Godziny pracy: Pon - Pt. 08:00 - 20:00 Sob. 09:00 - 17:00 Ndz. nieczynne

Potrzebujesz pomocy?
Sprawdź odpowiedzi na Twoje pytania

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:

Jest to platforma, przy użyciu której, firmy pożyczkowe wymieniają się informacjami o historii pożyczkowej Klienta, którą Klient w tych firmach posiada. Firma pożyczkowa udostępnia te informacje tylko i wyłącznie za zgodą Klienta.

Korzystamy z informacji zamieszczonych za pośrednictwem tej platformy, aby poprawnie ocenić zdolność kredytową osoby ubiegającej się o pożyczkę i uniknąć ryzyka przekredytowania Klienta, czy też wyłudzenia pożyczki (zastrzeżenie dokumentu tożsamości).

Lista firm pożyczkowych współpracujących z platformą - KLIKNIJ I SPRAWDŹ
RRSO – Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania daje Klientowi informację o całkowitym koszcie pożyczki jaki poniesie. Dzięki temu Klient nie musi zastanawiać się i porównywać wysokości prowizji i odsetek przy różnych ofertach, a całkowity koszt wyrażony jest jedną wartością procentową. Im jest ona niższa, tym niższy jest koszt kredytu. RRSO jest liczone w stosunku rocznym.

Sposób wyliczenia RRSO dokładnie określa załącznik nr 4 do ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim – KLIKNIJ I SPRAWDŹ
Jesteśmy odpowiedzialnym pożyczkodawcą i udzielamy pożyczek online jedynie osobom zdolnym regulować swoje zobowiązania finansowe. Zadłużenie w banku nie jest przeszkodą, jeśli tylko Klient otrzyma pozytywną ocenę zdolności kredytowej.
Jeżeli poprzedni rachunek został zamknięty w pierwszej kolejności należy zgłosić zmianę do Biura Obsługi Klienta.

Dane kontaktowe – KLIKNIJ I ZGŁOŚ

Aby dodać nowe konto bankowe można:
- spłacić pożyczkę z nowego (własnego) rachunku
- zalogować się do bankowości internetowej (usługa kontomatik)
- wpłacić 1 grosz:

Aventus Group Sp. z o.o.
Kwota: 0,01zł
Konto w PKO BP: 73 1020 1332 0000 1302 0775 5145

Tytuł przelewu: Zmiana konta bankowego PESEL (proszę wpisać swój numer PESEL)

Proszę nie składać wniosku o pożyczkę bez otrzymania smsa o tym że nowe konto zostało potwierdzone lub do czasu gdy nowy rachunek bankowy został aktywowoany. Sprawdź dostępność nowego konta w zakładce "Banki". O dodaniu nowego rachunku przez przelew 0,01zł powiadomimy smsem.

Po zaksięgowaniu wpłaty nowy rachunek będzie dostępny do wyboru podczas składania wniosku o pożyczkę.
Przy udzieleniu pożyczek kierujemy się zasadą odpowiedzialności. Nie chcemy, by nasza pożyczka była dla Klienta zobowiązaniem, którego nie udźwignie. Każdorazowo dokonujemy oceny zdolności kredytowej dlatego samo złożenie wniosku nie gwarantuje otrzymania pożyczki.
Kierujemy się zasadą pożyczania odpowiedzialnego i nie gwarantujemy, że będąc naszym Klientem zawsze otrzymasz pożyczkę. Za każdym razem, kiedy rozpatrujemy wniosek Klienta dokonujemy analizy zdolności kredytowej. Chcemy być pewni, że pożyczka nie będzie obciążeniem, które przerośnie możliwości finansowe Klienta.
Dla wygody procesu udzielania kolejnych pożyczek okres obowiązywania umowy nie został oznaczony (umowa na czas nieokreślony).
Tak! Procedura weryfikacji tożsamości służy przede wszystkim trosce o dobro Klienta. Chcemy zapobiec sytuacjom, w których osoby niepowołane posłużą się cudzymi danymi osobowymi.
Wnioski są rozpatrywane całodobowo.

Potrzebujesz pieniędzy? Nie zwlekaj, złóż wniosek o pożyczkę
Przelewy pożyczek wypłacamy z banku PKO BP. Jeśli masz konto w innym banku czas wypłaty pożyczki zależy od sesji międzybankowych – jednak nie dłużej niż w terminie 24 godzin od momentu podjęcia przez Pożyczkodawcę pozytywnej decyzji o udzieleniu Pożyczki.

Tabela sesji międzybankowych - sprawdź
To zależy, czy pożyczka jest pierwszą, czy kolejną.

W pierwszym przypadku kwota pożyczki to przedział 600 – 3000 zł, na 30dni.

W przypadku kolejnych pożyczek Klient może wnioskować nawet o 10000 zł. Czas spłaty pożyczki wynosi 30, 35, 40 lub 45 dni – w zależności od wyboru Klienta.
Nie, w tym samym czasie nie można zaciągnąć więcej pożyczek w pozyczkaplus.pl.
Tak, czas na odstąpienie od umowy pożyczki zawartej przez serwis www.pozyczkaplus.pl wynosi 14 dni.

W tym celu należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 858710052.
Wystarczy potwierdzić dane kontaktowe które widnieją w profilu Klienta.

Aby otrzymać nowe hasło - KLIKNIJ TUTAJ
Wszystkie informacje dotyczące trwającej pożyczki oraz poprzednich są dostępne po zalogowaniu w zakładce Twój status .

Pełną historię pożyczkową znajdziesz w tym samym miejscu, tylko nieco niżej.
Wybierz kwotę:
Wybierz TERMIN:
WYBRANA POŻYCZKA:
Wnioskowana kwota:
Okres:
Koszt pożyczki:
Kwota do spłaty:
Data spłaty:
RRSO:
Potrzebujesz pomocy?

Infolinia:

Tel. 85 871 00 52

Godziny pracy:.

Pon.-Pt.:

od 8:00 do 20:00

Sob.:

od 09:00 do 17:00

Ndz.:

nieczynne


Wnioski rozpatrywane są 24h/7