyczki refinansującej, którą udzieli Pożyczkodawca współpracujący z Pożyczka Plus. Refinansowanie zostanie dokonane na okres, na który została zaciągnięta pożyczka. Więcej informacji na temat refinansowania oraz wysokości opłat znajdują się w Umowie Ramowej oraz Tabeli Opłat i Prowizji.
Tak. Możesz spłacić pożyczkę w dowolnym czasie.
Spłatę pożyczki możesz przedłużyć 1 raz w ramach promocji "Pierwsza pożyczka za 10 zł".

Kolejne odroczenia terminu spłaty mogą być dokonane w ramach refinansowania prowadzonego przez spółkę współpracującą z pozyczkaplus.pl
Tak. Większą kwotę nawet w tym samym dniu możesz otrzymać po spłaceniu poprzedniej pożyczki.
W przypadku braku lub opóźnienia płatności mogą zostać naliczone następujące opłaty:

- podjęcie działań windykacyjnych przez Pożyczkodawcę lub zlecenie tych działań osobom trzecim.
Stawiamy na przejrzystość! U nas koszty są stałe i niezmienne jeśli spłacasz w terminie. Przed udzieleniem pierwszej pożyczki dokonujesz przelewu w wysokości 1 grosza (0,01 zł) na nasze konto, a jedynym kosztem pożyczki jest całkowity koszt pożyczki widoczny na suwaku podczas składania wniosku.
Jest to bardzo prosty proces. Wykorzystując Profil Użytkownika złóż wniosek o pożyczkę na interesującą Cię kwotę.
O kolejną pożyczkę możesz wnioskować po spłacie bieżącej pożyczki bezpośrednio w Twoim Profilu.
Pamiętaj! Spłacona pożyczka to taka, która została zaksięgowana na naszym koncie.
Jeśli zabrakło Ci pieniędzy na spłatę naszej pożyczki skorzystaj z możliwości przedłużenia pożyczki (dotyczy to wyłącznie pierwszej pożyczki). W tym celu przelej na nasze konto całkowity koszt przedłużenia korzystają z opcji przedłużenia lub refinansowania w profilu użytkownika. Koszt przedłużenia należy uiścić przed terminem spłaty pożyczki. Koszt przedłużenia jest zgodny z Tabelą Opłat i Prowizji załączoną do Umowy Ramowej.

Stali Klienci, którym po raz kolejny została przyznana pożyczka, w razie problemów ze spłatą zobowiązania, mogą skorzystać z tzw. pożyczki refinansującej, którą udzieli Pożyczkodawca współpracujący z Pożyczka Plus.

Stali Klienci, którym po raz kolejny została przyznana pożyczka, w celu odroczenia terminu spłaty mogą skorzystać z tzw. pożyczki refinansującej, którą udzieli Pożyczkodawca współpracujący z Pożyczka Plus. Refinansowanie zostanie dokonane na okres, na który została zaciągnięta pożyczka. Za refinansowanie będzie musiała zostać wniesiona opłata w wysokości, równej kosztowi pożyczki przedstawionemu w Tabeli opłat i prowizji.
Nazwa odbiorcy:
AVENTUS GROUP Sp. z.o.o.

Adres odbiorcy:
ul.Wyszyńskiego 2B, Białystok 15-888

Tytuł przelewu:
Spłata pożyczki
Nr PESEL lub "id pożyczki"

Wybierz jeden z rachunków bankowych do wpłaty:
PKO Bank Polski SA:
73 1020 1332 0000 1302 0775 5145
Bank Millennium:
07 1160 2202 0000 0002 5013 4772
Santander Bank:
34 1090 2587 0000 0001 1902 8271
Alior Bank SA:
42 2490 0005 0000 4500 1155 2904
Wybrana pożyczka:
Wybierz kwotę:
Wybierz TERMIN:
WYBRANA POŻYCZKA:
Koszt pożyczki
Kwota do spłaty::
Data spłaty:
RRSO:
Potrzebujesz pomocy?

Infolinia:

85 871 00 52

Godziny pracy:

Pon.-Pt.:

od 7:30 do 21:00

Sob.-Ndz.:

od 9:00 do 17:00
Dnia 7.12 (piątek) 7:30-20:00
Dnia 14.12 (piątek) 7:30-19:00