Co to jest RRSO?

RRSO – Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania daje klientowi informację o całkowitym koszcie pożyczki jaki poniesie. Dzięki temu klient nie musi zastanawiać się i porównywać wysokość prowizji i odsetek przy różnych ofertach, a całkowity koszt wyrażony jest jedną wartością procentową. Im jest ona niższa, tym niższy jest koszt kredytu. RRSO jest liczony w stosunku rocznym.

Sposób wyliczenia RRSO dokładnie określa załącznik nr 4 do ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim (Dz. U. z 2011 r. nr 126, poz. 715 ze zm.).

Czy dostanę pożyczkę, jeśli jestem zadłużony w bankach?

Jesteśmy odpowiedzialnym pożyczkodawcą i udzielamy pożyczek online jedynie osobom zdolnym regulować swoje zobowiązania finansowe. Zadłużenie w banku nie jest przeszkodą jeśli tylko otrzymasz pozytywną ocenę zdolności kredytowej.

Dlaczego odmówiono mi pożyczki?

Przy udzieleniu pożyczek kierujemy się zasadą odpowiedzialności. Nie chcemy, by nasza pożyczka była dla Ciebie zobowiązaniem, którego nie udźwigniesz. Każdorazowo dokonujemy oceny zdolności kredytowej. Złożenie wniosku nie gwarantuje otrzymania pożyczki.

Jestem Waszym Klientem, a odmówiliście mi kolejnej pożyczki?

Kierujemy się zasadą pożyczania odpowiedzialnego i nie gwarantujemy, że będąc naszym Klientem zawsze otrzymasz pożyczkę. Za każdym razem, kiedy rozpatrujemy wniosek Klienta dokonujemy analizy zdolności kredytowej. Chcemy być pewni, że pożyczka nie będzie dla Ciebie obciążeniem, które przerośnie Twoje możliwości finansowe.

Ile czasu obowiązuje umowa?

Dla wygody procesu udzielania kolejnych pożyczek okres obowiązywania umowy nie został oznaczony (umowa na czas nieokreślony).

Czy poddajecie weryfikacji moją tożsamość?

Tak! Procedura weryfikacji tożsamości służy przede wszystkim Tobie. Chcemy zapobiec sytuacjom, w których osoby niepowołane posłużą się Twoimi danymi osobowymi.

W jakich godzinach są weryfikowane wnioski o pożyczkę?

Pożyczki wypłacamy w godzinach 07.30 – 21.00 w dni powszechne i 09:00-17:00 w soboty i niedzielę.

Kiedy pieniądze będą przelane na moje konto?

Pieniądze możesz otrzymać nawet w kilka minut liczonych od momentu wydania decyzji kredytowej pod warunkiem, że:
- decyzja zostanie wydana w godzinach pracy naszej firmy;
- posiadasz konto w jednym z banków, z któymi współpracujemy: Alior Bank, Bank Pekao S.A., PKO Bank Polski SA, Millennium Bank, Bank Zachodni WBK SA.

W innym przypadku, czas wypłaty pożyczki zależy od sesji międzybankowych - nie dłużej niż w terminie 24 godzin od momentu podjęcia przez Pożyczkodawcę pozytywnej decyzji o udzieleniu Pożyczki.

Tabela sesji międzybankowych - sprawdź

Jaką kwotę mogę pożyczyć i na jaki czas?

To zależy, czy pożyczka jest pierwszą, czy kolejną. W pierwszym przypadku kwota pożyczki to przedział 200 – 2000 zł. Kolejne pożyczki mogą być na większe kwoty nawet do 5000 zł. Okres udzielenia pożyczki również wybierasz na 15, 30 czy 45 dni.
Sprawdź i dopasuj do siebie kwotę pożyczki i termin spłaty na suwaku.

Czy w tym samym czasie mogę otrzymać więcej pożyczek od pozyczkaplus.pl?

