Godziny pracy: Pon - Pt. 08:00 - 21:00 Sob. 09:00 - 17:00 Ndz. 9:00 - 17:00

Potrzebujesz pomocy?
Sprawdź odpowiedzi na Twoje pytania

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:

Klient może otrzymać pożyczkę, jeżeli:

• Jest w wieku od 19 do 73 lat

• Posiada stały, udokumentowany dochód

• Nie został wpisany do rejestru dłużników naruszających obowiązki terminowego regulowania należności finansowych (tj. BIG, Kaczmarski Group, Platforma Wymiany Informacji pożyczkowej (CRIF)
• Otrzyma pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej
Nie wymagamy zastawów i poręczeń. Warto jednak pamiętać, że w tym samym czasie można zaciągnąć tylko jedną PożyczkęPlus.
Podczas oceny kredytowej nie sprawdzamy wpisów zamieszczonych w Biurze Informacji Kredytowej.
By wspólnie budować pozytywną historię kredytową sprawdzane są takie bazy jak:

- Krajowy Rejestr Długów Biura Informacji Gospodarczej S.A

- Kaczmarski Group

- Platforma Wymiany Informacji pożyczkowej (CRIF) Lista uczestników platformy - KLIKNIJ I SPRAWDŹ

- historia kredytowa, jeśli ją posiadasz u Pożyczkodawcy


Nie współpracujemy z Biurem Informacji Kredytowej (BIK)
Wystarczy:

• Wybrać kwotę pożyczki oraz czas na jaki potrzebne są środki
• Wypełnić krótki formularz rejestracyjny
• Potwierdzić poprawność swojego konta bankowego

Podczas rejestracji zostanie utworzony profil Klienta zawierający informacje o zawartych umowach, dane do spłaty, historię pożyczkową oraz dostęp do całej dokumentacji pożyczkowej.
• ekspresowo – poprzez zalogowanie do bankowości internetowej bez konieczności dokonywania opłaty weryfikacyjnej i czekania na księgowanie. Szczegółowa informacja wyświetli się podczas rejestracji

• standardowo - dokonując jednorazowej opłaty rejestracyjnej w wysokości 0,01 zł z własnego rachunku bankowego.
Dane do przelewu opłaty rejestracyjnej 0,01zł zostaną wysłane w trakcie rejestracji na adres e-mail Klienta.

Proszę dokonać wpłaty zgodnie z przesłaną instrukcją zwracając uwagę na tytuł przelewu który jest nadany indywidualnie dla każdego Klienta

W przypadku błędnego tytułu przelewu rejestracja nie zostanie zatwierdzona.
Hasło wysyłamy smsem w czasie wypełnienia formularza rejestracyjnego na naszej stronie internetowej. 
Numer PESEL jest dla nas bardzo ważny dlatego nie udostępniamy samodzielnej zmiany tej informacji po utworzeniu profilu Klienta.

W przypadku nastąpienia takiej pomyłki niezbędny jest kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta pod nr +48 8710052
Jeżeli poprzedni rachunek został zamknięty w pierwszej kolejności należy zgłosić zmianę do Biura Obsługi Klienta.

Dane kontaktowe – KLIKNIJ I ZGŁOŚ

Aby dodać nowe konto bankowe wystarczy zalogować się na swój profil Klienta i wpisać nowy rachunek bankowy w zakładce BANKI a następnie zalogować się do banku w celu sprawdzenia jego poprawności.

Jeżeli bank Klienta nie umożliwia ekspresowego logowania można wpłacić 1 grosz:

Aventus Group Sp. z o.o.

Kwota: 0,01zł

Konto w PKO BP: 73 1020 1332 0000 1302 0775 5145


Tytuł przelewu: Zmiana konta bankowego PESEL (proszę wpisać swój numer PESEL)

Po zaksięgowaniu wpłaty nowy rachunek będzie dostępny do wyboru podczas składania wniosku o pożyczkę.
Po zalogowaniu na profil Klienta, w zakładce “Twoje dane” znajdują się informacje wypełnione podczas rejestracji. Część informacji można zmienić samodzielnie.

W przypadku zmiany nazwiska, numeru dowodu czy adresu zameldowania niezbędne będzie oświadczenie w postaci formularza zmiany danych. Jest on zamieszczony obok danych osobowych.

Po wydrukowaniu i wypełnieniu wystarczy przesłać zdjęcie lub skan na adres: info@pozyczkaplus.pl
Zawsze! Stawiamy na uczciwość i przejrzystość relacji z Klientem. Każdy Klient otrzymuje odpowiedź na swój wniosek, niezależnie od decyzji.
Wnioski rozpatrujemy na bieżąco, zgodnie z kolejnością zgłoszeń.

Im szybciej zostanie potwierdzone konto bankowe tym szybciej prześlemy decyzję pozyczkową.
Pierwszym krokiem w takiej sytuacji powinno być sprawdzenie folderów „Spam” i „Oferty”.

Nadawcą wiadomości jest info@pozyczkaplus.pl.

Jeżeli w nich również nie ma tych wiadomości, to należy się upewnić, czy adres email widoczny w zakładce „Twoje dane” po zalogowaniu na Profil Klienta jest wpisany poprawnie.
Wybrana pożyczka:
Wybierz kwotę:
Wybierz TERMIN:
WYBRANA POŻYCZKA:
Koszt pożyczki
Kwota do spłaty::
Data spłaty:
RRSO:
Potrzebujesz pomocy?

Infolinia:

Tel. 85 871 00 52

Godziny pracy:.

Pon.-Pt.:

od 8:00 do 21:00

Sob:

od 9:00 do 17:00

Ndz:

od 9:00 do 17:00


Wnioski rozpatrywane są 24h/7