Nie, w tym samym czasie nie możesz zaciągnąć więcej pożyczek w pozyczkaplus.pl.

Czy mogę odstąpić od umowy?

Masz prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia. Jeśli będziesz chciał skorzystać z możliwości odstąpienia od umowy musisz wysłać na adres naszej siedziby oświadczenie w tej sprawie przed upływem 14 dni od zawarcia umowy.

Jakie warunki należy spełnić, aby otrzymać pożyczkę w pozyczkaplus.pl?

Pożyczkę możesz otrzymać jeżeli:

• Jesteś w wieku od 19 do 73 lat.

• Jesteś obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej.

• Jesteś aktualnie zatrudniony.

• Nie zostałeś wpisany do jakiegokolwiek rejestru dłużników naruszających obowiązki terminowego regulowania należności finansowych.

Czy muszę dostarczyć jakiś zastaw lub poręczenie?

Nie wymagamy zastawów i poręczeń. Jedynie w tym samym czasie nie możesz zaciągnąć więcej niż jedną pożyczkę w pozyczkaplus.pl

W jaki sposób mogę potwierdzić rejestracje w www.pozyczkaplus.pl?

Rejestrację możesz potwierdzić:
• standardowo – dokonując opłaty rejestracyjnej w wysokości 0,01 zł (1 grosz) z Twojego rachunku bankowego,
• ekspresowo – wybierając weryfikację natychmiastową Twojego indywidualnego rachunku bankowego. Bez żadnych dodatkowych opłat.

W jaki sposób zarejestrować się na stronie internetowej www.pozyczkaplus.pl i otrzymać pożyczkę?

Aby zarejestrować się na stronie internetowej www.pozyczkaplus.pl i otrzymać szybką pożyczkę należy:
• zarejestrować się wypełniając formularz rejestracyjny,

• potwierdzić Indywidualne Konto Bankowe przez weryfikację natychmiastową lub dokonanie opłaty rejestracyjnej,

• po potwierdzeniu konta otrzymasz hasło tymczasowe z możliwością logowania się na naszej stronie www.pozyczkaplus.pl. Twoim ID Użytkownika jest zawsze Twój PESEL.

Co muszę napisać w treści przelewu rejestracyjnego 1 grosza (0,01 zł)?

Tytuł przelewu: Potwierdzam kod rejestracji .... (proszę o wpisanie w wykropkowanym miejscu wysłanego mailem kodu) i akceptuję warunki umowy.
Przelew potwierdzający Rejestrację musi być wykonany wyłącznie z Indywidualnego Konta Bankowego Klienta, które zostało wpisane w Formularzu Rejestracji. W innym wypadku Rejestracja nie zostanie potwierdzona!

Kiedy i w jaki sposób otrzyma się tymczasowe hasło?

Hasło tymczasowe otrzymasz automatycznie w momencie, gdy:
• potwierdzisz Indywidualny Rachunek Bankowy weryfikacją natychmiastową lub
• zostanie zaksięgowana opłata rejestracyjna 0,01 zł
Hasło tymczasowe wyślemy na numer telefonu komórkowego oraz e-mail podany w Formularzu Rejestracyjnym.

W jaki sposób mogę dowiedzieć się o stanie rozliczeń Pożyczki?

Po zalogowaniu się na swój profil w Profilu Użytkownika znajdują się wszystkie niezbędne informacje o rozliczeniach i pożyczkach Klienta.

Co robić jeżeli zgubiłem hasło?

W przypadku utraty hasła, wyślij z numeru telefonu, który podałeś w Formularzu Rejestracyjnym wiadomość o treści: ZGUBIL na numer 730 775 418.
Tymczasowe hasło otrzymasz w wiadomości SMS oraz e-mail.

Co należy zrobić w przypadku podania błędnego numeru PESEL podczas rejestracji?

Twój numer PESEL jest dla nas bardzo ważny i nie ma możliwości zmiany numeru PESEL. Jedynym rozwiązaniem jest kontakt telefoniczny z biurem obsługi pod nr +48 871 00 52, a następnie ponowna rejestracja w systemie.

Co należy zrobić w przypadku zmiany lub podania błędnego numeru rachunku bankowego?

Rozwiązanie jest bardzo proste i wymaga tylko ponownego przelewu 1 grosza (0,01zł) potwierdzającego rejestrację z właściwego rachunku bankowego. W tytule przelewu proszę wpisać: zmiana rachunku bankowego i numer PESEL.
Po zaksięgowaniu opłaty nowy rachunek zostanie dodany do profilu i będzie możliwy do wyboru podczas składania wniosku o pożyczkę. Numery kont do przelewu dostępne są na nasze stronie w zakładce "Kontakt", jak również w Panelu Klienta po zalogowaniu się.

Jak mogę się z wami skontaktować?

Kontakt z nami jest możliwy na wiele sposobów. Wejdź na stronę główną www.pozyczkaplus.pl. Znajdziesz tam telefony, adresy email. Skontaktuj się z nami również za pośrednictwem usługi chat dostępnej ze strony głównej (na dole strony pomarańczowa zakładka „ Jesteśmy online, skontaktuj się z nami”).

Moje dane teleadresowe uległy zmianie. W jaki sposób je zmienić?

Aby dokonać zmiany danych tj. adres email, nr telefonu oraz nr rachunku bankowego skontaktuj się z Infolinią
tel: 85 871 00 52 lub e-mail: info@pozyczkaplus.pl

Czy otrzymam odpowiedź, jeżeli nie przejdę pozytywnie Waszej weryfikacji?

Zawsze! Stawiamy na uczciwość i przejrzystość relacji z Klientem. Każdy Klient otrzymuje odpowiedź do swojego wniosku niezależnie od decyzji.

Po co wpłacam 1 grosz (0,01zł) jednorazowej opłaty rejestracyjnej?

Wniesienie opłaty rejestracyjnej służy tylko i wyłącznie weryfikacji Twojego numeru konta. Chcemy być pewni, że pożyczka trafi na Twój rachunek. Opłata podlega zwrotowi.
Pamiętaj, aby przelew z tytułu opłaty identyfikacyjnej został zlecony z Twojego konta wg wskazówek od nas otrzymanych. W przeciwnym razie nie będziemy mogli udzielić Ci pożyczki (nawet mimo wstępnej decyzji pozytywnej).

Jak długo będę czekać na decyzję?

Wnioski są rozpatrywane na bieżąco, zgodnie z kolejnością zgłoszeń. Po weryfikacji wniosku zostanie wysłany sms i email z decyzją. Wniosek trafi do weryfikacji w momencie potwierdzenia poprawności Indywidualnego Rachunku Bankowego.

Przy użyciu weryfikacji ekspresowej, konto zostanie potwierdzone natychmiastowo. W przypadku opłaty 0,01zł czas oczekiwania jest zgodny z terminarzem księgowań bankowych.

Nie jestem w stanie spłacić terminowo całej kwoty pożyczki. Co zrobić?

Każdy nowy Klient, który skorzysta z promocji „Pierwsza pożyczka za 0 zł”, w razie problemów ze spłatą pożyczki może skorzystać z możliwości przesunięcia (refinansowania) spłaty na ten sam okres, na który otrzymał pożyczkę. I tak, jeśli pożyczka udzielona została na 30 dni, to po uiszczeniu stosownej opłaty można dokonać przesunięcia spłaty o kolejne 30 dni. Więcej informacji znajduje się w regulaminie promocji.

Z kolei stali Klienci, którym po raz kolejny została przyznana pożyczka, w celu odroczenia terminu spłaty mogą skorzystać z tzw. pożyczki refinansującej, którą udzieli Pożyczkodawca współpracujący z Pożyczka Plus. Refinansowanie zostanie dokonane na okres, na który została zaciągnięta pożyczka. Więcej informacji na temat refinansowania oraz wysokości opłat znajdują się w Umowie Ramowej oraz Tabeli Opłat i Prowizji.

Czy istnieje możliwość zwrotu pożyczki szybciej?

Tak. Możesz spłacić pożyczkę w dowolnym czasie.

Ile razy można przedłużać termin spłaty pożyczki?

Spłatę pożyczki możesz przedłużyć 1 raz w ramach promocji "Pierwsza pożyczka za 10 zł".

Kolejne odroczenia terminu spłaty mogą być dokonane w ramach refinansowania prowadzonego przez spółkę współpracującą z pozyczkaplus.pl

Czy mogę otrzymać większą kwotę od razu po spłaceniu poprzedniej pożyczki?

Tak. Większą kwotę nawet w tym samym dniu możesz otrzymać po spłaceniu poprzedniej pożyczki.

Co się dzieje w przypadku opóźnienia lub braku spłaty?

W przypadku braku lub opóźnienia płatności mogą zostać naliczone następujące opłaty:

- podjęcie działań windykacyjnych przez Pożyczkodawcę lub zlecenie tych działań osobom trzecim.

Jakie koszty ponoszę biorąc pożyczkę?

Stawiamy na przejrzystość! U nas koszty są stałe i niezmienne jeśli spłacasz w terminie. Przed udzieleniem pierwszej pożyczki dokonujesz przelewu w wysokości 1 grosza (0,01 zł) na nasze konto, a jedynym kosztem pożyczki jest całkowity koszt pożyczki widoczny na suwaku podczas składania wniosku.

Chciałbym otrzymać nową pożyczkę na wyższą kwotę. Jak to zrobić?

Jest to bardzo prosty proces. Wykorzystując Profil Użytkownika złóż wniosek o pożyczkę na interesującą Cię kwotę.

Spłaciłem swoją pożyczkę. Kiedy mogę wziąć kolejną?

O kolejną pożyczkę możesz wnioskować po spłacie bieżącej pożyczki bezpośrednio w Twoim Profilu.
Pamiętaj! Spłacona pożyczka to taka, która została zaksięgowana na naszym koncie.

Co muszę zrobić, jeśli chcę przesunąć termin spłaty?

Jeśli zabrakło Ci pieniędzy na spłatę naszej pożyczki skorzystaj z możliwości przedłużenia pożyczki (dotyczy to wyłącznie pierwszej pożyczki). W tym celu przelej na nasze konto całkowity koszt przedłużenia korzystają z opcji przedłużenia lub refinansowania w profilu użytkownika. Koszt przedłużenia należy uiścić przed terminem spłaty pożyczki. Koszt przedłużenia jest zgodny z Tabelą Opłat i Prowizji załączoną do Umowy Ramowej.

Stali Klienci, którym po raz kolejny została przyznana pożyczka, w razie problemów ze spłatą zobowiązania, mogą skorzystać z tzw. pożyczki refinansującej, którą udzieli Pożyczkodawca współpracujący z Pożyczka Plus.

Co to jest refinansowanie pożyczki?

Stali Klienci, którym po raz kolejny została przyznana pożyczka, w celu odroczenia terminu spłaty mogą skorzystać z tzw. pożyczki refinansującej, którą udzieli Pożyczkodawca współpracujący z Pożyczka Plus. Refinansowanie zostanie dokonane na okres, na który została zaciągnięta pożyczka. Za refinansowanie będzie musiała zostać wniesiona opłata w wysokości, równej kosztowi pożyczki przedstawionemu w Tabeli opłat i prowizji.

Na jaki rachunek bankowy mam spłacić lub refinansować pożyczkę?

Nazwa odbiorcy:
AVENTUS GROUP Sp. z.o.o.

Adres odbiorcy:
ul.Wyszyńskiego 2B, Białystok 15-888

Tytuł przelewu:
Spłata pożyczki
Nr PESEL lub "id pożyczki"

Wybierz jeden z rachunków bankowych do wpłaty:
PKO Bank Polski SA:
73 1020 1332 0000 1302 0775 5145
Bank Millennium:
07 1160 2202 0000 0002 5013 4772
Bank Zachodni WBK SA:
34 1090 2587 0000 0001 1902 8271
Alior Bank SA:
42 2490 0005 0000 4500 1155 2904
Pekao Bank SA:
70 1240 5211 1111 0010 5933 9341

Jak mogę otrzymać pożyczkę w ratanaplus.pl?

- wybierz kwotę i okres pożyczki,
- wypełnij formularz rejestracyjny na stronie www.ratanaplus.pl,
- następnie dokonaj weryfikacji Twojego konta bankowego za pomocą opłaty rejestracyjnej 0,01 zł lub przy użyciu weryfikacji natychmiastowej.

Jakie kryteria muszę spełnić, aby ubiegać się o pożyczkę?

- być w wieku 21-73 lat,
- mieć obywatelstwo Rzeczpospolitej Polskiej,
- być aktualnie zatrudnionym,
- nie być wpisanym w rejestrach dłużników,
- mieć indywidualne konto bankowe.

W jaki sposób mogę potwierdzić rejestrację?

Możesz potwierdzić:
- klasycznie - dokonując opłaty rejestracyjnej w wysokości 0,01 zł z Indywidualnego Rachunku Bankowego,
- błyskawicznie - przy użyciu usługi weryfikacji natychmiastowej. Ekspresowo zweryfikujesz swoje konto bankowe bez konieczności dokonywania opłaty.

Czym jest weryfikacja natychmiastowa?

Weryfikacja natychmiastowa to usługa, za pomocą której ekspresowo zweryfikujesz swój rachunek bankowy. Bez żadnych kosztów w postaci opłaty rejestracyjnej. w mgnieniu oka potwierdzisz swoje konto. Z usługą możesz zapoznać się na stronie firmy Kontomierz.pl Sp. z o.o.

W jakim czasie pieniądze będą na moim koncie?

Przelewamy środki natychmiast, po wysłaniu do Ciebie informacji o przyznaniu pożyczki.
Wiadomość wyślemy za pośrednictwem sms lub e-mail na Twoje dane kontaktowe.

Pamiętaj! Wpływ środków na Twoim rachunku zależny jest od księgowań bankowych.

Jak mogę spłacić pożyczkę?

Pożyczkę możesz spłacić dokonując przelewu na jeden z dostępnych numerów kont bankowych.
Dane do przelewu otrzymasz w wiadomości e-mail.

Spłaty możesz dokonać:
- ze swojego Indywidualnego Rachunku Bankowego,
- z rachunku bankowego osoby trzeciej,
- w oddziale banku lub na poczcie.

Pamiętaj! W tytule przelewu wpisz swój PESEL.
Będziesz miał gwarancję, iż środki zostaną poprawnie zaksięgowane na spłatę Twojej pożyczki.

Czy mogę wcześniej spłacić pożyczkę?

Tak. Pożyczkę możesz spłacić w dowolnym momencie przed terminem spłaty.

Co zrobić, gdy nie mogę spłacić raty pożyczki w terminie?

Skontaktuj się z nami telefonicznie lub za pośrednictwem e-mail. Wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązanie.
Jesteśmy do Twojej dyspozycji, pomożemy Tobie gdziekolwiek jesteś.

Czy mogę odstąpić od umowy?

Tak. Odstąpić od Umowy Pożyczki Ratalnej możesz w terminie 14 dni od jej zawarcia.
Wyślij oświadczenie w tej sprawie przed upływem terminu 14 dni od zawarcia umowy.

Co robić, gdy nie pamiętam hasła?

Wyślij wiadomość sms z numerem telefonu, który podałeś do kontaktu.

W treści sms wpisz tekst: ZGUBIL i wyślij na numer +48 730 775 418.
Wyślemy na Twój telefon oraz adres e-mail wiadomość z hasłem tymczasowym.

Pamiętaj! ID użytkownika to Twój PESEL.

Jak mogę zmienić swoje dane?

Skontaktuj się z nami telefonicznie na numer infolinii 85 871 00 60 lub wyślij wiadomość e-mail na adres: info@ratanaplus.pl. Pomożemy zaktualizować Twoje dane.

Czym jest refinansowanie pożyczki?

Jest usługą, z której może skorzystać Klient posiadający pożyczkę. W przypadku trudności w zgromadzeniu całej kwoty do spłaty przy zbliżającym się terminie, możesz skorzystać z usługi refinansowania.

Polega to na zawarciu tzw. pożyczki refinansującej, którą udzieli Pożyczkodawca współpracujący z Pożyczka Plus. Oferta refinansowania jest indywidualna, dopasowana do wysokości pożyczonej kwoty oraz czasu na jaki została zawarta obecna pożyczka. Partner spłaci zobowiązanie względem firmy, u której jest aktualnie zaciągnięta pożyczka po uiszczeniu opłaty zgodnej z obowiązującą ofertą refinansowania.

Po zaksięgowaniu wpłaty prześlemy w smsie potwierdzenie refinansowania.


Co zrobić by przesunąć termin spłaty?

Nie martw się, przygotowaliśmy rozwiązanie! Skorzystaj z usługi refinansowania.

W tym celu wystarczy wypełnić wniosek o refinansowanie po zalogowaniu na swój profil Klienta. Wszystkie niezbędne informacje są zamieszczone po zalogowaniu, na ciemno niebieskim tle, w zakładce "Pożyczka". W momencie zaksięgowania wpłaty prześlemy wiadomość sms z potwierdzeniem.

W ten sposób zyskasz dodatkowy czas na zgromadzenie potrzebnych funduszy, budując przy tym dobrą historię kredytową. Nie zwlekaj, zaloguj się i refinansuj pożyczkę.

Ile razy mogę skorzystać z refinansowania?

Dostosujemy tą możliwość do Twoich potrzeb.

Dlatego też, każdorazowo, w momencie zawarcia nowej umowy pożyczki, przygotowujemy ofertę refinansowania. Znajdziesz ją po zalogowaniu na profil, w zakładce "Pożyczka".

Oferta refinansowania jest dostępna w przypadku pożyczek terminowych.

Gdzie znajdę dane do wpłaty na refinansowanie?

Aby ułatwić wykonanie wpłaty, wszystkie informacje które są niezbędne do wykonania przelewu zamieściliśmy w zakładce "Pożyczka"(dostępna po zalogowaniu na Twój profil Klienta).

Ważne, by prawidłowo zatytułować przelew. Właściwy tytuł powinien brzmieć:

"refinansowanie (podaj swój numer PESEL)".

Jak potwierdzić, czy pożyczka została refinansowana?

W momencie zaksięgowania wpłaty prześlemy wiadomość sms potwierdzającą że została zawarta umowa pożyczki refinansującej.

POŚREDNIK KREDYTOWY, będący właścicielem serwisu www.pozyczkaplus.pl
Aventus Group Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, ul. Kard. S. Wyszyńskiego 2B p.III, 15 – 888 Białystok, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000355948, NIP 9662029390, REGON 200358089, posiadająca kapitał zakładowy w wysokości 1.500.000,00 zł. Osoba uprawniona do reprezentacji – Prezes Zarządu Edvin Milevski.
Spółka świadczy usługi pośrednictwa kredytowego w rozumieniu ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim (Dz.U. 2011 Nr 126 poz. 715) na rzecz Podmiotów Współpracujących. Na podstawie odpłatnych umów pośrednictwa finansowego, Pośrednik posiada umocowanie do dokonywania faktycznych i prawnych czynności związanych z przygotowaniem, oferowaniem i zawieraniem umów pożyczek. Umowy pożyczek zawierane są przez Podmioty Współpracujące z Pośrednikiem.

Aventusg Group Sp. z o.o. jest członkiem Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce oraz przestrzega Zasad Dobrych Praktyk przyjętych do stosowania przez przedsiębiorstwa działające na rynku finansowym w Polsce.
PODMIOTY WSPÓŁPRACUJĄCE Z POŚREDNIKIEM
Podmioty Współpracujące z Pośrednikiem są instytucjami pożyczkowymi w rozumieniu ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim (Dz.U. 2011 Nr 126 poz. 715). Pośrednik współpracuje w ramach serwisu www.pozyczkaplus.pl z następującymi instytucjami pożyczkowymi: 1. ARENA Finance Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, ul. Warszawska 6 lok. 32, 15 – 063 Białystok, Wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Białymstoku XII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000617270. Osoba uprawniona do reprezentacji – Prezes Zarządu Gediminas Cepurnovas. 2. TUSUMI Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku , ul. Młynowa 38 lok.41, 15-404 Białystok, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Białymstoku XII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000507929. Osoba uprawniona do reprezentacji – Prezes Zarządu Konstantin Viduto. Podmioty Współpracujące z Pośrednikiem udzielają krótkoterminowych pożyczek gotówkowych na odległość na podstawie ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim (Dz.U. 2011 Nr 126 poz. 715) na następujące okresy kredytowania: 5, 10, 15, 20, 25, 30, 35, 40 i 45 dni na kwoty od 200 zł do 8000 zł.
Reprezentatywne przykłady pożyczek zostały opracowane na dzień 01.06.2018r.:
Maksymalna kwota pożyczki online to 8000 zł. Warunkiem otrzymania pierwszej pożyczki jest uiszczenie opłaty rejestracyjnej w kwocie 0,01 zł albo weryfikacja przy użyciu aplikacji Kontomatik. Pierwsza pożyczka na 2000 zł wybrana na okres 5, 10, 15, 20, 25 i 30 dni kosztuje tylko 0 zł.
Reprezentatywny przykład dla pierwszej pożyczki: RRSO (Rzeczywista roczna stopa oprocentowania) wynosi 0%, przy założeniach: całkowita kwota pożyczki 1000 zł, całkowita kwota do spłaty 1000 zł, RSO (roczna stopa oprocentowania) stałe oprocentowanie wynosi 0%, całkowity koszt 0 zł, czas obowiązywania umowy 30 dni. Z zastrzeżeniem terminowej spłaty.

Reprezentatywny przykład dla pożyczki nieobjętej promocją:
RRSO (Rzeczywista roczna stopa oprocentowania) wynosi 1958,47%., przy założeniach: całkowita kwota pożyczki 1000 zł, całkowita kwota do spłaty 1282,22 zł, RSO (roczna stopa oprocentowania) zmienne oprocentowanie wynosi 10% (art. 359 § 21 KC – odsetki kapitałowe), całkowity koszt to 282,22 zł, w tym Prowizja 274 zł, odsetki kapitałowe 8,22 zł, czas obowiązywania umowy 30 dni.
Przedłużenie pożyczki oraz opóźnienie w spłacie pożyczki:
Każdy nowy Klient, który skorzysta z promocji „Pierwsza pożyczka za 0 zł”, w razie problemów ze spłatą pożyczki może skorzystać z możliwości przedłużenia spłaty na ten sam okres, na który otrzymał pożyczkę. I tak, jeśli pożyczka udzielona została na 30 dni, to po uiszczeniu stosownej opłaty można dokonać przedłużenia spłaty o kolejne 30 dni. Więcej informacji znajduje się w regulaminie promocji.
Z kolei stali Klienci, którym po raz kolejny została przyznana pożyczka, w celu odroczenia terminu spłaty mogą skorzystać z tzw. pożyczki refinansującej, którą udzieli Pożyczkodawca współpracujący z Pożyczka Plus. Refinansowanie zostanie dokonane na okres, na który została zaciągnięta pożyczka. Więcej informacji na temat refinansowania oraz wysokości opłat znajdują się w Umowie Ramowej oraz Tabeli Opłat i Prowizji
Rzecznik Finansowy jest organem właściwym do prowadzenia postępowania z zakresu pozasądowego rozstrzygania sporów powstałych na gruncie umowy łączącej konsumenta z Pożyczkodawcą.
Wszelkie informacje dotyczące zasad postępowania dostępne są na stronie internetowej Rzecznika Finansowego. www.rf.gov.pl

Na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 21.05.2013 r. , konsument ma prawo skorzystać z Europejskiej Platformy Rozwiązywania Sporów Online, zwanej Platformą ODR. Platforma została utworzona z myślą o zapewnieniu konsumentom internetowego rozwiązania sporów wynikających z umów zawieranych z przedsiębiorcami za pośrednictwem internetu. Aby skorzystać z Platformy ODR wystarczy kliknąć w link : www.ec.europa.eu/consumers/odr/
ADMINISTRACJA DANYCH OSOBOWYCH
Zapewniamy, że wszelkie informacje i dane, które nam przekazujesz są przechowywane i przetwarzane w zgodzie z przepisami prawa i z zachowaniem niezbędnych zasad bezpieczeństwa. Jesteśmy wiarygodnym partnerem finansowym. Pośrednik kredytowy, którym jest Aventus Group Sp. z o. o. z/s w Białymstoku – właściciel Strony Internetowej dostępnej w domenie www.pozyczkaplus.pl należy do prestiżowego grona Związku Firm Pożyczkowych oraz Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce. Administratorem Danych Osobowych jest Pośrednik – AVENTUS GROUP Spółka z odpowiedzialnością z siedzibą w Białymstoku przy ul. Kard. St. Wyszyńskiego 2B, 15-888 Białystok (Polska), adres poczty elektronicznej: info@pozyczkaplus.pl , numer telefonu: (85) 871 00 52. Współadministratorem Danych Osobowych może być Podmiot Współpracujący z Pośrednikiem: TUSUMI Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku , ul. Młynowa 38 lok.41, 15-404 Białystok lub ARENA Finance Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, ul. Warszawska 6 lok. 32, 15 – 063 Białystok. Podstawą prawną przetwarzania danych przez Współadministratora jest realizacja prawnie uzasadnionego interesu, promowanie produktów i usług współadministratora, prowadzenie analiz i statystyk wspólnie z Pośrednikiem.
Pożyczka online – dlaczego akurat my?
Pożyczkaplus.pl zapewnia pozabankowe usługi przez internet. Jest to wygodny i bezpieczny sposób, aby uzyskać szybkie pożyczki. Gwarantujemy, że w sposób łatwy i prosty uzyskasz środki finansowe, których najbardziej potrzebujesz. Pożyczkaplus.pl posiada międzynarodowe doświadczenie i kompetencje w zakresie udzielania pożyczek internetowych.
Pożyczkę możesz uzyskać już za pomocą kilku prostych kroków.
Po pierwsze zarejestruj się, podając swój numer konta bankowego. Po drugie zaloguj się i wypełnij wniosek o chwilówkę – wybierz kwotę i okres pożyczki. Spłata pożyczki jest równie prosta, jak jej uzyskanie! Chwilówka to pożyczka udzielana na małą kwotę, którą w razie potrzeby i po konsultacji z doradcą, można spłacić w kilku ratach. Płatności możesz dokonać bez wychodzenia z domu za pomocą bankowości online. Pamiętaj, aby otrzymać pożyczkę wystarczy jedynie komputer i konto w banku. Pożyczaj odpowiedzialnie – nasi doradcy pomogą ocenić Twoją zdolność kredytową i ustalić kwotę pożyczki, tak by jej spłata nie stanowiła dla Ciebie żadnego problemu.